Citaat:
Frequentie is ook belangrijk. |
Citaat:
Je volgt kritiekloos de algemene consensus. Niets nieuws onder de zon, mensen doen dat al jaren. En dat is net het probleem. We accepteren veel te makelijk autoriteit, zij het religieus, politiek of wetenschappelijlk. Daarom dat we met een elite zitten die ons blaasjes wijsmaakt over alles en nog wat. In feite is het wel grappig, diegene die zomaar alles slikken wat hun vertelt wordt door diegene in autoriteit verwijten de anderen ervan teveel open te staan. Een typische geval van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dat is de les die de mensheid heeft. Als je te goedgelovig bent, dan ga je vroeg of laat iemand tegenkomen die je zodanig bedriegt totdat je het wel moet zien. Momenteel zitten velen nog in de ontkenningsfase. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet ook dat de kans dat buitenaards leven bestaat zo gigantisch groot is, dat het bijna belachelijk is dat we nog nooit iemand, of aanwijzingen voor het bestaan van iemand, gevonden hebben. Vanuit dat standpunt vertrekkende is het zelfs geruststellend te weten dat de bewijzen ons zouden onthouden worden. Het moet zelfs mogelijk zijn om daar een GELOOFWAARDIG verhaal rond te verzinnen waar ik zou kunnen intrappen. Maar die moeite doen jullie blijkbaar niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En de feiten zijn dat UFO's bestaan en aliens hier zijn, en andere dimensies ook bestaan. |
Citaat:
Het enige wat ze hebben, is van horen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Want bewijzen zijn er niet echt... noch iets dat een licht vermoeden doet opborrelen. |
Citaat:
En nog straffer dat ze zonder problemen dan wel tot hier geraken. |
Citaat:
|
Citaat:
En nogmaals : wat gisteren onvoorstelbaar was, is morgen doodnormaal en zelfs banaal. |
Citaat:
Maar door zo te redeneren, dicht je onze buitenaardse vrienden haast goddelijke krachten toe, zonder ook maar het minste bewijs ervoor te hebben. De overtuiging van sommigen in het bestaan van UFO's is aan het evolueren in een heuse religie, waarbij dogma's zeker niet geschuwd worden. |
Citaat:
Waarom is dat eigelijk? Wordt je graag uitgelachen? |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident Met verklaring van de piloten die erbij betrokken waren: http://www.youtube.com/watch?v=GCNFrl4lq-o http://www.youtube.com/watch?v=7cAi9AIHdxo |
Citaat:
En waarom moet ik meerdere bewijzen bekijken? Eentje is echt genoeg hoor. Waarom zeg je dat je meerdere bewijzen moet bekijken? Waarom is dat belangrijk? |
Citaat:
Weer gewoon hetzelfde gelul over wat als bewijs beschouwd wordt en niet om gewoon het status quo te behouden, daar pas ik voor. Eind april komt trouwens de documentaure van Greer uit waar mogelijks Alien getoond wordt. Maar zelfs als alles erop wijzen dat het een alien is, zullen er nog zijn die zeggen dat het niet mogelijk is, ofdat het een hoax is. |
Citaat:
Ik wou je even helpen, maar je bijt niet. De reden waarom jij zegt dat je meerdere "bewijzen" moet bekijken, is dat je geen bewijzen hebt. Je hebt aanwijzingen en interpretaties, en je hebt er zoveel dat jij overtuigd bent. Maar je hebt geen bewijs. Edit: en je mag gerust zijn dat ik die documentaire van Greer zal bekijken. |
Citaat:
|
Exodus, zeg jij misschien eens eerst:
1.: wat het zou moeten bewijzen 2.: op welke manier het dit bewijst |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be