Micele |
25 november 2013 15:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM
(Bericht 6902202)
Jouw feiten en technische resultaten zijn om te beginnen aan discussie onderhevig.
|
Om tot een militair eindrapport te komen ondertekend door Kolonel De Brouwer en wslk nog andere officieren, zijn er talrijke discussies op basis van het verzamelen van alle rapporten en info bij de luchtmacht geweest, als gep... en ex- weet ik dat 100 % zeker. :-D
Citaat:
En dan heb ik het niet over een forum als dit maar over de mensen die er destijds bij betrokken waren.
|
En wie zegt dat ik daar niet bij betrokken was ? En dan ?
Citaat:
Tsja, als er dan toch één ding is waar ik in geloof, dan is het wel in de gedachte dat je beter geen conclusies trekt voor je daadwerkelijk iets kunt bewijzen. Is dat hier het geval? Neen.
|
Ja de maneuvers van die UFO-tuigen is zelfs véél beter bewezen als ze me met een radar ergens serieus moesten flitsen en me een dikke snelheidsboete doen ophoesten.
Ik kan natuurlijk voor de rechtbank zeggen dat mijn auto onbemand geflitst werd of dat een UFwezen mijn nummerplaat gepikt had en daar net op die weg wegstoof. LOL. Voor de rechter is enkel de foto van mijn nummerplaat al een bewijs. De flitsradar is gecalibreerd he, dus meet ~ juist.
Welk bewijs heb je nodig ? Moet ik je een Alien doorfaxen in 3D ofzo ?
Citaat:
Ik heb aan jou nul de botten verantwoording af te leggen.
|
Tja als je maar komt trollen dan doe maar lustig verder.
De steeds-maar-naar-bewijzen-vrager, typisch.
Dan mag men hiet nog zoveel feiten/onderzoeksresultaten aandragen NOOIT zal er voldoende bewijs zijn, sure.
Bewijs eens of je wel JBM bent voor wie jij je uitgeeft. LOL.
In 3 D doorfaxen hé. ;-)
Citaat:
Generaal De Brouwer werd wereldbekend door de uitmuntende en eerlijke rol die hij als legerofficier (toen nog kolonel) speelde tijdens de Belgische ufo-golf van 1989 tot 1991. Hij was toen – in het kader van de opmerkelijke UFO-golf in België - de officiële legerwoordvoerder en belast met de contacten met de pers en het brede publiek. De Brouwer, toen zelf ufo-sceptic, bewaarde zijn objectiviteit en kon niet anders dan tot de conclusie komen dat de waargenomen UFO(‘s) niet van aardse technologie (was) waren.
Het was hij die de pers er meerdere keren op wees dat de driehoekige UFO géén laserprojecties waren, géén meteorieten, géén weersverschijnselen, géén planeten enz, en zeker geen geheime militaire proefvluchten waren van nieuwe legervliegtuigen. De pers echter negeerde deze officiële legerwoordvoerder, ervaren piloot en kenner van het luchtruim, en maakte dan maar zelf de conclusie dat de driehoek wèl een militaire proefvlucht was. Overigens blijft De Brouwer zijn informatie van toen, nu op een internationaal vlak, herhalen. Maar de pers blijft hem gemakshalve negeren. Daarmee bewijst de mainstream pers haar onwil en/of onbekwaamheid om eerlijke en brede informatie te geven over een wijdverbreid sociaal en cultureel verschijnsel. Gelukkig is er nu het internet.
De Brouwer is niet de eerste de beste militair. Hij was eerst 20 jaar lang militair piloot, werd in 1983 gedetacheerd bij de Strategic Planning Branch van de NATO en in 1989 werd hij Wing Commander bij de Transport Wing van de Belgische luchtmacht. Na zijn promotie tot Generaal in 1991 werd hij afgevaardigde chef-staf van de Belgische luchtmacht. Hij ging wel met pensioen in 1995 maar bleef heel actief. Zo was hij gedurende 10 jaar logistiek raadgever bij de Verenigde Naties (bij afdeling interventies bij rampen) en blijft hij ook heel betrokken bij het UFO-verschijnsel.
Hij is te zien als graag geziene gast en spreker op heel wat internationale UFO-(pers)conferenties en blijft doorgaan met het geven van objectieve informatie over het fenomeen. Bekijk en beluister ook eens de video/audio met De Brouwer hiernaast. Hij schreef het voorwoord voor het boek van professor Van Waterschoot ('UFO’s boven België') en is ook te zien op de trailer voor de nieuwe documentaire over UFO’s van James Fox ('I Know What I Saw'). http://iknowwhatisawthemovie.com/trailer.html
volledig: http://www.youtube.com/watch?v=HKu6exTh9X0
|
|