Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zotte Anciaux ziet de bui hangen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199552)

Vigilant 15 maart 2014 11:26

Zotte Anciaux ziet de bui hangen
 
http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...-de-sp-a.dhtml

Citaat:

Hoe Anciaux dan stemmen denkt te winnen? "We moeten de keuze duidelijk maken. Voor solidariteit, vanuit de overtuiging dat we het maar beter krijgen als we er samen op vooruitgaan."
Ik stel een kaviaarsossentaks voor, exclusief voor rooie windhanen als Anciaux. Een extra-belasting van 75% Zo kan hij en alle rooie grabbelaars zelf eens voor de verandering solidair zijn met hun importniqaabs en roma's.

Waar wachten de sossen eigenlijk op om solidair te zijn met hun eigen middelen?

DewareJakob 15 maart 2014 11:39

Ik vraag mij af wat vader Vic eigenlijk denkt van zijn losgeslagen zoontje.
Vic leek mij toch een integer en intelligente persoon.

Henri1 15 maart 2014 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7057493)
Ik vraag mij af wat vader Vic eigenlijk denkt van zijn losgeslagen zoontje.
Vic leek mij toch een integer en intelligente persoon.

Eer hij bij de echte vlamingen alle krediet verloor ?

DewareJakob 15 maart 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7057503)
Eer hij bij de echte vlamingen alle krediet verloor ?

Leg uit.

Vigilant 15 maart 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7057503)
Eer hij bij de echte vlamingen alle krediet verloor ?

Anciaux is bij iedereen krediet verloren, behalve bij de islamisten, hoofddoeken, de jihadisten, en de 5-koppige club van BUB-ers.

Universalia 15 maart 2014 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7057510)
Anciaux is bij iedereen krediet verloren, behalve bij de islamisten, hoofddoeken, de jihadisten, en de 5-koppige club van BUB-ers.

Dat denk ik er ook van.

Die zijn blik al eens goed bekeken (foto artikel), wat zou die slikken???

Citaat:

De cartouches liggen klaar om te worden afgeschoten." Sp.a-senator Bert Anciaux toont zich vechtlustig in een interview met De Standaard
Hopelijk raakt er eentje doel op zijn hoofd, al dan niet verbaal. (in de zin van 'verbaal geweld' dan weer) :roll:

graaf de bethune 15 maart 2014 12:18

Huilebertjen Anciaux kan misschien als politieke hoer(want dat is hij) misschien eens gaan soliciteren bij PVDA. Daar zoeken ze nog mensen die goed zijn in het rondkramen van onzin.Doen Bertjen , Doen jongen... euh sorry Doctor Bertjen moet het nu zijn.....

graaf de bethune 15 maart 2014 12:18

Huilebertjen Anciaux kan misschien als politieke hoer(want dat is hij) misschien eens gaan soliciteren bij PVDA. Daar zoeken ze nog mensen die goed zijn in het rondkramen van onzin.Doen Bertjen , Doen jongen... euh sorry Doctor Bertjen moet het nu zijn.....

Xenophon 15 maart 2014 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7057505)
Leg uit.

Vic Anciaux was net dezelfde "Vlaming" als zijn zoon, de appel valt van de boom.

Alle twee fanatieke "leve Belgie" roepers van het eerste uur. Alles en iedereen die Vlaamse onafhankelijkheid wil is "nazi en racist en fascistisch" en moet op alle vlakken uitgesloten en bestreden worden.

Hugo Shiltz was er en medestander van en er trots op.

Another Jack 15 maart 2014 12:27

Ik stem alvast voor de jonge Schiltz!

Xenophon 15 maart 2014 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7057546)
Ik stem alvast voor de jonge Schiltz!

:cheer:

Another Jack 15 maart 2014 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7057562)
:cheer:

Dat denk ik ook!

Lukkas 15 maart 2014 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7057546)
Ik stem alvast voor de jonge Schiltz!

Dat interesseert ons niet ....

Another Jack 15 maart 2014 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7057566)
Dat interesseert ons niet ....

Met hoeveel man zit jij achter de PC?

Eduard Khil 15 maart 2014 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7057570)
Met hoeveel man zit jij achter de PC?

met 1000

Lukkas 15 maart 2014 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7057570)
Met hoeveel man zit jij achter de PC?

Flauw .... Maar ik denk dat u het wel begrijpt.

Klojo eerste klas 15 maart 2014 16:58

"""...won Anciaux in 2010 een senaatszetel. Maar omdat het rode pluche niet volstaat om een dag te vullen, besloot hij een doctoraat te schrijven. """
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140314_01025727
Daar moet geen commentaar bij, zeker ? :roll:

quercus 15 maart 2014 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7057546)
Ik stem alvast voor de jonge Schiltz!

Als dat u gelukkig maakt... :roll:

Je doet maar.

djimi 15 maart 2014 17:23

Misschien kan De Heer Doctor Anciaux, Bert ook hier http://www.islam2012.be/ eens zijn licht opsteken.


Het 'programma', te vinden in "Le Manifeste Citoyen" ('Burgermanifest'): http://www.islam2012.be/brochure%20islam%202014.pdf

"ISLAM - Mouvement Politique Belge" lijkt te bestaan uit Franstalige neo-unitaristen. Zowel de BUB als De Heer Doctor Anciaux, Bert krijgen concurrentie op de 'linker-' - of is het de 'rechter-'? - flank :twisted:


<<... ISLAM exige le respect de la volonté populaire, mainte fois exprimée, liée �* l’attachement �* l’unité de notre pays. ISLAM réclame avec conviction, la pérennité de l’État BELGIQUE. Le modèle de l’État Unitaire, basé sur nos 9 provinces historiques, a permis et continuera de permettre le fonctionnement de nos institutions. Étant entendu que la Province occupe la position d’intermédiaire entre l’État central et la commune.

Certains responsables politiques, se réfugiant dans un repli identitaire, tentent d’imposer �* la majorité de nos concitoyens leur projet visant au démembrement du pays. Tant la raison que la volonté populaire plaident pour le maintien de l’Unité de la Belgique.

Les réformes successives de l’État qui découlent du tracé de la frontière linguistique de 1963, nous ont conduits �* des aberrations institutionnelles et ont rendu compliquée, la compréhension du fonctionnement des rouages étatiques pour le citoyen.

ISLAM plaide pour la réunification de la Province du Brabant, cela permettra �* tous les Brabançons un meilleur vivre-ensemble
...>>

:-o


Nu hun brochure in zo goed als ALLE brievenbussen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest werd gedropt, ben ik uitermate benieuwd naar de resultaten van deze partij in de volgende verkiezingen waar ze deel aan neemt.

Knuppel 15 maart 2014 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7057542)
Vic Anciaux was net dezelfde "Vlaming" als zijn zoon, de appel valt van de boom.

Alle twee fanatieke "leve Belgie" roepers van het eerste uur. Alles en iedereen die Vlaamse onafhankelijkheid wil is "nazi en racist en fascistisch" en moet op alle vlakken uitgesloten en bestreden worden.

Hugo Shiltz was er en medestander van en er trots op.

Inderdaad. De appel valt nooit ver van de boom. Behalve als de boom op een heuvel staat. Maar in het geval Ansjoo stond hij ontegensprekelijk in een diepte.

De Ansjoo's zorgen goed voor elkaar, zoals we dat van echte sossen gewend zijn. Zelfs Bert's stiefmoeder at gulzig mee uit de grote trog.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be