Citaat:
|
Citaat:
I really had trouble finding good evidence to back up what she contended. Pitluga never laid out the criteria for selecting the lines she chose to measure, nor did she pay much attention to the archaeological data Clarkson and Silverman had unearthed. Her case did little justice to other information about the coastal cultures, save applying, with subtle contortions, Urtons representations of constellations from the highlands. As historian Jacquetta Hawkes might ask: was she getting the pampa she desired?[7]Zo kan ik het dus ook :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat het knap gevonden is. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier zijn er 100 tal mensen die het kunnen bevestigen dat ze iets vreemds hebben gezien. Dat is toch al veel beter dan een wazige foto van een vuilnisbakdeksel die als een frisbee door de lucht is gegooid. Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was) Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn. |
Citaat:
en trouwens, het was geen vraag.. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je stelt iemand een onmogelijk vraag (wat is de zin van het leven, de aarde , de gekromde breedbekopposum, ...) met als enig doel hem te betrappen op een fout. Daarna val je hem daarop aan en voel je je éven beter:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Dan rest nog de vraag, van wie is het object. Ik kan heel goed aannemen dat het hier gaat om ultra-geheime menselijke technologie, maar dat rijst dan weer andere vragen en compliceert de zaken ook , en veronderstelt (ook) een samenzwering van jewelste. Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet. |
Citaat:
In plaats daarvan nemen we de MEEST VANZELFSPREKENDE verklaring : alien :rofl: :roll::rofl: |
Citaat:
Zoalng je die niet hebt : veronderstellingen en hypotheses. De rest zijn meningen and u know what they are like? |
Citaat:
Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is. Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial. |
Citaat:
De rest is, net als dat 3-jarig"mirakel", hippiegebrabbel (denail:roll:) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, toch niet:roll::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be