Citaat:
|
Citaat:
Ik ga prat op de eerste artikels die gepubliceerd werden na de ontdekking, maar de tv media hebben dat via de conferenties uiteindelijk wel verandert naar een weerballon om juist dat feit van de crash te verhullen die in die tijd nog te maken had met technologie die nog maar in de kinderschoenen stond. Weet je dan over welke relatie ik het heb ? |
Citaat:
Bewijzen bestaan toch niet voor jullie |
Citaat:
|
Citaat:
in jouw wereldje zou een boek van harry potter bewijs zijn voor het bestaan van draken, vliegende auto's en bezems. sorry dat wij de lat ietsje hoger leggen. dat krijg je als je volwassen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
project mogul, nooit van gehoord zeker? :)
|
Citaat:
Jij, Frank51 en nog anderen delen exact dezelfde wereld, wat is jouw reden dan dat je de lat hoger wilt leggen terwijl de wetenschap altijd spreekt uit consensus en niets anders...zuiver dogmatisch geredeneerd is de wetenschap nooit naar buiten gekomen met verklaringen die het geheel van de fenomenen verklaart..of ze zoeken het altijd in de verkeerde richting omdat de consensus hen dat oplegt dat niet te doen ! |
Weerballon. Waar lees jij iets over spionageballon parcifal? |
Citaat:
|
Citaat:
spijtig, maar niet onverwacht... http://ufodigest.com/article/suspens...os-and-roswell |
Citaat:
De plaatselijke krant wenste wat sensatie in hun artikels en noemde het ding dat ze vonden een heuse UFO, en kort daarna bleek het een ballon te zijn. Opnieuw: dus ? |
Citaat:
|
Citaat:
the Air Force finally admitted that it had publicly lied to everyone back in 1947 with its “weather balloon” explanation. Nogmaals het bewijs dat je een complotdenker bent.. Je geeft het dus toe dat de overheid liegt? |
Citaat:
Zwijg maar dan |
Citaat:
Erg he. Heel mijn wereldbeeld naar de vaantjes. |
Citaat:
Heb je dat al besproken in de satanistische kerk? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be