Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Voor een coalitie tegen de schurkenstaat USA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159562)

-Jo- 28 augustus 2011 10:36

Voor een coalitie tegen de schurkenstaat USA
 
Het filmpje zegt genoeg, zeker vanaf 1:25...

Bombarderen, dat fundamentalistische land!

Christelijk-fundamentalistische predikant van... 4 jaar!

D'ARTOIS 28 augustus 2011 11:27

Een gehersenspoelde, zielige kleine trol ......

Amerika is niet alleen gek, Amerika is knettergek .......

Albrecht 28 augustus 2011 12:03

Baby see, baby do...

kameleon 28 augustus 2011 12:26

Lijkt wel bezeten door de duivel. Kereltje zweet niet eens, maar veegt zijn zweet wel af. Wat een idioot ventje. Buitenschuppen.

eno2 28 augustus 2011 12:42

Citaat:

Voor een coalitie tegen de schurkenstaat USA
Geef eens wat uitleg zodat ik kan stoppen met om je te lachen

-Jo- 28 augustus 2011 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5655605)
Geef eens wat uitleg zodat ik kan stoppen met om je te lachen

Het filmpje zegt genoeg. Lachen met iets terwijl je terzelfdertijd al toegeeft dat je niet weet waarom is op z'n zachtst gezegd nogal... dom.

kiko 28 augustus 2011 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655352)
Het filmpje zegt genoeg, zeker vanaf 1:25...

Bombarderen, dat fundamentalistische land!

Christelijk-fundamentalistische predikant van... 4 jaar!

Onnozelaar.

Dergelijke toestanden, of toestanden die er nauw bij aanleunen, vind je in alle landen. Er is geen enkel land waar geen godsdienstwaanzin voorkomt.

Jij bent vermoedelijk zo het type dat intensief speurt naar "negatieve" berichtgeving omtrent de VS, om vervolgens met luide stem te verkondigen dat we met zijn allen dat land maar moeten bombarderen.

eno2 28 augustus 2011 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5655605)
Geef eens wat uitleg zodat ik kan stoppen met om je te lachen

de kans is natuurlijk groot dat ik dan nog harder moet lachen.

Henkerd 28 augustus 2011 13:36

1:53 Zoals iedereen hier denken die jongens van: "Wut's going on?"

-Jo- 28 augustus 2011 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5655684)
Onnozelaar.

Het forumreglement laat schelden niet toe en dat geldt ook voor jou. Volgende keer: melding.

Citaat:

Dergelijke toestanden, of toestanden die er nauw bij aanleunen, vind je in alle landen. Er is geen enkel land waar geen godsdienstwaanzin voorkomt.
Godsdienstwaanzin mag dan wel in alle landen voorkomen, in het ene toch veel meer dan in het andere. In geen enkel ander land ter wereld is christelijk fundamentalisme zo wijd verspreid als in de USA, waar het ook een flinke en groeiende invloed heeft op de politiek.

Citaat:

Jij bent vermoedelijk zo het type dat intensief speurt naar "negatieve" berichtgeving omtrent de VS, om vervolgens met luide stem te verkondigen dat we met zijn allen dat land maar moeten bombarderen.
Ik hoef niet te speuren, de USA doen zelf alle inspanningen door de wereld te overladen met dwaasheden. :-D

Waarom zouden wij als Europeanen moeten dulden dat een in toenemende mate christelijk-fundamentalistische en imperialistische staat zich bemoeit met onze belangen en onze interne aangelegenheden?

freelancer 28 augustus 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655753)
Het forumreglement laat schelden niet toe en dat geldt ook voor jou. Volgende keer: melding.



Godsdienstwaanzin mag dan wel in alle landen voorkomen, in het ene toch veel meer dan in het andere. In geen enkel ander land ter wereld is christelijk fundamentalisme zo wijd verspreid als in de USA, waar het ook een flinke en groeiende invloed heeft op de politiek.



Ik hoef niet te speuren, de USA doen zelf alle inspanningen door de wereld te overladen met dwaasheden. :-D

Waarom zouden wij als Europeanen moeten dulden dat een in toenemende mate christelijk-fundamentalistische en imperialistische staat zich bemoeit met onze belangen en onze interne aangelegenheden?

Ik denk dat velen in dit verband veel meer schrik hebben van islam-fundamentalisten...

kiko 28 augustus 2011 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655753)
Het forumreglement laat schelden niet toe en dat geldt ook voor jou. Volgende keer: melding.

Ochgot

Citaat:

Godsdienstwaanzin mag dan wel in alle landen voorkomen, in het ene toch veel meer dan in het andere. In geen enkel ander land ter wereld is christelijk fundamentalisme zo wijd verspreid als in de USA, waar het ook een flinke en groeiende invloed heeft op de politiek.
Bron ? Of zuig je hier wat uit je duim ?

Citaat:

Ik hoef niet te speuren, de USA doen zelf alle inspanningen door de wereld te overladen met dwaasheden.
Niet echt, maar ik besef dat jouw zwart-visie zeer moeilijk te bestrijden valt.

Citaat:

Waarom zouden wij als Europeanen moeten dulden dat een in toenemende mate christelijk-fundamentalistische en imperialistische staat zich bemoeit met onze belangen en onze interne aangelegenheden?
Voorbeelden graag.

kiko 28 augustus 2011 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655753)
Het forumreglement laat schelden niet toe en dat geldt ook voor jou. Volgende keer: melding.

Wat zegt het forumreglement inzake oproepen tot geweld ?

"Bombarderen, dat fundamentalistische land! " is immers een regelrechte oproep tot geweld...

-Jo- 28 augustus 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5655797)
Wat zegt het forumreglement inzake oproepen tot geweld ?

"Bombarderen, dat fundamentalistische land! " is immers een regelrechte oproep tot geweld...

:rofl: Dat was helemaal niet als oproep tot daadwerkelijk bombarderen bedoeld hé slimme!!! Enkel een zinspeling op de herauten van het "vrije westen" die zo graag hun "schurkenstaten" willen bombarderen. :roll:

eno2 28 augustus 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5655778)
Ik denk dat velen in dit verband veel meer schrik hebben van islam-fundamentalisten...


De tea-party daar mogen de amerikanen toch ook schrik van hebben

-Jo- 28 augustus 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5655794)
Bron ? Of zuig je hier wat uit je duim ?

Zoek het op!

Citaat:

Voorbeelden graag.
Bilderberg, NATO, pleidooien voor Turkse opname in EU, enz...

eno2 28 augustus 2011 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655803)
:rofl: Dat was helemaal niet als oproep tot daadwerkelijk bombarderen bedoeld hé slimme!!! Enkel een zinspeling op de herauten van het "vrije westen" die zo graag hun "schurkenstaten" willen bombarderen. :roll:

nee, oproepen zijn nooit daadwerkelijk.

Ik kreeg ooit eens een vierpunter omdat ik iemand op zijn smoel ging slaan, wat natuurlijk niet kan op een virtueel forum, terwijl ik bedoelde " persoonlijk beledigen"

Ge moet een beetje op je woorden letten

eno2 28 augustus 2011 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5655809)
Zoek het op!



Bilderberg, NATO, pleidooien voor Turkse opname in EU, enz...

Mogen we geen allianties afsluiten met bevriende naties ?

den dinges 28 augustus 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5655778)
Ik denk dat velen in dit verband veel meer schrik hebben van islam-fundamentalisten...

Tja, ik heb die broekvent ook niet zien oproepen achter bomaanslagen...Ik heb wel medelijden met dat ventje, volledig gehersenspoeld. De ouders ook trouwens...

den dinges 28 augustus 2011 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5655804)
De tea-party daar mogen de amerikanen toch ook schrik van hebben

Dat wel ja...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be