Citaat:
Van de eerste tot de laatste letter gebakken lucht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar denk jij dat macht is op gebaseerd ? de werkelijke macht is geen doorsnee ratio zoals ze dat plachten te noemen... Macht baseert zich op de verwachtingen dat collectief een mania betekend die nergens op aansluit, zo denk ik dat iemand macht afhangt van hoe goed jij je overtuigingen kunt vertellen, maar overtuigingen hebben is blijkbaar niet goed genoeg omdat je de gedachten onderdompelt in chaos, en elke chaos komt tot uiting in de manier waarom jij aandacht hebt voor de omgeving, iemand die dat niet heeft is altijd slordig, want ik zou niet weten vanwaar hij/zij die gesticuleerdheid vandaan haalt, ook al is er geen druk, bewustzijn is vooral gerelateerd aan wat jij aan inzichten leert en ze ook toepast...vindt jij dan dat mensen geen mensen zijn en niet meer dan een dier ? |
Citaat:
Macht is veel complexer dan wat jij hier laat uitschijnen.. |
Citaat:
Wel beseffen dat je schuldig bent aan iets, en in de kerk wel met wat kleingeld denken uw schuld te kunnen afkopen, daarmee ben je nog niet gezuiverd van de schuld waar u de oorzaak van bent, schuldig zijn aan iets kun en kan je niet afkopen, dat is wat de ratio doet ! |
Citaat:
|
Citaat:
De werkelijke waarheid over deze wereld is dat er wel degelijk een machtsbasis bestaat die de negatieve kant/verhaal op zich neemt, dat is een valse wereld of werkelijkheid die je noemen wilt...als vanzelfsprekend hebben de mensen geen besef van de manier waarop ze een valse realiteit blijven voeden door onbeheersbaarheid van hun eigen gevoelens of emoties...hoewel mensen positief kunnen zijn is de negatieve gedachtewereld de voedingsbodem om de macht te gebruiken binnen dat kader...en heeft helemaal niets met oprechtheid te maken...de betrouwbaarheid van iemand staat en valt samen met hoe je omgaat met bepaalde negatieve denkpatronen... Kennis is daarom geen macht, maar weten wel hoe ze mensen kunnen beïnvloeden omdat er een achterliggende reden bestaat dat te maken heeft met de mens zelf en hun potentie tot contact te maken met hun hart en dat is wat parasitaire aliens (zo noem ik ze in werkelijkheid) niet hebben, als hun doel juist is om de mensheid in een slavernij te houden, terwijl de oorspronkelijke mensen ontworpen zijn met de bedoeling het zware werk te doen (ten tijde van de gouddelving in zuid afrika, en dankzij de nag hammedi geschriften) en dus door buitenaardsen zijn ontworpen dus de bewuste buitenaardsen liggen aan de basis van het ontwerp van de huidige mens, door hun eigen genen te mixen met dat van een uitgezette aapmens...ze bestaan nu nog steeds...waar is mij een vraag ! |
De posts van Irsan en Kristof komen overeen met deze beschrijving:
"Het boek van Pearsall is gebaseerd op 73 gevallen van harttransplantaties waarbij met de transplantatie ook een deel van de persoonlijkheid van de donor bleek te zijn overgegaan. Pearsall suggereert dat de hersenen niet het enige centrum van menselijke intelligentie zijn, maar dat ook het hart een intelligente kern is. Hij oppert dat het lichaam bestaat uit cellen die ‘informatie met zich meedragen. Cellen dragen die informatie elektromagnetisch aan elkaar over. Zo kan het ook zijn dat een getransplanteerd orgaan ‘oude’ informatie blijft ‘uitzenden’, vergelijkbaar met de fantoompijn die mensen ervaren bij wie een ledemaat is geamputeerd." http://boinnk.nl/66126/ook-het-hart-heeft-een-geheugen/ Nogvandattum: http://www.medicaldaily.com/can-orga...rms-yes-247498 Maw, het geheugen blijkt niet alleen in de hersenen gelocaliseerd te zijn, maar in al onze organen, met het hart als de meest gevoelsmatige 'geheugenopslag'. Nog eentje om te weten: Het hart kent de toekomst http://www.theoptimist.nl/het-hart-kent-de-toekomst/ "Rollin McCraty, directeur reserach van HeartMath, spreekt van één van de meest baanbrekende onderzoeken van zijn instituut: ‘Dit onderzoek bewijst dat mensen zich kennelijk intuïtief bewust zijn van toekomstige negatieve gebeurtenissen. Het bewijst dat het menselijk hart toegang heeft tot een informatieveld.’ Het informatieveld van McCraty is hetzelfde ‘Zero Point Field’ dat in Ode 61 (november 2003) uitvoerig werd besproken. Dit recente onderzoek van HeartMath is één van de meest treffende bewijzen van het bestaan van dit veld dat mensen en materie met elkaar verbindt. Het onderzoek bewijst dat intuïtie geen vaag talent is, maar een inherente kwaliteit van elk mens." Enjoy. |
En wat zegt ons hart dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Als ik mijn intuïtie de vrije gang zou laten gaan, er zou wat uitkomen...
Maar ik ben niet alleen, de hele theorie is al uitgeschreven, alleen herhaald overheen tijd. Nu is het wel zo dat ieder tijdperk dat meer in perspectief valt. We are the alien! Maar dan de beperkte versie. |
Citaat:
Want verder dan pseudo-filosofisch gezwam kom je simpelweg niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
/
|
FOO FIGHTERS.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog werden de Amerikaanse (maar ook de Duitse) piloten reeds geconfronteerd met het ufo verschijnsel. De Yanks noemden toen deze ufo fenomenen ‘foo fighters’ (soms ook ‘boogeys’, waarschijnlijk afgeleid van ‘boogeyman’ ofte ‘boeman’). Verre van hen toen om deze ufo verschijnselen in het belachelijke te trekken. En terecht! https://www.youtube.com/watch?v=3BqLB72wtgc |
Wel ja, begin maar weer vlug over iets anders.
Ik ga het trouwens nog eens een keer proberen duidelijk te maken: het gaat er niet zozeer om wat mensen zien, het kan goed zijn dat die ter goeder trouw omschrijven wat ze gezien hebben, het gaat om de voorbarige en vergezochte conclusies die jullie eruit trekken ("onverklaarbaar, dus aliens "). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be