Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bovenbuur 28 september 2010 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door love4everybody (Bericht 5004763)
Meneer snuggere, ik wil u wel es the face zien maken met plankjes.
Als je toch zo slim bent, waarom leg je ons dan niet es uit HOE ze zoiets doen.

Geef me een werkwijze om een cropcirkel zoals The Face of Crabwood te maken. Gedetaileerd graag. In stappen.

Tot zolang, snaveltje dicht.

Geef jij mij dan maar de werkwijze om een UFO te maken die sneller dan het licht kan reizen maar geen fatsoenlijk claocking device bezit.

Tot die tijd, bakkes.

Er zijn zat sites en artikelen te vinden over het maken van graancirkels, mocht je niet te lui zijn om te googelen, en als je echt details wil hebben moet je met de makers gaan praten.



Ja, het is een theoretische mogelijkheid dat aliens die cirkels maken, net zoals het een theoretische mogelijkheid is dat B-films door zeemonsters gemaakt worden, maar waarom zou je de verklaring zo ver zoeken? En waarom ze er dan geen midden overdag in druk bezochte gebieden op bestrate pleinen maken maar uitgerekend altijd onder de omstandigheden werken waaronder het ook mensenwerk zou kunnen zijn is dan weer een tweede vraag.






P.S. Omdat ik al weet dat je toch niet gaat googelen geef ik je alvast een link kado.

love4everybody 28 september 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5004832)
Geef jij mij dan maar de werkwijze om een UFO te maken die sneller dan het licht kan reizen maar geen fatsoenlijk claocking device bezit.

Tot die tijd, bakkes.

Er zijn zat sites en artikelen te vinden over het maken van graancirkels, mocht je niet te lui zijn om te googelen, en als je echt details wil hebben moet je met de makers gaan praten.



Ja, het is een theoretische mogelijkheid dat aliens die cirkels maken, net zoals het een theoretische mogelijkheid is dat B-films door zeemonsters gemaakt worden, maar waarom zou je de verklaring zo ver zoeken? En waarom ze er dan geen midden overdag in druk bezochte gebieden op bestrate pleinen maken maar uitgerekend altijd onder de omstandigheden werken waaronder het ook mensenwerk zou kunnen zijn is dan weer een tweede vraag.

P.S. Omdat ik al weet dat je toch niet gaat googelen geef ik je alvast een link kado.

Geeeeeuuuwwwww, zo een voor de hand liggen antwoord, ik had je beter de voorzet gegeven, die site is al lang bekend als fake.

Geef me een link waar ze stap voor stap uitleggen hoe ze een complexe afbeelding maken zoals een foto inprinten.

Je blijft de verklaring schuldig...

Cdude 28 september 2010 15:08

Dag Pindar of moet ik Kwahja zeggen?

Sodomis 28 september 2010 15:18

Citaat:

Geef me een werkwijze om een cropcirkel zoals The Face of Crabwood te maken. Gedetaileerd graag. In stappen.
1) Je maakt een grid met touwen. Allemaal vierkantjes in je graanveld.
2) Je neemt je stapplankje & je tekening op papier & vul de pixels
3) Je trapt het graan plat met je plannetje in de hand & gebruikt traktorsporen & platgetrapt graan als wandelpaden.

Zowaar borduren op grote schaal. :roll:

Hoe kunnen jullie zo kortzichtig zijn?
Als Aliens ons echt iets willen duidelijk maken, kunnen ze toch een tekening maken DIE ONMOGELIJK door mensen kan gemaakt worden.

Schrijf een boodschap op het maanoppervlak,
een tekening die heel de Sahara in beslag neemt ofzo

Cdude 28 september 2010 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5004987)
1) Je maakt een grid met touwen. Allemaal vierkantjes in je graanveld.
2) Je neemt je stapplankje & je tekening op papier.
3) Je trapt het graan plat met je plannetje in de hand & gebruikt traktorsporen & platgetrapt graan als wandelpaden.

Zowaar borduren op grote schaal. :roll:

Hoe kunnen jullie zo kortzichtig zijn?
Als Aliens ons echt iets willen duidelijk maken, kunnen ze toch een tekening maken DIE ONMOGELIJK door mensen kan gemaakt worden.

Schrijf een boodschap op het maanoppervlak,
een tekening die heel de Sahara in beslag neemt ofzo

Why the fuck een TEKENING?
Je zapt het witte huis weg en land er je schotel.

Duidelijker kan niet me dunkt.

Sodomis 28 september 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5004992)
Why the fuck een TEKENING?
Je zapt het witte huis weg en land er je schotel.
Duidelijker kan niet me dunkt.

Witte huis laten verdwijnen... true!
Dat zou pas bewijs zijn van "buitenaardse intelligentie"! :-P

Cdude 28 september 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5005005)
Witte huis laten verdwijnen... true!
Dat zou pas bewijs zijn van "buitenaardse intelligentie"! :-P

en dan de verplichte woorden :
[/i]

Johnny Blaze 28 september 2010 16:45

Op CNN gisteren:

Citaat:

UFOs eyed nukes, ex-Air Force personnel say

Seven former U.S. Air Force personnel gathered in Washington Monday to recount UFO sightings over nuclear weapons facilities in decades past – accounts that a UFO researcher says show extraterrestrial beings are interested in the world’s nuclear arms race and may be sending humans a message...
http://news.blogs.cnn.com/2010/09/27...el-say/?hpt=T2

(zit ook een filmpje bij)

Micele 28 september 2010 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 5005135)
Op CNN gisteren:
http://news.blogs.cnn.com/2010/09/27...el-say/?hpt=T2
(zit ook een filmpje bij)

De Full Video is lam gelegd ?

http://ireport.cnn.com/docs/DOC-496408

manta 28 september 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5004212)
Jij bent dus bereid om in een deeltjesversneller te stappen?

Ten eerste zou ik nog niet tot net voorbij de voordeur geraken , laat staan da'k in de buurt van dat ding kan geraken ... ;-)
Ten tweede is het mss niet dat ding zelf dat eventueel interessant kan zijn voor zo'n zaken maar wel hetgeen dat ze er proberen mee te maken ... 8-)
Niemand weet zeker wat het maken van een zwart gat kan doen dus wie gaat er met zekerheid kunnen zeggen dat het NIET als eventuele doorgang kan dienen ??? ;-)

kiko 28 september 2010 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5004960)
Dag Pindar of moet ik Kwahja zeggen?

Ik zou hem voorlopig nog niet aangeven.

Ik lach al eens graag.

Bovenbuur 28 september 2010 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door love4everybody (Bericht 5004946)
Geeeeeuuuwwwww, zo een voor de hand liggen antwoord, ik had je beter de voorzet gegeven, die site is al lang bekend als fake.

Geef me een link waar ze stap voor stap uitleggen hoe ze een complexe afbeelding maken zoals een foto inprinten.

Je blijft de verklaring schuldig...

Ik ben geen graancirkelmaker. Ik kan je wel vertellen hoe anderen het gedaan hebben maar dat zal je waarschijnlijk claimen dat hun werkwijzen fake zijn, dat hebben "experts" namelijk verklaart nadat de makers credits kwamen claimen voor hun werk dat even daarvoor door diezelfde experts voor echt was uitgemaakt.

Ik begrijp trouwens echt niet wat er zo moeilijk aan is hoor, het is beeping plat graan. Sinds wanneer is graan plat maken moeilijk? Met een hele nacht de tijd nog wel. "Nee maar dit detail en dat detail" bullshit. Toon mij een ufo die bomen, torens, stoeptegels, zeewater of iets anders moeilijks in een mooie vorm heeft gebogen en er valt over te praten.

Bovenbuur 28 september 2010 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5004987)
1) Je maakt een grid met touwen. Allemaal vierkantjes in je graanveld.
2) Je neemt je stapplankje & je tekening op papier & vul de pixels
3) Je trapt het graan plat met je plannetje in de hand & gebruikt traktorsporen & platgetrapt graan als wandelpaden.

Zowaar borduren op grote schaal. :roll:

Hoe kunnen jullie zo kortzichtig zijn?
Als Aliens ons echt iets willen duidelijk maken, kunnen ze toch een tekening maken DIE ONMOGELIJK door mensen kan gemaakt worden.

Schrijf een boodschap op het maanoppervlak,
een tekening die heel de Sahara in beslag neemt ofzo

Laat een olifant zweven,
Maak een ontsnappingsroute voor Chileense mijnwerkers,
Ontvoer alle wereldleiders en vertel hen wat je wil...

Micele 28 september 2010 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5005694)
Toon mij een ufo die ... iets anders moeilijks in een mooie vorm heeft gebogen en er valt over te praten.

zie de foto´s, geen schrammetje, geen lakschade.

http://www.clublexus.com/forums/car-...-this-car.html

NORTHBROOK, ILLINOIS, TUESDAY, NOVEMBER 04, 2008, 21:20 HRS. (LOCAL)

A young woman was driving at 40-45 mph along Lake Cook Road, when her car suddenly lurched to the right for no reason that was apparent to her. There were no cars within sight on the road, and she had not seen any pedestrian or animal near the car. She stopped her car immediately, got out, and apparently was flabbergasted by the appearance of the left side of her automobile.

The investigating police officer could not provide an adequate explanation for the damage. He noted that there was no damaged paint, and no animal hair, feathers, or blood, evident on the damaged area of the car. NUFORC has passed the case along to Mr. Sam Maranto, Illinois State Director for the Mutual UFO Network (“MUFON”), for follow-up investigation.

We have no reason to believe that the incident was UFO-related, but we have no explanation for how the extensive damage to the car could have occurred. If any of the visitors to our site have ever witnessed this type of damage to a car, we would welcome comments or suggestions.

Date: 11/04/08
Time: 21:20
Duration: 5-10 seconds
City: Northbrook
State: IL

The entire left side of my car appears to be scorched but no paint was removed.

I was driving 40-45 miles per hour heading north toward I-94 East towards Chicago on Lake Cook Road. While I was in the middle lane, I felt a nudge on the left of my car which made my car shift to the right. I did not swerve out of the lane and gained control back quickly.

I slowed down and as I got my bearings, I realized that my left side mirror was knocked off and so I turned right onto Revere Drive and put on my hazard lights.

I got out of the car and saw that I had several dents on the side of my car. There were two that were deeper and larger than the others; one was located in front of the rear wheel and the other was in the center of the driver door.

I called 911 to file a police report and the officer said that I was side swiped by another car but, there were not any cars around me before or after the hit and also there were no paint scratches from other cars on my car.

exodus 29 september 2010 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 5005135)
Op CNN gisteren:



http://news.blogs.cnn.com/2010/09/27...el-say/?hpt=T2

(zit ook een filmpje bij)

Zoals we zeggen, de mainstream begint het ook meer en meer onder de loep te nemen.

Bovenbuur 29 september 2010 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5005725)
zie de foto´s, geen schrammetje, geen lakschade.

Iemand daar oppert de mogelijkheid van een ton met water, zoals die daar op de weg staan. Anders zou je kunnen denken aan iets dat gevold is met lucht of op een andere manier enigzins meeveert en daardoor weinig lakschade achterlaat, mogelijk een stapel banden ofzo. Het hoeft ook niet gebeurd te zijn zoals zij beweert, misschien denkt ze voor de echte reden geen verzekeringsdekking te hebben. (Misschien is de lak zelfs bijgewerkt? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van lak...)
Wat het ook was, weer betreft het iets waarbij het merkwaardige hem zit in de details die volgens zelfverklaarde experts onmogelijk door normale oorzaken te verklaren zijn. Het zou een heel ander verhaal zijn als die auto plotseling de transformer ging uithangen, dat is lastig te verklaren, maar een deuk, hoeveel vreemde details er ook aan zitten, blijft een deuk. Hetzelfde probleem als met graancirkels dus. Buiten een paar details die zonder grondig onderzoek tot onverklaarbaar benoemd zijn is het allemaal perfect verklaarbaar. Als die aliens een boodschap proberen over te brengen, waarom dan niet duidelijk zijn?

Cdude 29 september 2010 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5005725)

We have no reason to believe that the incident was UFO-related

==> NEXT

fox 29 september 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5006171)
Iemand daar oppert de mogelijkheid van een ton met water, zoals die daar op de weg staan. Anders zou je kunnen denken aan iets dat gevold is met lucht of op een andere manier enigzins meeveert en daardoor weinig lakschade achterlaat, mogelijk een stapel banden ofzo. Het hoeft ook niet gebeurd te zijn zoals zij beweert, misschien denkt ze voor de echte reden geen verzekeringsdekking te hebben. (Misschien is de lak zelfs bijgewerkt? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van lak...)
Wat het ook was, weer betreft het iets waarbij het merkwaardige hem zit in de details die volgens zelfverklaarde experts onmogelijk door normale oorzaken te verklaren zijn. Het zou een heel ander verhaal zijn als die auto plotseling de transformer ging uithangen, dat is lastig te verklaren, maar een deuk, hoeveel vreemde details er ook aan zitten, blijft een deuk. Hetzelfde probleem als met graancirkels dus. Buiten een paar details die zonder grondig onderzoek tot onverklaarbaar benoemd zijn is het allemaal perfect verklaarbaar. Als die aliens een boodschap proberen over te brengen, waarom dan niet duidelijk zijn?


De achteruitrijsensoren van hun intergalactisch state of the the art ruimteschip waren kapot en nadat ze knal op die wagen gereden waren hebben ze vluchtmisdrijf gepleegd.

Cdude 29 september 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5006219)
De achteruitrijsensoren van hun intergalactisch state of the the art ruimteschip waren kapot en nadat ze knal op die wagen gereden waren hebben ze vluchtmisdrijf gepleegd.

Maar nee, ze waren gecloact en da stom wijf rijdt er knal op.

Micele 29 september 2010 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5006171)
Iemand daar oppert de mogelijkheid van een ton met water, zoals die daar op de weg staan. Anders zou je kunnen denken aan iets dat gevold is met lucht of op een andere manier enigzins meeveert en daardoor weinig lakschade achterlaat, mogelijk een stapel banden ofzo. Het hoeft ook niet gebeurd te zijn zoals zij beweert, misschien denkt ze voor de echte reden geen verzekeringsdekking te hebben. (Misschien is de lak zelfs bijgewerkt? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van lak...)
Wat het ook was, weer betreft het iets waarbij het merkwaardige hem zit in de details die volgens zelfverklaarde experts onmogelijk door normale oorzaken te verklaren zijn. Het zou een heel ander verhaal zijn als die auto plotseling de transformer ging uithangen, dat is lastig te verklaren, maar een deuk, hoeveel vreemde details er ook aan zitten, blijft een deuk. Hetzelfde probleem als met graancirkels dus. Buiten een paar details die zonder grondig onderzoek tot onverklaarbaar benoemd zijn is het allemaal perfect verklaarbaar. Als die aliens een boodschap proberen over te brengen, waarom dan niet duidelijk zijn?

Dus heb je geen verklaring.


Kijk vooral naar de alle (deur)spleten die staan nog perfect gelijk "voordien", en alles wat geen metaal is blijkbaar totaal (direct) onbeschadigd:
- lak
- lange spoiler zijkant onderaan is van kunststof.
- deurgrepen ook denk ik.
- klein pinkerlicht in spatbord links vooraan.
- ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be