Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 11 september 2013 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6797818)
Of door meerdere factoren gelijktijdig... (ik tip op ziekte en ...)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neanderthaler#Uitsterven

Klimaat denk ik niet zo, de Neandertaler zou minstens 2 glacialen overleefd hebben dus ook serieuze klimaatsveranderingen. Rondtrekken met de dieren mee kan toch geen probleem geweest zijn.



Naja, er zijn toen ook veel diersoorten uitgestorven waarom zou een mensenras dat -enkel leeft van vlees- niet ? Zelfs kannibalisme is dan niet uitgesloten.

Meerdere factoren is het waarschijnlijkst. Neanderthalers maakten weinig kinderen, door de klimaatsverandering stierven vele diersoorten uit die bij hen op het menu stonden, er was een invasie nieuwkomers die onbekende ziekten met zich meebrachten...
Ze hebben zich niet weten aan te passen aan te snel veranderende levensomstandigheden.
Doet me een beetje denken aan de Amerikaanse indianen eigenlijk : de overrompelende invasie der blanken, die hun bizons afmaakten, en hen besmetten met de pokken en nog een paar andere ziektes, dit alles in een korte tijdspanne...

exodus 11 september 2013 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6797259)
UFO door velen gezien bij baseball wedstrijd Canada...

http://www.niburu.co/index.php?optio...:ufo&Itemid=47

Interessant geval, vooral omdat het vanuit verschillende standpunten door verschillende camera's gefilmd is.

Nu, je hebt zelfs geen filmpjes nodig om in te zien dat UFO's een realiteit zijn. De bewijzen zijn er.

Peche 11 september 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6797564)
Dan zal ik je opmerking verkeerd geïnterpreteerd hebben ?
Dus nu zeg je dat er heel wat kennis verdwenen is door de inquisitie ( ? ) en dat er veel bekend is over die tijd maar blijkbaar is het koffiedik kijken wat er zoal verdwenen zou zijn ?

Hoe zijn de pyramides van Gizeh gebouwd?
Hoe komen die grote structuren op het paaseiland?
Waarom zijn er van de 12 apostelen maar een paar evangelies gepubliceerd in de bijbel?
And so on.

fox 11 september 2013 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6798015)
Interessant geval, vooral omdat het vanuit verschillende standpunten door verschillende camera's gefilmd is.

Nu, je hebt zelfs geen filmpjes nodig om in te zien dat UFO's een realiteit zijn. De bewijzen zijn er.


Tuurlijk zijn UFO's een realiteit. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat ontkent.

meneer 11 september 2013 09:59

[quote=praha;6797580]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6796911)
Waar stel ik het omgekeerde ?

De vraag was of de kerk er in geslaagd geweest is bepaalde info/docu/historie definitief in de vergeetput te kieperen.
Volgens mij is dat niet zo

Kijk zie het zo : neem dat je een pasgeboren kind bij zijn ouders wegneemt, en aan dat kind een verhaaltje vertelt over zijn afkomst dat volledig gelogen is. Dat kind weet dan niet waar het werkelijk vandaan komt.
D�*t is ongeveer wat de RKK gedaan heeft.
Zij hebben de Europeanen ontworteld , hun cultuur vernietigd, en hun blaaskes wijs gemaakt. Op hun heiligdommen hebben zij kerken gebouwd, hun goden hebben zij als demonen en duivels bestempeld, hun feestdagen hebben zij in beslag genomen en er een andere betekenis aan gegeven, en al zij die niet aan hun dogma's gehoorzaamden en als zoete koek slikten werden als ketters of heksen/tovenaars levend verbrand, en hun eigendommen in beslag genomen door de RKK-gangsters.
De RKK hield ook het volk zo dom mogelijk, gelovigen hadden zelfs niet het recht de bijbel te lezen, ze zouden hem wel eens anders kunnen interpreteren, want zelfs hun eigen geloof , de boodschap van Jezus, werd uit zijn context gehaald en verkracht. Alle kennis was in handen van de RKK, zij bezaten de meeste ( en zeldzame, zeer dure ) boeken die er voorhanden waren. Het volk moest werken en zich voortplanten, de adel moest oorlog voeren en het grondgebied der katolieken beschermen en uitbreiden, en de RKK stond achter de schermen aan het roer. Het eerbetuig voor de gewonnen veldslagen en bloedbaden lieten zij aan de krijgers. Zij werden echter ontzettend rijk en machtig, machtiger als koningen.

meneer 11 september 2013 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6797341)
En uiteraard moest dat 's nachts gebeuren. Dan zie je minder goed dat het een op afstand bestuurde aangepaste quadcopter betreft.

Voor de mensen die het jaar 2013 nog niet bereikt hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=xPtQjtO2VYs

Verklaring van kiko : alles wat s'nachts gebeurt is niet waar.:lol:

meneer 11 september 2013 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6797622)
jammer dat die bewaker geen woefs kende ander wist ie dat die hond het gewoon had over : gras & balero

Zever. Ophoepelen.

meneer 11 september 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6798119)
Tuurlijk zijn UFO's een realiteit. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat ontkent.

Ik denk dat je je vergist. Er zitten er hier verschillende die niet in UFO's geloven. Toch niet in buitenaardse voertuigen bestuurd door Aliens.
Ze gaan zeggen dat die UFO's machine's zijn gemaakt door mensen.
Maar wie weet bestaan beiden wel : buitenaardse vliegende schotels en dergelijke, én voor het publiek onbekende prototypes vervaardigd door mensen.

Descartes Jr 11 september 2013 10:26

Unidentified Flying Objects bestaan zeker. Al was het maar een onbekende vogelsoort.

Maar of ze buitenaards zijn ? Valt sterk te betwijfelen.

Ik hecht eerder een klein beetje geloof aan geheime man-made technologie, aangepast aan het vliegen binnen een dampkring. Buitenaardse toestellen die lichtjaren ver door de ruimte klieven moeten al veel chance hebben om ook nog eens te gedijen in onze atmosfeer met zijn uitzonderlijke parameters (densiteit, viscositeit, turbulenties, temperaturen, drukken, ....)

meneer 11 september 2013 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6798221)
Unidentified Flying Objects bestaan zeker. Al was het maar een onbekende vogelsoort.

Maar of ze buitenaards zijn ? Valt sterk te betwijfelen.

Ik hecht eerder een klein beetje geloof aan geheime man-made technologie, aangepast aan het vliegen binnen een dampkring. Buitenaardse toestellen die lichtjaren ver door de ruimte klieven moeten al veel chance hebben om ook nog eens te gedijen in onze atmosfeer met zijn uitzonderlijke parameters (densiteit, viscositeit, turbulenties, temperaturen, drukken, ....)

ALS buitenaardse toestellen tot hier geraken, dan moeten zij wel veel doeltreffender technologie als wij ontwikkeld hebben, en voor de problemen die je opsomt oplossingen gevonden hebben.
Wat zeker is, is dat hetgeen ons onbekend is, ons als ongelofelijk voorkomt.
Misschien zal de toekomst ons leren of die Aliens nu écht bestaan, of niet...
Stel je voor, dikke titels in de gazet : Ruimteschepen geland in Washington, Péking en op de Grote markt in Antwerpen ! De Aliens verbroederen met de bevolking !:lol:

exodus 11 september 2013 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798163)
De RKK hield ook het volk zo dom mogelijk, gelovigen hadden zelfs niet het recht de bijbel te lezen, ze zouden hem wel eens anders kunnen interpreteren, want zelfs hun eigen geloof , de boodschap van Jezus, werd uit zijn context gehaald en verkracht. Alle kennis was in handen van de RKK, zij bezaten de meeste ( en zeldzame, zeer dure ) boeken die er voorhanden waren. Het volk moest werken en zich voortplanten, de adel moest oorlog voeren en het grondgebied der katolieken beschermen en uitbreiden, en de RKK stond achter de schermen aan het roer. Het eerbetuig voor de gewonnen veldslagen en bloedbaden lieten zij aan de krijgers. Zij werden echter ontzettend rijk en machtig, machtiger als koningen.

Inderdaad, de RKK was de nieuwe wereld orde van vroeger. Dezelfde types die erachter zitten. Binnen de RKK speelt nog altijd de oude babylonische en egyptische kennis. Kijk maar naar het gebruik van obilisken binnen vaticaanstad en alle symboliek, bvb de paus en zijn vissenhoed.



Is gebaseerd op de vissengod van Babylonie.



RKK aanhangers denken dat ze de katholieke kerk aanbidden, maar in feite zenden ze hun energie naar de symbolen voor de oude babylonische religie van de elite!

Ook vele kerken zijn gebouwd op plaatsen waar ley lijnen op aarde samenkomen. Zo wordt het morphische veld van de aarde beïvnloed door de worship aan de babylonische symbolen.

Ook satanisten doen hun rituelen op plaatsen waar ley lijnen samenkomen. Zei deze verklaring van een satanist:

Citaat:

Multi-Billionaires increasingly sought the spiritual comfort and insider information the Satanic Alpha-Lodges could provide. What most people do not realise is that Satanism is a ritually based practice and that this repetition has - over time - left strong impressions upon the Morphic Field!

Svennies 11 september 2013 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798257)
ALS buitenaardse toestellen tot hier geraken, dan moeten zij wel veel doeltreffender technologie als wij ontwikkeld hebben, en voor de problemen die je opsomt oplossingen gevonden hebben.

Natuurlijk,hetgeen meteen dan ook betekend dat die superieure technologie wel eens een bijzonder nadelige uitwerking zou kunnen hebben op de aarde én zijn bewoners....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798257)

Stel je voor, dikke titels in de gazet : Ruimteschepen geland in Washington, Péking en op de Grote markt in Antwerpen ! De Aliens verbroederen met de bevolking !:lol:

Of het omgekeerde,aliens verwoesten Washington,Peking én Antwerpen,en moorden bevolking uit...

Vergelijk het maar met het oude europa en zijn ontdekkingsreizigers...

Eerst ontdekken,dan landen en vervolgens de bevolking onderwerpen en plunderen...

meneer 11 september 2013 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 6798553)
Natuurlijk,hetgeen meteen dan ook betekend dat die superieure technologie wel eens een bijzonder nadelige uitwerking zou kunnen hebben op de aarde én zijn bewoners....



Of het omgekeerde,aliens verwoesten Washington,Peking én Antwerpen,en moorden bevolking uit...

Vergelijk het maar met het oude europa en zijn ontdekkingsreizigers...

Eerst ontdekken,dan landen en vervolgens de bevolking onderwerpen en plunderen...

Ik geef u daar geen ongelijk in. Dat is zeker een mogelijkheid. Het is enkel nog hopen dat indien zulke buitenaardse ruimtereizigers werkelijk bestaan, zij vredelievender zijn als de mensheid.
Als ze even erg zijn als wij, EN intelligenter , of toch in ieder geval technologisch verder gevorderd, dan staan ons slechte tijden te wachten.
Toch een bedenking : als die reeds hier waren, en ons reeds bezochten, en dus wetenschappellijk op ons vooruit zijn, en ons nog steeds niet uitgeroeid hebben, dan zit het waarschijnlijk wel goed. Waarom zouden ze ermee gewacht hebben moest dit hun bedoeling zijn ?
Of het zou moeten zijn, zoals sommigen denken, dat zij ons reeds overheersen, in het geniept, en dat er daarom zoveel scheef loopt op aarde.

fox 11 september 2013 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798184)
Ik denk dat je je vergist. Er zitten er hier verschillende die niet in UFO's geloven. Toch niet in buitenaardse voertuigen bestuurd door Aliens.
Ze gaan zeggen dat die UFO's machine's zijn gemaakt door mensen.
Maar wie weet bestaan beiden wel : buitenaardse vliegende schotels en dergelijke, én voor het publiek onbekende prototypes vervaardigd door mensen.

Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat UFO's niet bestaan. U mag mij daarvan altijd een link bezorgen.

UFO's staan echter niet gelijk met buitenaards. Sommige mensen kunnen nu eenmaal bepaalde dingen niet vatten en besluiten dan maar dat het buitenaards moet zijn. U bent zo iemand. Ik ga dan ook geen enkele moeite doen om in discussie met u te treden.

meneer 11 september 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6798668)
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat UFO's niet bestaan. U mag mij daarvan altijd een link bezorgen.

UFO's staan echter niet gelijk met buitenaards. Sommige mensen kunnen nu eenmaal bepaalde dingen niet vatten en besluiten dan maar dat het buitenaards moet zijn. U bent zo iemand. Ik ga dan ook geen enkele moeite doen om in discussie met u te treden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht

Ik denk dat je je vergist. Er zitten er hier verschillende die niet in UFO's geloven. Toch niet in buitenaardse voertuigen bestuurd door Aliens.
Ze gaan zeggen dat die UFO's machine's zijn gemaakt door mensen.
Maar wie weet bestaan beiden wel : buitenaardse vliegende schotels en dergelijke, én voor het publiek onbekende prototypes vervaardigd door mensen.
Er valt inderdaad niks aan toe te voegen. Ciao ciao.:-)

JurgenD 11 september 2013 16:57

Ik ben er een. En gezien niemand mij gelooft, perfect !

kiko 11 september 2013 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798173)
Verklaring van kiko : alles wat s'nachts gebeurt is niet waar.

En nu het bewijzen van mijn vermoedens:

http://bc.ctvnews.ca/vancouver-ufo-s...hoax-1.1448722

(Met dank aan een anonieme bron)

Indien je te lui bent om de link te openen: de zgn. UFO is dus een grap.

Goh, wie had dat gedacht !? En hij leek nochtans zó echt met alles erop en eraan, met de grijze kleur, de lichtjes, rond van vorm, kortom echt een UFO volgens het boekje...

exodus 11 september 2013 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6798794)
En nu het bewijzen van mijn vermoedens:

http://bc.ctvnews.ca/vancouver-ufo-s...hoax-1.1448722

(Met dank aan een anonieme bron)

Indien je te lui bent om de link te openen: de zgn. UFO is dus een grap.

Goh, wie had dat gedacht !? En hij leek nochtans zó echt met alles erop en eraan, met de grijze kleur, de lichtjes, rond van vorm, kortom echt een UFO volgens het boekje...

Een hoax meer of minder maakt het vercshil niet. Foto's kunnen atijd gehoaxed zijn.

Daarom maak ik nooit echt veel zaaks van bewijsmateriaal in de vorm van foto's, dat kan vanalles zijn. Het wordt pas interessant als er een echte case rondhangt.

Ik heb het al meermaals gezegd, je hoeft geen foto's en filmpjes te hebben om van UFO's overtuigd te zijn. Zie de iran case:

http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident

Dixie 11 september 2013 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6797341)
En uiteraard moest dat 's nachts gebeuren. Dan zie je minder goed dat het een op afstand bestuurde aangepaste quadcopter betreft.

Voor de mensen die het jaar 2013 nog niet bereikt hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=xPtQjtO2VYs

tjakka!

Dixie 11 september 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6798794)
En nu het bewijzen van mijn vermoedens:

http://bc.ctvnews.ca/vancouver-ufo-s...hoax-1.1448722

(Met dank aan een anonieme bron)

Indien je te lui bent om de link te openen: de zgn. UFO is dus een grap.

Goh, wie had dat gedacht !? En hij leek nochtans zó echt met alles erop en eraan, met de grijze kleur, de lichtjes, rond van vorm, kortom echt een UFO volgens het boekje...

met de billen bloot :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be