Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 25 januari 2014 19:25

Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

meneer 25 januari 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

Lijkt me wel interessant. Heb je meer uitleg daarover ?

Peche 25 januari 2014 19:42

Ja maar ik zal u dat eens pmen. Had hier al wel hintjes laten vallen enkele paginas geleden.

parcifal 25 januari 2014 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen.

Wow. Bruin, wit of volkoren?

Citaat:

Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.
Start een bakkery. De zwevende donut? De halfzachte pistolet?
Als er dan nog een wat visjes meebrengt kan je truukjes doen met vissen en broden. Dat schijnt effect te hebben. De walen zullen bly zyn.

Peche 25 januari 2014 22:12

Parcifal, ik raad U ten sterkste aan een kijkje te nemen. Al is het vanop afstand.
Je moet het niet zien als truukjes, maar als affirmatie dat we niet alleen zijn.
Ze gaan niet in ruimtescheepjes landen, neen dat niet. Maar een reeks van gebeurtenissen zal zich zo snel mekaar opvolgen dat je meer en meer zal twijfelen of dit nu echt is. Wanneer je beseft dat het echt is, zal het in uw handen liggen hoe je daarna verder mee omgaat.
Voor hetzelfde geld gebeurt er niets, en kan je mij daarna hier lekker belachelijk maken ;)

JBM 25 januari 2014 23:13

Drugs are bad mkay :)

meneer 26 januari 2014 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6988267)
Wow. Bruin, wit of volkoren?



Start een bakkery. De zwevende donut? De halfzachte pistolet?
Als er dan nog een wat visjes meebrengt kan je truukjes doen met vissen en broden. Dat schijnt effect te hebben. De walen zullen bly zyn.

Ik had net een visioen : parcifalluske zijn hoofd is een aquarium waar panga's in rondzwemmen...

meneer 26 januari 2014 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6988542)
Drugs are bad mkay :)

Stop er dan mee, hé. Cold turkey afkicken. Het is hoog tijd voor jou, arme kerel !

parcifal 26 januari 2014 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6988656)
Ik had net een visioen : parcifalluske zijn hoofd is een aquarium waar panga's in rondzwemmen...

Mja, een rijkgevuld rif vol bontgekleurd leven dat wentelt en buitelt door elkaar en sprankelt in het zonlicht.

In tegenstelling tot de kop vol troebel brak water van sommigen, waarin slechts af en toe een gekloond of gemuteerd visachtig schepsel loom een vin roert.

peter1962 26 januari 2014 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

Ben je al gaan soliciteren bij Niburu ? Met jouw getuigenis toon je aan dat je uit het juiste hout bent gesneden.

Peche 26 januari 2014 10:41

Neih, ik zit met andere groepen bezig ;)

http://alienrealityweekly.com/whats-going-on/
It's like that, and that's just the way it is.

Peche 26 januari 2014 10:41

Neih, ik zit met andere groepen bezig ;)

http://alienrealityweekly.com/whats-going-on/
It's like that, and that's just the way it is.

Peche 26 januari 2014 17:29

Grappig. Wanneer disclosure in het wezen wrijft hebben we kak in onze ogen?

meneer 26 januari 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6988786)
Mja, een rijkgevuld rif vol bontgekleurd leven dat wentelt en buitelt door elkaar en sprankelt in het zonlicht.

In tegenstelling tot de kop vol troebel brak water van sommigen, waarin slechts af en toe een gekloond of gemuteerd visachtig schepsel loom een vin roert.

Euh nee, het was geen rijkgevuld rif vol leven enz dat ik voor ogen had...
http://www.agoravox.fr/tribune-libre...u-panga-117806
Citaat:

Parqués dans des fermes d’élevage, les pangas sont des poissons omnivores capables de digérer tous les déchets, toutes les pollutions industrielles et le Mékong dans lequel ils vivent est un des fleuves les plus pollués du monde, un gigantesque égoût…
Eerder een riool...Waarschijnlijk in nauw verband met de inhoud van uw waardeloze postings...

meneer 26 januari 2014 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6988808)
Ben je al gaan soliciteren bij Niburu ? Met jouw getuigenis toon je aan dat je uit het juiste hout bent gesneden.

Hij is alvast niet uit brandhout gesneden, zoals een bepaald aantal fanatiek sceptische zeveraars, die dit forum teisteren.

kiko 26 januari 2014 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

Laat me raden: je was - wat zijn de kansen - net toevallig je fototoestel of je smartphone vergeten ?

Peche 26 januari 2014 19:52

U bent telkens vrij te komen kijken met eigen ogen.

kiko 26 januari 2014 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6989677)
U bent telkens vrij te komen kijken met eigen ogen.

Sorry, het zal voor een andere keer zijn, ik moet nog in Davos zijn, er moeten nog enkele complotten gesmeden worden.

Als je nog eens in de tijd terugreist, doe Cleopatra de groeten, wil je ? Alvast bedankt.

Peche 26 januari 2014 21:36

Is het dan myn fout dat myn tekst tekort schiet?

Sonny Crockett 26 januari 2014 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

Ik droom ook wel eens, iedereen trouwens.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be