Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 3 mei 2015 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7641344)
Heel juist. Aliens hebben daar vast iets op gevonden.

Charteren die geen duikboten naar de Eilanden aan de Binnenkant?

Frank51 3 mei 2015 22:20

http://www.gravitywarpdrive.com/NGFT...5_Orig_Doc.pdf

Ja lap. Ze hebben het al 'gereversed-engineered' van ufo's..

Captain Kirk 4 mei 2015 10:43

Eerst en vooral, ik was hier onterecht geband als captain spock omdat men mij onterecht verweet ene Pindar dubbelnick te zijn! Wat is mij dit voor een ontvangst zeg! Of is het omdat de informatie niet geliked wordt?? Als ik nogmaals geband wordt kom ik niet terug.

Om de draad terug op te nemen:

Aliens zijn onders ons zoveel is duidelijk. Ik ben pleitbezorger voor de de-mystificatie van aliens. Aliens zijn individuen, je kan ermee praten, telepathisch of auditief. Ze hebben ook familie, ze hebben ook hun wensen, gebreken en uitdagingen.

Het cliché van de groene mannetjes van Mars moet verdwijnen! Dat toont een kinderlijke manier van redeneren aan.

Ten opzichte van sommige hogere groepen aliens zijn wij echt primiteif. Zij communiceren door middel van telepatische holografie waarbij een volledig concept in één instantie wordt doorgegeven en direct begrepen wordt. Taal is voor hun primitief, traag en beperkt. Hun technologie zijn gebaseerd op lichtfrequenties en daarbij is de onze werkelijk van een primitief oermens niveau. De laptop waarop ik typ heeft zelf nog mechanische kloeling nodig omdat het warmte produceert en anders oververhit, niet bij hun!

Een beetje nederigheid in het universum is dus wel op zijn plaats!

doremi 4 mei 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7641850)
Eerst en vooral, ik was hier onterecht geband als captain spock omdat men mij onterecht verweet ene Pindar dubbelnick te zijn! Wat is mij dit voor een ontvangst zeg! Of is het omdat de informatie niet geliked wordt?? Als ik nogmaals geband wordt kom ik niet terug.

Om de draad terug op te nemen:

Aliens zijn onders ons zoveel is duidelijk. Ik ben pleitbezorger voor de de-mystificatie van aliens. Aliens zijn individuen, je kan ermee praten, telepathisch of auditief. Ze hebben ook familie, ze hebben ook hun wensen, gebreken en uitdagingen.

Het cliché van de groene mannetjes van Mars moet verdwijnen! Dat toont een kinderlijke manier van redeneren aan.

Ten opzichte van sommige hogere groepen aliens zijn wij echt primiteif. Zij communiceren door middel van telepatische holografie waarbij een volledig concept in één instantie wordt doorgegeven en direct begrepen wordt. Taal is voor hun primitief, traag en beperkt. Hun technologie zijn gebaseerd op lichtfrequenties en daarbij is de onze werkelijk van een primitief oermens niveau. De laptop waarop ik typ heeft zelf nog mechanische kloeling nodig omdat het warmte produceert en anders oververhit, niet bij hun!

Een beetje nederigheid in het universum is dus wel op zijn plaats!

Over telepatische holografie heb ik al een reportage gezien!


Yog Sothoth 4 mei 2015 17:31

"Telepathische holografie". Komt dat van zo'n "new age speak generator" of heb je dat zelf verzonnen?

Another Jack 4 mei 2015 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7642377)
"Telepathische holografie". Komt dat van zo'n "new age speak generator" of heb je dat zelf verzonnen?

Dat is eigenlijk hetzelfde als holografische telepathie.

Wapper 4 mei 2015 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7641850)
Ten opzichte van sommige hogere groepen aliens zijn wij echt primiteif. Zij communiceren door middel van telepatische holografie waarbij een volledig concept in één instantie wordt doorgegeven en direct begrepen wordt.


C2C 4 mei 2015 19:51

Mogen we dan eens en voor altijd besluiten dat aliens bestaan?

Indomitable 4 mei 2015 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7642385)
Dat is eigenlijk hetzelfde als holografische telepathie.

Eventjes noteren...


Frank51 4 mei 2015 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7642592)
Mogen we dan eens en voor altijd besluiten dat aliens bestaan?

Tuurlijk bestaan aliens!
Iemand die dat nog niet doorheeft, is de allergrootste egoïstische, narcistische en meest hypocriete mens ter wereld.

Hoe kan er iemand nu zeggen dat we de enige levende wezens in gans het universum zijn?? 1 planeet op 100.000 miljard planeten bevat leven? Wie gelooft er dit nog?

En te denken dat er enkel bacterieel buitenaards leven bestaat is net als zeggen dat je de slimste mens ter wereld bent. Zoals ik al tracht uit te leggen, maar voor die vrijmetselaars is het te moeilijk om dit te snappen.

Yog Sothoth 4 mei 2015 22:40

Niemand hier ontkent dat er waarschijnlijk intelligent buitenaards leven is, het gaat erover of ze hier op aarde zijn. Dat is hier al tot vervelens toe gezegd!

Frank51 4 mei 2015 22:40

"Earth-size planets in our galaxy are like grains of sand sprinkled on a beach - they are everywhere," says Howard.

A distinct trend jumped out of the data: smaller planets outnumber larger ones. Only 1.6 percent of stars were found to host giant planets orbiting close in. That includes the three highest-mass planet groups in the study, or planets comparable to Saturn and Jupiter. About 6.5 percent of stars were found to have intermediate-mass planets, with 10 to 30 times the mass of Earth – planets the size of Neptune and Uranus. And 11.8 per cent had the so-called "super-Earths," weighing in at only three to 10 times the mass of Earth.

"The data tell us that our galaxy, with its roughly 200 billion stars, has at least 46 billion Earth-size planets, and that's not counting Earth-size planets that orbit farther away from their stars in the habitable zone," says top planet-hunter boffin Geoff Marcy, part of the Keck team.

Frank51 4 mei 2015 22:40

Tuurlijk zijn ze al op aarde geweest. De titel is trouwens: Aliens! Ze bestaan!

Frank51 4 mei 2015 22:45

Mars:








(Die boy is een steen)

parcifal 4 mei 2015 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7642833)
Tuurlijk zijn ze al op aarde geweest. De titel is trouwens: Aliens! Ze bestaan!

prima, nu nog een vliegende schotel of een echte alien tonen, of beter nog : de 2 samen en we geloven je.

en nee, de overblijfselen van misvormde kinderen of foetussen zijn niet ok.
er mag geen enkele twijfel bestaan, een paar tentakels is een minimum. ;-)

Kristof Piessens 4 mei 2015 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7642833)
Tuurlijk zijn ze al op aarde geweest. De titel is trouwens: Aliens! Ze bestaan!

En ze hebben de aarde al miljoenen jaren bezocht...

Trouwens, als ik even naga...dan zou een menselijk - buitenaards gemengde civilisatie hebben bestaan die volledig openbaar was zonder chroom voor je eigen bestaan als mens op de aarde of als buitenaardse op de aarde...daarvan denk ik dat plato's visie van atlantis daarop gebaseerd was.

Atlantis was zo een beschaving ook vermoedt ik naast nog een zuivere menselijke beschaving die in die tijd van elkaars bestaan niet eens zouden hebben geweten dat dat zo was...vanaf dan is er iets gebeurd waardoor beide beschavingen verdwenen na een oorlog tussen die twee beschavingen, beide hanteerden andere manieren van leven betreft de aspecten binnen het bestaan zelf en het besef hieraan !

Frank51 4 mei 2015 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7642848)
prima, nu nog een vliegende schotel of een echte alien tonen, of beter nog : de 2 samen en we geloven je.

en nee, de overblijfselen van misvormde kinderen of foetussen zijn niet ok.
er mag geen enkele twijfel bestaan, een paar tentakels is een minimum. ;-)

Wat kan ik daar aan doen dat jij een zielig leven hebt?
Geloof je werkelijk niet dat je een vuist in jouw gezicht kan krijgen tot je er werkelijk ene vangt?

Frank51 4 mei 2015 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7642854)
En ze hebben de aarde al miljoenen jaren bezocht...

Trouwens, als ik even naga...dan zou een menselijk - buitenaards gemengde civilisatie hebben bestaan die volledig openbaar was zonder chroom voor je eigen bestaan als mens op de aarde of als buitenaardse op de aarde...daarvan denk ik dat plato's visie van atlantis daarop gebaseerd was.

Atlantis was zo een beschaving ook vermoedt ik naast nog een zuivere menselijke beschaving die in die tijd van elkaars bestaan niet eens zouden hebben geweten dat dat zo was...vanaf dan is er iets gebeurd waardoor beide beschavingen verdwenen na een oorlog tussen die twee beschavingen, beide hanteerden andere manieren van leven betreft de aspecten binnen het bestaan zelf en het besef hieraan !

Lees de Emerald Tabletten van Thoth. Daar staat in wat je moet weten. Ook over Atlantis..
Tkomt van de oprichter van "The White Brotherhood" ;)
Parcifal moet dat ook wel kennen, als vrijmetselaar

Frank51 4 mei 2015 23:06

Deep in Earth's heart, the sons of Amenti heard,
and hearing, directing the changing of the flower of fire
that burns eternally, changing and shifting, using the LOGOS,
until that great fire changed its direction.


Over the world then broke the great waters,
drowning and sinking,
changing Earth's balance
until only the Temple of Light was left
standing on the great mountain on UNDAL
still rising out of the water;
some there were who were living,
saved from the rush of the fountains.


Called to me then the Master, saying:
Gather ye together my people.
Take them by the arts ye have learned of far across the waters,
until ye reach the land of the hairy barbarians,
dwelling in caves of the desert.
Follow there the plan that ye know of.


Gathered I then my people and
entered the great ship of the Master.
Upward we rose into the morning.
Dark beneath us lay the Temple.
Suddenly over it rose the waters.
Vanished from Earth,
until the time appointed,
was the great Temple.


Fast we fled toward the sun of the morning,
until beneath us lay the land of the children of KHEM.
Raging, they came with cudgels and spears,
lifted in anger seeking to slay and utterly destroy the Sons of Atlantis.


Then raised I my staff and directed a ray of vibration,
striking them still in their tracks as fragments
of stone of the mountain.


Then spoke I to them in words calm and peaceful,
telling them of the might of Atlantis,
saying we were children of the Sun and its messengers.
Cowed I them by my display of magic-science,
until at my feet they groveled, when I released them.


Long dwelt we in the land of KHEM,
long and yet long again.
Until obeying the commands of the Master,
who while sleeping yet lives eternally,
I sent from me the Sons of Atlantis,
sent them in many directions,
that from the womb of time wisdom
might rise again in her children.

parcifal 4 mei 2015 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7642861)
Wat kan ik daar aan doen dat jij een zielig leven hebt?
Geloof je werkelijk niet dat je een vuist in jouw gezicht kan krijgen tot je er werkelijk ene vangt?

dus je hebt geen ufo of een echte alien? alleen maar meer gezever?
is dat een stuk van jouw re-integratie-traject?

veel sterkte.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be