Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kiko 24 april 2016 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8079659)
Je ziet toch duidelijk iemand in de afbeelding naar boven kijken. Volgens mij tekent de kunstenaar gewoon wat hij zag . Een UFO.

Het schilderij is een weergave van een Bijbeltekst.

"...and there were in the same country shepherds abiding in the field keeping watch over their flock by night. And lo, an angel of the Lord come upon them, and the glory of the Lord shone round about them: and they were sore afraid. And the angel said unto them, Fear ye not: for behold!, I bring you good tidings of great joy, which shall be to all people. For unto you was born this day in the city of David a Savior, which is Christ the Lord… "

De persoon die naar boven kijkt, is een herder die naar een engel kijkt. De "glorie des Heren" scheen rondom de engel (evangelie volgens Lucas).

Meer is het niet.

Indien je niet continu je UFO bril ophad, zou je dat ook kunnen zien.

Peche 24 april 2016 13:26

Eerlijk Kiko wat zie jij? Een engel of een vliegende schotel?

kiko 24 april 2016 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8079673)
Eerlijk Kiko wat zie jij? Een engel of een vliegende schotel?

Geen van beiden, het is knullig uitgewerkt. Het is gewoon niet zo heel erg goed gedaan.

Maar afbeeldingen van engelen (of God) die een aankondiging deden in een soort wolk die al dan niet scheen ziet men in veel middeleeuwse werken.

Micele 24 april 2016 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8079659)
Je ziet toch duidelijk iemand in de afbeelding naar boven kijken. Volgens mij tekent de kunstenaar gewoon wat hij zag . Een UFO.
En dat is niet het enige, doorheen de oudheid zijn er nog zulke zaken te vinden.
Maar als je dit al vaag vindt zal de rest U minder bevallen.

Tekeningen en schetsen van UFO´s en inzittenden bestonden in de oudheid en worden nog regelmatig getekend ook door kinderen die ze gezien hebben, ook aliens worden getekend.

Wat een mens ziet kan hij toch schilderen, schetsen en tekenen hé. Het moet niet altijd een foto zijn, anders wordt er toch maar geroepen Ffff (Fake foert flut f... ). :-)

Another Jack 24 april 2016 13:32

Schilderijen geven dan ook steeds een zeer goede weergave van de werkelijkheid weer...
:roll:

Another Jack 24 april 2016 13:34

Ik ben zo groot als mijn huis.
Dat is namelijk wat mijn dochter onlangs getekend heeft....

Another Jack 24 april 2016 13:37

1 Bijlage(n)
Deze ufo werd door Dali waargenomen:

Reverberation 24 april 2016 13:39

Er worden 2 nieuwe fims aangekondigd in de "Alien" franchise!

http://www.empireonline.com/movies/n...llow-covenant/

Yes!


geertvdb 24 april 2016 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8079362)
Van alle sightings en verhalen moet er toch iets bij zijn dat werkelijk onverklaarbaar is, daardoor alien.

Dat is dus een verkeerde redenering.

Er zijn zeer veel sprookjes. Denkt u dat 1 van die sprookjes misschien waar kan zijn?
Neen, ze zijn allemaal fantasie, toveren bestaat niet en dieren kunnen niet spreken.

Peche 24 april 2016 15:22

Ik ga weer naar de achtergrond verdwijnen. Jullie hebben vast gelijk... laten we het daarop houden.

Wapper 24 april 2016 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8079678)
Tekeningen en schetsen van UFO´s en inzittenden bestonden in de oudheid en worden nog regelmatig getekend ook door kinderen die ze gezien hebben, ook aliens worden getekend.

Wat een mens ziet kan hij toch schilderen, schetsen en tekenen hé. Het moet niet altijd een foto zijn, anders wordt er toch maar geroepen Ffff (Fake foert flut f... ). :-)

Jaja, zelfs in het stenen tijdperk werden er al UFOs geschilderd :lol:



tot je de herkomst nagaat, en uitkomt op het zoveelste zweefkezenblog.

Irsan 25 april 2016 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8078017)
Travis Walton? Bitch please! Kom eens af met iets dat nog niet tot op het bot ontkracht is. Walton is een eersteklas leugenaar, en kom aub niet af met die belachelijke polygraaftesten. En het maakt niet uit dat overheidsinstanties ervan gebruik maken, dat zegt meer over hoe dom die instanties wel niet zijn dan over de betrouwbaarheid van een polygraaf, die op zijn zachtst gezegd dubieus is.

Kom jij eens af met argumenten ipv met "bitch please", dan zouden we toch iets kunnen doen.

Irsan 25 april 2016 10:11

Nou, het probleem is niet dat UFO's en aliens bestaan, want dat doen ze.

Het probleem dat in dit topic gedemonstreerd wordt is dat sommige mensen zeer vijandelijk zijn tegenover informatie die niet binnen de consensus valt.

En dat is dan ook hun probleem!

Doei!

parcifal 25 april 2016 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8080726)
Nou, het probleem is niet dat UFO's en aliens bestaan, want dat doen ze.

Het probleem dat in dit topic gedemonstreerd wordt is dat sommige mensen zeer vijandelijk zijn tegenover informatie die niet binnen de consensus valt.

Nee hoor, het grote probleem is dat je een conclusie hebt maar geen bewijs.
Dat mensen dingen zien vliegen weten we, maar er is geen enkel concreet bewijs (tastbaar en testbaar)dat dat buitenaardse tuigen zijn met aliens erin.

De bewijslast ligt bij jou, probeer er niet telkens vanonder te wurmen.
Als je wil geloven in aliens, zonder bewijs, noem het dan ook zo : geloven. :-D

Peche 25 april 2016 11:33

En de maan dan??? Zijn apollobeelden geen bewijs?

parcifal 25 april 2016 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8080822)
En de maan dan??? Zijn apollobeelden geen bewijs?

Tastbaar en testbaar. Beelden zijn geen bewijs voor zoiets.

Extaordinary claims require extraordinary evidence.

Peche 25 april 2016 12:08

Als het de evolutietheorie was zou ge zelf het allerkleinste beeldmateriaal aanhalen voor bewijs. Zelfs animaties voldoen.
Maar als Apollo rare dingen op de maan filmt is het: beelden zijn geen bewijs.

Als beeldmateriaal van NASA herself niet voldoet, wat dan wel?
Past op, daarmee zeg ik niet dat er aliens op de maan zijn, maar er is "iets".

Savatage 25 april 2016 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8080870)
Past op, daarmee zeg ik niet dat er aliens op de maan zijn, maar er is "iets".

In uw droomwereld ja.

Peche 25 april 2016 12:49

Heb je de beelden gezien? Die overigens niet fake zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=cArZavRkRYI

Dat is toch "iets" ? :)

Savatage 25 april 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8079834)
Ik ga weer naar de achtergrond verdwijnen. Jullie hebben vast gelijk... laten we het daarop houden.

Lijkt me verstandig in jouw geval ja. Als je de UFO op de Maria afbeelding serieus wilt nemen, waarom dan niet de UFO op het schilderij van Dali? Dat is toch inconsequent?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be