Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 14 februari 2016 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7996301)
ik hou van jouw onophoudelijke mega-interessante inbreng!

Nog niet half zoveel als ik hou van jouw giga-interessante posts, een constante fontein van vermaak voor jong en oud en alles ertussen.
Je bent waarlijk de crusty de clown van dit forum. Lol.

Frank51 14 februari 2016 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7996315)
Nog niet half zoveel als ik hou van jouw giga-interessante posts, een constante fontein van vermaak voor jong en oud en alles ertussen.
Je bent waarlijk de crusty de clown van dit forum. Lol.

Doet me niks. Is zelfs een goed voorteken. Wegener werd ook 50 jaar aan een stuk uitgelachen

parcifal 14 februari 2016 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7996323)
Doet me niks. Is zelfs een goed voorteken. Wegener werd ook 50 jaar aan een stuk uitgelachen

Dat ga jij breken met 4 vingers in de neus en een voet erbij. ;-)

parcifal 14 februari 2016 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7996323)
Doet me niks. Is zelfs een goed voorteken. Wegener werd ook 50 jaar aan een stuk uitgelachen

Dat ga jij breken met 4 vingers in de neus en een voet erbij. ;-)

Frank51 14 februari 2016 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7996326)
Dat ga jij breken met 4 vingers in de neus en een voet erbij. ;-)

Nee dat denk ik niet. Ik heb de middelen om mensen sneller te overtuigen. Je zult wel zien.

Frank51 14 februari 2016 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7996327)
Dat ga jij breken met 4 vingers in de neus en een voet erbij. ;-)

Wat is uw probleem eigenlijk? Ik heb goede bedoelingen.
En jij?

parcifal 14 februari 2016 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7996337)
Wat is uw probleem eigenlijk? Ik heb goede bedoelingen.
En jij?

De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen, mijn beste.

Ik heb geen goede bedoelingen, ik verschaf slechts comic relief en af en toe een staalharde reality check voor de zweverige types als jij. :)

Peche 14 februari 2016 11:34

de realiteit sucked ass parfical.
Laat mensen toch dromen.

parcifal 14 februari 2016 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996545)
de realiteit sucked ass parfical.
Laat mensen toch dromen.

Ik droom van reality-checks voor zweverige types.
Catch 22. :)

Peche 14 februari 2016 11:38

De realiteit is dat we voor een wereldconflict staan.
Jezus zal in zijn UFO terugkomen en orde aan de dag brengen.
Reality? Check.

parcifal 14 februari 2016 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996549)
De realiteit is dat we voor een wereldconflict staan.
Jezus zal in zijn UFO terugkomen en orde aan de dag brengen.
Reality? Check.

Neem zeker een foto, of beter nog : een video, als het zover is en post hem hier.
We willen allemaal meegenieten natuurlijk.

Peche 14 februari 2016 11:53

:lol: geef toe, het is een knaller van een story.

Frank51 14 februari 2016 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996545)
de realiteit sucked ass parfical.
Laat mensen toch dromen.

Dromen? Op uw woorden letten hé
Ik ben de grootste realist op dit forum.
:)

Ik kots van fantasie en leugenaars zoals al die vrijmetselaars hier.

Peche 14 februari 2016 12:45

Vrijmetselaars zijn de vijand niet. Ik vind ze zelfs cool en iets hebben.

Frank51 14 februari 2016 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996614)
Vrijmetselaars zijn de vijand niet. Ik vind ze zelfs cool en iets hebben.

Ze hebben vooral iets met kindjes...

Frank51 14 februari 2016 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996614)
Vrijmetselaars zijn de vijand niet. Ik vind ze zelfs cool en iets hebben.

Misschien ben jij zelf één?

Peche 14 februari 2016 12:49

Wees toch voorzichtig met zaken waarover je geen absolute zekerheid hebt.

Frank51 14 februari 2016 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996618)
Wees toch voorzichtig met zaken waarover je geen absolute zekerheid hebt.

HAHA :):) Dutroux, ken je hem?
Zeg mij dan wat er zo cool is aan die gasten...
Vind ik een redelijk grove uitspraak. Of denk jij dat dat een kaartersclub is ofwat?

Peche 14 februari 2016 12:51

Stop maar. 't Is al goed.

Frank51 14 februari 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996621)
Stop maar. 't Is al goed.

OEI, moet ik zwijgen misschien????

Frank51 14 februari 2016 12:54

fantastisch forum :)

Peche 14 februari 2016 12:54

Ik ben er geen en die zaken bespreken doet me pijn.
Beperk u tot de kracht van het nu.

Frank51 14 februari 2016 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996626)
Ik ben er geen en die zaken bespreken doet me pijn.
Beperk u tot de kracht van het nu.

Dan is dat ook de eerste keer dat iemand me deze vraag beantwoordt. Ik geloof u zeker. Ik had ook totaal geen vermoeden dat jij er één was hoor...

Peche 14 februari 2016 12:58

We weten wat we weten en de prioriteit is Europa.

Frank51 14 februari 2016 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996631)
We weten wat we weten en de prioriteit is Europa.

Geen schrik hebben, de Amerikanen hebben het onder controle.
En als het dan echt zo ver komt, kun je nog altijd naar de dichtstgelegen DUMB gaan, misschien laten ze je binnen.

Peche 14 februari 2016 13:03

Europa moet het onder controle zien te krijgen he ;)
Laten we ons lot niet van een ander laten afhangen.

Frank51 14 februari 2016 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7996637)
Europa moet het onder controle zien te krijgen he ;)
Laten we ons lot niet van een ander laten afhangen.

Moest ik politieker zijn, ik stuurde al lang massaal blauwhelmen naar de grens op Syrisch grondgebied om daar de boel op te vangen. Met gigantisch veel materiaal en tenten. Als je 3 miljard kunt storten, kun je dat ook.

Frank51 14 februari 2016 13:07

Maar goed we zitten hier in Alien bestaan topic.

Frank51 14 februari 2016 13:09

https://www.youtube.com/watch?v=1VXSIVR-cQk

25:00 Aleshenka Alien..

Het Oosten 14 februari 2016 17:27

http://www.huffingtonpost.com/entry/...b07addcb45eb80

Zie interview in programma van Larry King Live (eerste filmpje).


Allemaal leugenaars?

Misschien wel. De kans bestaat inderdaad. Maar de kans lijkt me eerder klein.
Het kan natuurlijk ook dat ze allemaal vergissen. Weinig waarschijnlijk.
Tenslotte kan het ook dat het allemaal één grote farce is.

Tja... Het kan allemaal. Alleen, het kan ook waar zijn .

Frank51 14 februari 2016 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7996849)
http://www.huffingtonpost.com/entry/...b07addcb45eb80

Zie interview in programma van Larry King Live (eerste filmpje).


Allemaal leugenaars?

Misschien wel. De kans bestaat inderdaad. Maar de kans lijkt me eerder klein.
Het kan natuurlijk ook dat ze allemaal vergissen. Weinig waarschijnlijk.
Tenslotte kan het ook dat het allemaal één grote farce is.

Tja... Het kan allemaal. Alleen, het kan ook waar zijn .

Ik herken er daar enkele van het Disclosure Project.
Daar hebben ze allemaal op de Bijbel gezworen. Aangezien deze enorm fanatieke gelovigen zijn zullen ze wel niet liegen.

update: nee, ik verwar het met die astronauten die niet op de Bijbel willen zweren.

Ze zeggen allemaal: what I say is the truth and want to testify before congres ofzoiets

Het Oosten 14 februari 2016 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7997140)
Ik herken er daar enkele van het Disclosure Project.
Daar hebben ze allemaal op de Bijbel gezworen. Aangezien deze enorm fanatieke gelovigen zijn zullen ze wel niet liegen.

update: nee, ik verwar het met die astronauten die niet op de Bijbel willen zweren.

Ze zeggen allemaal: what I say is the truth and want to testify before congres ofzoiets

De uitzending van Larry King bestaat uit meerdere delen op youtube. In het tweede deel is er een 'scepticus' in het panel aangetreden. Wat hij terecht oppert is ook het overwegen waard.

Frank51 14 februari 2016 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7997173)
De uitzending van Larry King bestaat uit meerdere delen op youtube. In het tweede deel is er een 'scepticus' in het panel aangetreden. Wat hij terecht oppert is ook het overwegen waard.

Mannekes met strikjes zijn niet echt te vertrouwen hé, dat weten we al ondertussen. Ik weet niet echt waarover je het hebt maar ik vermoed dat je wil zeggen dat we niet mogen veronderstellen dat die Ufo's per definitie buitenaards zijn. Tuurlijk niet. Ze kunnen ook binnenaards zijn, zoals ik als zei. Misschien zijn het wel de Nazi's. Dit zal natuurlijk lachwekkend overkomen, dus het beste antwoord is mss wel binnenaardse beschavingen van buitenaardse oorsprong. Geloof me, dit is een zeer geldige verklaring.

dewanand 14 februari 2016 23:36

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808224)
Waarom zou die man liegen ? Maar ernstig nu : ik denk dat ik een topic moest beginnen met als titel " 1+1 = 2 " , dat jij dan nog zou zeggen dat het klinkbare onzin is :-) Van het moment dat het van mij komt...:-) Lijkt wel op discriminatie :-)
Trouwens, " maanlandingen hebben niet plaatsgevonden ", ik weet dat nog zo niet...Allemaal valse beelden dus ? De robotten die naar Mars gestuurd zijn, dat is ook allemaal cinema ? Men houd dus de hele wereld voor de gek sinds de jaren 60 ? En ik maar denken dat JIJ niet in complot-theoriën geloofde ? Blijkbaar wel dus !
Maar ernstig nu : volgens jouw persoonlijke mening bestaan Aliens dus niet ! Heb je daar ook nog enkele argumenten voor, die de verklaringen van een vooraanstaand geleerde in het niets doen verdwijnen ? Waarom zouden er in het onvoorstelbaar grote heelal, waarin miljarden en miljarden andere planeten bestaan , er geen enkel andere zijn , waar OOK intelligent leven voorkomt ? Zelfs zo intelligent dat ze tot hier geraken en ons bestuderen ?
Vergelijk het maar met westerse ontdekkingsreizigers die per vliegtuig naar Papoea-land reizen, en daar de plaatselijke bevolking gaan bestuderen, die moeten daar ook als "buitenaardse wezens " voorkomen, en ONGELOFELIJK intelligent, vergeleken bij de plaatselijke bevolking...Kan JIJ zoiets nu helemaal niet snappen ? Denk je écht dat je tot de meest intelligente wezens behoort dat de natuur geschapen heeft ?


--------------

zie dit
veel primitieve onderontwikkelde hindoe halfapen beschouwen mij nu als een halfgod en eentje die zelfs een arya samaj pandiet is noemt mij een rishi.

hindoe geschriften zitten vol met verhalen van buitenaardse wezens die almachtig zijn, superkrachten bezitten, kunnen vliegen (Hanuman), en zelfs over nucleaire wapens: de Brahm Astra, genoemd in de heilige bhagavad gita.

maar voor de vieszwarte hindoe aapjes zijn blanken een hoger mensapen ras met super krachten.

zie dit ongelooflijk maar waar, echt gebeurd:

------------


WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 19 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

18. Harde bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras zijn

serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen uit cel CS16 PI Noordsingel, Rotterdam

Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen

Volgens de evolutieleer van Charles Darwin zijn alle soorten langzaam geëvolueerd naar meer complexere en intelligentere levensvormen. Hoewel de missing links feitelijk toch ontbreken, geloven vele evolutionisten nu in het concept van spontane mutaties van genen, waardoor opeens een compleet nieuwe soort opduikt, zonder de missing links. Een harde wetenschappelijke analyse van de echte fysische bouw en structuur van simpele organismen heeft al vele tastbare bewijzen geleverd dat een goddelijke creator feitelijk of heel dom zou moeten zijn of gewoon niet bestaat. Creationisten en vele christenen filosoferen nu al jarenlang over het concept van intelligent design door een Christelijke enkelvoudige God, en gebruiken hierbij overwegend Bijbelse verzen en citaten. In de wetenschap is het nu echter taboe om goed te gaan onderzoeken wat deze theorieën nou eigenlijk zouden betekenen voor de vele menselijke soorten en rassen. Ik zit nu ook met vele raadsels met betrekking tot mensen van mijn ras, wat ik vaak het Hindoeras noem. Een wat betere benaming is het Hyperras, oftewel gepigmenteerde Germanen, van het Indiase fenotype. Soms noem ik ze ook gewoon het lagere koelieras, want dat is voor velen duidelijker. Ik zal eens hieronder enkele bewijzen aanvoeren met argumentatie waarom ik dit Hindoeras nu beschouw als een lager mensapen ras, ten opzichte van Chinezen en Germanen.

Ik ben nu bezig niet te generaliseren, maar zal dingen aanhalen die op mijn eigen leven gebaseerd zijn uit de harde praktijk. Andere onderzoekers kunnen dit dan verder gebruiken en hun eigen waarneming toevoegen, om het bewijs te versterken of te ontkrachten. In de echte wetenschap is elke stelling waar totdat iemand het tegendeel bewijst met nieuw onderzoek en andere feiten.

Hier een lijstje met argumenten waarom ik het Hindoeras een lager mensapen ras vind nu, puntsgewijs genummerd.

1. Een heel bekende Arya Samaj pandit van de Asan en Fasned noemt mij al jaren lang een rishi tijdens telefoongesprekken en in zijn mails. Rishi's waren de oude Sanskriet geleerden en zieners uit het oude Vedische India voor de tijd van de Mahabharata oorlog en zijn nu definitief uitgestorven. Iemand als Swami Saraswati Dayanand (Moolchand) hebben velen ook aangeduid met de term Rishi, omdat hij inderdaad een Sanskrietgeleerde was en de Veda's echt kende en beschouwingen heeft gepubliceerd voor zijn dood. Maar ik ken echt geen Sanskriet en niet eens Hindi dus mij Rishi noemen nu is echt voorbarig en te ver gezocht. Wel wil ik de Veda's gaan onderzoeken in het Engels komende jaren en kijken hoe ik mijn kennis kan vergroten daarmee.

Deze Arya Samaj pandit is best geleerd en academisch opgeleid en ik ken hem al heel lang. Opmerkelijk is wel dat hij mij vroeger nooit iets verteld heeft over de Vedische kennis en mij niet echt steunde om te herstellen tijdens mijn talloze dieptepunten en suïcidale jaren. Zijn visie op mij doet mij nu denken aan een scene uit de film Star Wars. Een paar mensen waren met de goudkleurige vertaalrobot die twee miljoen talen kende op de maan Andor en werden ontvoerd door een bosapen volk van kleine primitieve dwergen. Toen deze bosapen de robot zagen knielden zij allemaal opeens neer en begonnen zij te zingen, omdat zij hem beschouwden als een van hun vele goden en hem wilden aanbidden. Dus kon hij zijn mensen bevrijden en hen leven redden. In feite komt dit nu overeen met de manier waarop deze Arya Samaj pandit mij nu beschouwd en het is een hard argument om te stellen dat het Hindoeras hierom best gezien kan worden als een lager mensapen ras, want er zijn veel overeenkomsten tussen hen gedrag en dat van het bosapen volk op de maan Andor. En deze Arya Samaj pandit gelooft ook echt in vele hoge en lage goden, doet havan voor de goden en zegt heilige mantras op voor zijn goden. Voor hem is een rishi iemand met hogere goddelijke, Brahmische, kennis en dus ziet hij mij als de (schizofrene) denker Dewanand, nu ook zo als die bosapen de goudkleurige robot zagen in Star Wars. Ik heb echt geen zin om hierom nu in de lucht te springen, want feit is dat ik echt nu dood zou willen gaan, maar alleen nog doorleef om heilige kennis uit Krishnaloka te offeren aan Altecrea. Als ik ooit hiermee klaar ben dan slik ik zeker direct mijn lekkere goudkleurige masala zelfmoordpil, om deze planeet met zieke, zinnelijke intelligente mensapen te verlaten.


http://www.dewanand.com/emancipatie19.htm

Irsan 15 februari 2016 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7996011)
https://www.youtube.com/watch?v=usg2yEOBfrQ

Leugenaar?

Misschien wel.
Misschien niet.

Interessant te zien hoeveel views dit onderwerp nu haalt! Enkele jaren geleden haalden zulke video's slechts enkele duizenden views, nu honderduizenden en meer. Zie deze video van Greer zijn exposé over de geheime regering, op 23 nov 2015 geupload en nu al meer dan 500.000 views:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

Er is duidelijk iets aan het veranderen in het bewustzijn van de mensheid! En de politieke elite aan de top doen duidelijk in hun broek, getuige de wetten die ze in Frankrijk erdoor willen krijgen bvb:

Citaat:

France moves to make ‘conspiracy theories’ illegal by government decree

Although France has taken the lead in this inter-governmental effort (see below), the preliminary assault began this past fall with British Prime Minster David Cameron publicly announcing on two separate occasions, that all of these so-called ‘conspiracy theories’ (anything which challenges the official orthodoxy) should be deemed as “extremist” and equivalent to “terrorist” and should be purged from society on the grounds of ‘national security’. The first came with Cameron’s warped speech at the UN, and afterwards, a similar charge was made by the UK leader against anyone who dares press the issue of institutional paedophilia and child abuse.

http://www.blacklistednews.com/Franc...38/38/Y/M.html

Frank51 15 februari 2016 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 7997788)
Interessant te zien hoeveel views dit onderwerp nu haalt! Enkele jaren geleden haalden zulke video's slechts enkele duizenden views, nu honderduizenden en meer. Zie deze video van Greer zijn exposé over de geheime regering, op 23 nov 2015 geupload en nu al meer dan 500.000 views:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

Er is duidelijk iets aan het veranderen in het bewustzijn van de mensheid! En de politieke elite aan de top doen duidelijk in hun broek, getuige de wetten die ze in Frankrijk erdoor willen krijgen bvb:

Ongelooflijk...Schande! Er gaat een tijd komen vrees ik dat ze zonder pardon YouTube filmpjes of websites gaan blokkeren die hen niet aanstaan. Einde van de democratie en vrije meningsuiting..
Alles op pc bewaren dus!

Het Oosten 18 februari 2016 15:50

Ufo's...



Zojuist het boek van Coen Vermeeren uitgelezen: Ufo's bestaan gewoon. Uitgave 2015.

Een aanrader. Ook en zeker voor hen die sceptisch staan tegenover het "ufo-fenomeen".

parcifal 18 februari 2016 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8000190)
Ufo's...



Zojuist het boek van Coen Vermeeren uitgelezen: Ufo's bestaan gewoon. Uitgave 2015.

Een aanrader. Ook en zeker voor hen die sceptisch staan tegenover het "ufo-fenomeen".

Geeft hij interssant advies over wat we moeten doen als we dan toch UFO's zouden accepteren als realiteit?
Wat zou dat praktisch aan ons leven (kunnen) veranderen?

Gaan ze dan plots wel landen, wereldvrede brengen en een pony voor ieder kind? ;-)

Micele 18 februari 2016 16:49

https://en.wikipedia.org/wiki/2006_O...t_UFO_sighting

https://www.youtube.com/watch?v=1Q6di5AE5KI

en nog duizenden...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._UFO_sightings

parcifal 18 februari 2016 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8000227)

Jaja. Gaap.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be