Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

dpg 19 augustus 2016 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204684)
Ik ben niet gelijk aan een jodenhatende moslim maar SUPERIEUR

Hoe dikwijls je een 0 ook vermenigvuldigt, het blijft een 0.

Peche 19 augustus 2016 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8204689)
Hoe dikwijls je een 0 ook vermenigvuldigt, het blijft een 0.

Ik ben een nul gemaakt. Mijn logica werd uitgeschakeld om fascisme te respecteren.
Ik zag echter al heel vroeg in dat mohammed de anti christ was.

Pandareus 20 augustus 2016 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8204705)
Ik ben een nul gemaakt. Mijn logica werd uitgeschakeld om fascisme te respecteren.
Ik zag echter al heel vroeg in dat mohammed de anti christ was.

Gaat het vandaag wat beter ? Duvel gedronken en nu terug oké ?

Peche 21 augustus 2016 06:59

Ik ben als een vis in het water. Ik kan met volle garantie zeggen dat ik de eerste komende tijd geen druppel alcohol drink. Zelfs niet op het komend feestje. Ik heb een overdaad aan alcohol gehad en het idee ervan alleen al doet me walgen.
Mijn zatte bui is dan toch voor iets goed geweest. It was a reminder to never drink again.

Irsan 25 augustus 2016 11:59

Hier, rechtstreeks van VRT nieuws. Anders geloven jullie het toch niet.

De massa wordt stapje per stapje voorbereid!

Citaat:

Levensvatbare planeet gevonden rond Proxima Centauri (dichtste ster bij de aarde)


Er is een aardeachtige planeet ontdekt die draait rond de ster die het dichtst bij ons zonnestelsel staat, Proxima Centauri. Dat heeft de ESO, de Europese Zuidelijk Sterrenwacht, aangekondigd, en de ESO zegt dat er in principe aardachtig leven mogelijk zou kunnen zijn op de planeet. Het is de dichtstbijzijnde exoplaneet en het kan ook de meest nabije woonplaats zijn voor aardachtig leven buiten ons zonnestelsel.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/wetenschap/1.2751610

Yog Sothoth 25 augustus 2016 13:13

Dat zeggen jullie al tientallen jaren, hoe lang gaat dat spelletje nog duren?

parcifal 25 augustus 2016 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8211557)
Hier, rechtstreeks van VRT nieuws. Anders geloven jullie het toch niet.
De massa wordt stapje per stapje voorbereid!

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/wetenschap/1.2751610

4 lichtjaar, het duurt ongeveer 100 000 jaar om die afstand te overbruggen met onze huidige aandrijvingen en dat is dan nog meest dichtbijgelegen sterrestelsel. ;)

We hebben dus nog wel even tijd. :) (En dat in het gunstigste geval dat de korstmossen op die planeet ondertussen al geevolueerd zijn tot een stadium waarbij ze vuur kunnen maken bvb.)

Je moet dringend het nieuws eens leren begrijpen Irsan.

Irsan 25 augustus 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8211657)
Dat zeggen jullie al tientallen jaren, hoe lang gaat dat spelletje nog duren?

Tot rond 2030, volgens sommigen.

Maar je ziet het nu al gebeuren. Ze hebben "ontdekt" dat onze dichtste buur een levensvatbare planeet heeft. De mogelijkheid van buitenaards leven wordt (in de ogen van de mainstream) steeds echter en echter, het komt letterlijk en figuurlijk dichter en dichter.

Natuurlijk is deze informatie al lang geweten in bepaalde kringen maar het komt natuurlijk slechts druppelsgewijs door in de mainstream media en het consenus bewustzijn van de massa.

Het beeld dat de meeste mensen van de realiteit hebben zal moeten aangepast worden en plaatsmaken voor een veel ruimere perceptie. Dat zal bij sommige groeipijnen geven, maar een verwittigd man/vrouw is er twee waard!!

parcifal 25 augustus 2016 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8211686)
Maar je ziet het nu al gebeuren. Ze hebben "ontdekt" dat onze dichtste buur een levensvatbare planeet heeft. De mogelijkheid van buitenaards leven wordt (in de ogen van de mainstream) steeds echter en echter, het komt letterlijk en figuurlijk dichter en dichter.

Natuurlijk is deze informatie al lang geweten in bepaalde kringen maar het komt natuurlijk slechts druppelsgewijs door in de mainstream media en het consenus bewustzijn van de massa.

fantast.

De kans op korstmossen op die planeet is inderdaad zowat 1 op 1 miljoen.
(afhankelijk van de stralingsbestendigheid van die mossen)
De kans op intelligent leven is nog vele, vele miljoenen keren kleiner.

Niet slecht, maar we zullen het in ons leven waarschijnlijk niet meer ontdekken. :)

Het Oosten 25 augustus 2016 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8211682)
4 lichtjaar, het duurt ongeveer 100 000 jaar om die afstand te overbrugge[n met onze huidige aandrijvingen en dat is dan nog meest dichtbijgelegen sterrestelsel. ;)

We hebben dus nog wel even tijd. :) (En dat in het gunstigste geval dat de korstmossen op die planeet ondertussen al geevolueerd zijn tot een stadium waarbij ze vuur kunnen maken bvb.)

Je moet dringend het nieuws eens leren begrijpen Irsan.

Vaak hoort men dezelfde redenering van mensen die beweren dat het onmogelijk is dat aliens ons hebben bezocht of bezoeken. Hun argument: de dichtstbijzijnde sterren liggen veel te ver.

Ja, indien deze aliens qua technologie 100 of 200 jaar op ons vooruit zijn, dan zullen ze hier niet zitten. Dat klopt.

Maar veronderstel dat ze 5000 jaar voor zijn op ons. Of 10. 000 jaar, ja zelfs 20.000 jaar, dan is de kans groot dat ze zich hier wel bevinden. En al een heel tijdje.

Yog Sothoth 25 augustus 2016 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8211686)
Tot rond 2030, volgens sommigen.

Maar je ziet het nu al gebeuren. Ze hebben "ontdekt" dat onze dichtste buur een levensvatbare planeet heeft. De mogelijkheid van buitenaards leven wordt (in de ogen van de mainstream) steeds echter en echter, het komt letterlijk en figuurlijk dichter en dichter.

Natuurlijk is deze informatie al lang geweten in bepaalde kringen maar het komt natuurlijk slechts druppelsgewijs door in de mainstream media en het consenus bewustzijn van de massa.

Het beeld dat de meeste mensen van de realiteit hebben zal moeten aangepast worden en plaatsmaken voor een veel ruimere perceptie. Dat zal bij sommige groeipijnen geven, maar een verwittigd man/vrouw is er twee waard!!

Geeuw... dezelfde onzin die jullie al zo lang verkondigen. Die datum die je zegt, 2030, wie zegt dat en waar is dat op gebaseerd? En als men het uiteindelijk bekend wil maken en ons aan het "voorbereiden" is, zoals jullie al beweren sinds "Close encounters of the third kind" uit kwam, waarom nog zo lang wachten? Ofwel willen ze het geheim houden, ofwel niet!

Yog Sothoth 25 augustus 2016 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8211720)
Vaak hoort men dezelfde redenering van mensen die beweren dat het onmogelijk is dat aliens ons hebben bezocht of bezoeken. Hun argument: de dichtstbijzijnde sterren liggen veel te ver.

Ja, indien deze aliens qua technologie 100 of 200 jaar op ons vooruit zijn, dan zullen ze hier niet zitten. Dat klopt.

Maar veronderstel dat ze 5000 jaar voor zijn op ons. Of 10. 000 jaar, ja zelfs 20.000 jaar, dan is de kans groot dat ze zich hier wel bevinden. En al een heel tijdje.

Dat is weeral veel "veronderstel dit, veronderstel dat". Waar is je bewijs dat ze hier al een heel tijdje zitten?

Het Oosten 25 augustus 2016 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8212307)
Dat is weeral veel "veronderstel dit, veronderstel dat". Waar is je bewijs dat ze hier al een heel tijdje zitten?

Ik zeg niet dat ze hier zitten. Maar ik durf niet meer te zeggen -zoals vroeger- dat ze hier niet zitten.

kiko 25 augustus 2016 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8212360)
Ik zeg niet dat ze hier zitten. Maar ik durf niet meer te zeggen -zoals vroeger- dat ze hier niet zitten.

Kortom 't kan vriezen en 't kan dooien.

Another Jack 25 augustus 2016 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8212436)
Kortom 't kan vriezen en 't kan dooien.

Het kan ook karnemelk regenen, we mogen niks uitsluiten....

Yog Sothoth 25 augustus 2016 21:56

Ik kan ook niet uitsluiten dat hier nergens kabouters zitten, of de befaamde onzichtbare roze eenhoorn.

Another Jack 25 augustus 2016 22:00

We mogen ook niet uitsluiten dat Het Oosten morgenvroeg de zon in Het Westen laat opkomen...

Het Verzet 26 augustus 2016 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8211720)
Maar veronderstel dat ze 5000 jaar voor zijn op ons. Of 10. 000 jaar, ja zelfs 20.000 jaar, dan is de kans groot dat ze zich hier wel bevinden. En al een heel tijdje.

Dan nog denk ik. Het universum is zo onvoorstelbaar groot dat de kans dat je juist op een locatie terechtkomt waar effectief leven is, zo goed als nihil is.
En moest men zo'n planeet vinden, dan stuur je toch geen schepen, maar probes en rovers?

Het Oosten 26 augustus 2016 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8212494)
Ik kan ook niet uitsluiten dat hier nergens kabouters zitten, of de befaamde onzichtbare roze eenhoorn.

Wie boeken leest over het Ufo- verschijnsel die dit probleem ernstig en wetenschappelijk benaderen, zal tot hetzelfde besluit moeten komen als ik.

Wie daar niets over leest, slechts doet aan 'debunken', of zo effe en lukraak deze of gene site bezoekt, doet er beter aan zijn mond te houden. Want hij vertelt dan toch maar onzin. En hier zijn er heel wat van dit kaliber op dit forum. Helaas.

Het Oosten 26 augustus 2016 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8212866)
Dan nog denk ik. Het universum is zo onvoorstelbaar groot dat de kans dat je juist op een locatie terechtkomt waar effectief leven is, zo goed als nihil is.
En moest men zo'n planeet vinden, dan stuur je toch geen schepen, maar probes en rovers?

Een beschaving die 10.000 jaren voor is op ons bijvoorbeeld, zal daar maar weinig problemen mee hebben. Die heeft andere inzichten in de natuurkunde en zullen gegarandeerd de weg naar hier weten te vinden.

Wat die probes betreft, daar hebt u zeker een punt. Uit de boeken blijkt dan ook dat een gedeelte van de Ufo's inderdaad ook probes zijn.

Het bestaan van Ufo's als mogelijke 'alien crafts' ben ik beginnen ernstig te nemen door de boeken die ik erover heb gelezen en tevens toen ik heel wat mensen -en niet de eersten en de besten- hoorde uit de biecht klappen toen ze op pensioen waren en niets meer te verliezen hadden. En zich niet meer gehouden wisten door hun eed tot zwijgplicht. Dit vaak slechts enkele jaren voor hun dood. Ik zie niet in waarom al deze mensen die met kennis van zaken konden spreken iets voor hun voor hun dood hun omgeving zouden zijn gaan opzadelen met leugens.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be