Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 4 november 2018 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8849552)
Ik ben een serie op Netflix aan het kijken zodat ik niet op het geschreven woord hoef te vertrouwen maar de beelden en getuigenissen kan zien.

Het is frustrerend dat bij zoveel ufo sightings we nog steeds niet meer hebben dan wat vage beelden van die ufo's. En nu in de digitale age wordt het nog moeilijker om te bepalen of de pixels in de studio gemaakt werden of opgenomen met een camera.

De fenomenen lijken toch vooral geconcentreerd in de jaren 50 en 60 en in de VS.

Verondersteld wordt in feite een cover up door zowat alle regeringen ter wereld (ervan uitgaande dat die buitenaardsen in hun ruimtetuigen geen rekening houden met landsgrenzen). Het is vele malen gemakkelijker de maanlandingen te faken dan generaties lang hoogtechnologische buitenaardsen uit de publieke aandacht te houden mijns inziens. En dat allemaal zogezegd omdat het publiek zou "panikeren" moesten ze weten van die ufo's. Eerlijk gezegd denk ik dat als er niet meer gaande is dan wat (verbazend veel op mensen lijkende) buitenaardsen die hier wat aan sightseeing komen doen al tientallen jaren aan een stuk het nieuws na een paar weken uit de publieke aandacht zou verdwenen zijn. Op naar het volgende hoofdpunt van het journaal. Spectaculair nieuws ja, maar paniek als men zo'n ruimtetuig of alien kadaver van een halve eeuw geleden aan de wereld zou tonen. Nee.

Die cover up zit me dwars. Zeker omdat we er van dienen uit te gaan dat de aliens geen voorliefde voor de VS hebben mogen we veronderstellen dat zo'n coverup wereldwijd dient te zijn. En dat in deze tijd? Moeilijk te geloven.

Nu, dat er in die tijd specifiek in de VS iets niet het daglicht mocht zien rond ruimtevaart en luchtvaart lijkt me wel het geval te zijn. Zoveel buzz. Misschien zijn al die vermeende ufo sightings wel een cover up van iets anders. Zo blijven we speculeren. En dat mag.

Daar ben ik het niet mee eens. Moest het officieel bekend worden dat buitenaardsen onze planeet bezoeken (en wellicht al een tijdje daarmee bezig zouden zijn) dan zou het wereldbeeld en de levensinvulling van heel wat mensen een flinke knauw krijgen. Met alle gevolgen van dien. En dat zou zeker een reden kunnen zijn waarom overheden zwijgen , gewoon omdat ze het niet aandurven de waarheid te vertellen.

Van de andere kant, moesten het aardse tuigen zijn , dan zou het (bijna) even schokkend zijn. Zoals ik reeds zei , zou het betekenen dat er ergens op deze aarde tuigen worden gefabriceerd die niet meer aangedreven worden door fossiele energie maar met een alternatieve energie (de atoomenergie buiten beschouwing gelaten) en die in staat zijn tot geweldige snelheden en vliegprestaties. Wie maakt deze tuigen dan en hoe komt het dat de overheden het niet weten met wie ze te doen hebben? En als ze het wel weten, waarom beliegen ze ons dan? Dat is het dilemma. De enigste reden die ik kan bedenken is: de staatsraison. Maar is de staatsraison een voldoende reden?


Edoch, het kan ook zijn dat het ufo-fenomeen -zoals debunkers en overheden (vaak synoniemen) ooit eens gesteld hebben- te herleiden is tot ‘een vlucht wilde ganzen’ (sic).

Bach 4 november 2018 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8849712)
Daar ben ik het niet mee eens. Moest het officieel bekend worden dat buitenaardsen onze planeet bezoeken (en wellicht al een tijdje daarmee bezig zijn) dan zou het wereldbeeld en de levensinvulling van heel wat mensen een flinke knauw krijgen. Met alle gevolgen van dien. En dat zou zeker een reden kunnen zijn waarom overheden zwijgen , gewoon omdat ze het niet aandurven de waarheid te vertellen.

Dat hangt ervan af wat die buitenaardsen doen. Als ze blijven voortdoen af en toe een schim van zich te laten zien met steeds andere modellen van ruimteschepen, zie ik niet veel wereldschokkends gebeuren moest een overheid zeggen dat ze denkt dat die incidenten echt buitenaards zijn. Show us the money....Dan wordt het anders.
Citaat:

Van de andere kant, moesten het aardse tuigen zijn , dan zou het (bijna) even schokkend zijn. Zoals ik reeds zei , zou het betekenen dat er ergens op deze aarde tuigen worden gefabriceerd die niet meer aangedreven worden door fossiele energie maar met een alternatieve energie (de atoomenergie buiten beschouwing gelaten) en die in staat zijn tot geweldige snelheden en vliegprestaties. Wie maakt deze tuigen dan en hoe komt het dat de overheden het niet weten met wie ze te doen hebben. En als ze het wel weten, waarom beliegen ze ons dan? Dat is het dilemma.
Dat zou een reden zijn defensie budgetten omhoog te trekken. Misschien is dat wel de conspiracy achter de conspiracy.

Citaat:

Edoch, het kan ook zijn dat het ufo-fenomeen -zoals debunkers en overheden (vaak synoniemen) ooit eens gesteld hebben- te herleiden is tot ‘een vlucht wilde ganzen’ (sic).
En nog vele andere mogelijke verklaringen. Soms lijkt het wel alsof vliegen in zo'n jet nogal een high kan geven.

Het Oosten 4 november 2018 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8849719)
Dat hangt ervan af wat die buitenaardsen doen. Als ze blijven voortdoen af en toe een schim van zich te laten zien met steeds andere modellen van ruimteschepen, zie ik niet veel wereldschokkends gebeuren moest een overheid zeggen dat ze denkt dat die incidenten echt buitenaards zijn. Show us the money....Dan wordt het anders.
Dat zou een reden zijn defensie budgetten omhoog te trekken. Misschien is dat wel de conspiracy achter de conspiracy.

En nog vele andere mogelijke verklaringen. Soms lijkt het wel alsof vliegen in zo'n jet nogal een high kan geven.

Neen neen, indien de overheid zou toegeven dat we bezocht worden door buitenaardse wezens, dan impliceert dit automatisch 'show me de money'. Vaneiges.

Het Oosten 4 november 2018 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8849719)
Dat hangt ervan af wat die buitenaardsen doen. Als ze blijven voortdoen af en toe een schim van zich te laten zien met steeds andere modellen van ruimteschepen, zie ik niet veel wereldschokkends gebeuren moest een overheid zeggen dat ze denkt dat die incidenten echt buitenaards zijn. Show us the money....Dan wordt het anders.
Dat zou een reden zijn defensie budgetten omhoog te trekken. Misschien is dat wel de conspiracy achter de conspiracy.

En nog vele andere mogelijke verklaringen. Soms lijkt het wel alsof vliegen in zo'n jet nogal een high kan geven.

Ik weet niet of er sprake is van een 'conspiracy'. Dat wordt altijd zo vlug en gratuit beweerd. Maar dat er een mogelijke cover up bestaat, is zeker een mogelijkheid.

Het Oosten 4 november 2018 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8849719)
Dat hangt ervan af wat die buitenaardsen doen. Als ze blijven voortdoen af en toe een schim van zich te laten zien met steeds andere modellen van ruimteschepen, zie ik niet veel wereldschokkends gebeuren moest een overheid zeggen dat ze denkt dat die incidenten echt buitenaards zijn. Show us the money....Dan wordt het anders.
Dat zou een reden zijn defensie budgetten omhoog te trekken. Misschien is dat wel de conspiracy achter de conspiracy.

En nog vele andere mogelijke verklaringen. Soms lijkt het wel alsof vliegen in zo'n jet nogal een high kan geven.



Goed, maar de vliegtuigcamera's worden niet 'high'.

Bach 4 november 2018 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8849720)
Neen neen, indien de overheid zou toegeven dat we bezocht worden door buitenaardse wezens, dan impliceert dit automatisch 'show me de money'. Vaneiges.

Men kan ook statements uiten die de zaken in het midden laten. Maar indien men echt kraakhelder zou beweren dat die tuigen buitenaards zijn in een persconferentie of zo, dan verwacht je inderdaad ook kraakheldere bewijzen.

Waar ik niet van overtuigd ben is of die bewijzen ook echt bestaan en dat de reden waarom aardse overheden die informatie niet vrijgeven angst voor paniek is. Zo'n grote coördinatie en motivatie bestaat er mijns inziens niet om de hele wereldbevolking generaties lang voor te liegen over zo'n belangrijk gegeven.

Bach 4 november 2018 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8849724)
[/color][/b]Goed, maar de vliegtuigcamera's worden niet 'high'.

Niet 'high definition' jammer genoeg

Het Oosten 4 november 2018 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8849729)
Niet 'high definition' jammer genoeg

Neen, dat zou inderdaad veel beter moeten. En dat komt omdat de tuigen met het blote oog niet zichtbaar zijn. Men moet de camera instellen op infrarood. Dan kan men ze pas ontwaren. Dit en andere fenomenen (supersonische snelheden bijvoorbeeld) maakt dat deze tuigen moeilijk te capteren zijn in een zuiver beeld. Men vermoedt reeds een hele poos dat deze tuigen een verdedigingssysteem hebben ontwikkeld dat zich ondermeer uit door onzichtbaar te kunnen zijn of door zich onzichbaar te maken op elk gewenst ogenblik.

Wat we ook weten is dat ze niet onvriendelijk zijn. En dat ze de confrontatie vermijden. Wel spelen ze soms kat en muis met onze vliegtuigen. Maar wij zijn geen partij voor deze tuigen. Nog niet in de verste verte.

Pandareus 6 november 2018 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8849731)
Neen, dat zou inderdaad veel beter moeten. En dat komt omdat de tuigen met het blote oog niet zichtbaar zijn. Men moet de camera instellen op infrarood. Dan kan men ze pas ontwaren. Dit en andere fenomenen (supersonische snelheden bijvoorbeeld) maakt dat deze tuigen moeilijk te capteren zijn in een zuiver beeld. Men vermoedt reeds een hele poos dat deze tuigen een verdedigingssysteem hebben ontwikkeld dat zich ondermeer uit door onzichtbaar te kunnen zijn of door zich onzichbaar te maken op elk gewenst ogenblik.

Wat we ook weten is dat ze niet onvriendelijk zijn. En dat ze de confrontatie vermijden. Wel spelen ze soms kat en muis met onze vliegtuigen. Maar wij zijn geen partij voor deze tuigen. Nog niet in de verste verte.

Nog een rondje in het wilde weg speculeren zonder een millimeter controleerbaar bewijs voor de wilde theorietjes die deze onderzoekers er tegenaan gooien.
Citaat:


Harvard-experts over ‘vliegende sigaar’: “Wat als dit sonde van aliens is?”

Joeri Vlemings 06 november 2018 12u49 Bron: CNN, CNET


Het mysterieuze, sigaarvormige ruimteobject genaamd Oumuamua geeft sinds de ontdekking ervan in oktober 2017 aanleiding tot allerlei speculaties. Volgende week verschijnt een paper van twee astronomen van de beroemde Harvard University die niet uitsluiten dat de ‘vliegende sigaar’ een heuse ruimtesonde van aliens betreft.

Het object kreeg de naam Oumuamua mee, Hawaïaans voor “een boodschapper die de hand reikt vanuit een ver verleden”. Het was de telescoop Pan-STARRS 1 in Hawaï die het bizarre voorwerp in de ruimte op 27 oktober 2017 spotte. Meteen vielen een aantal bijzonderheden op. De uitzonderlijke vorm, die plat en langwerpig is, en op een sigaar lijkt. Het donkerrode ding is verder tien keer langer dan het breed is. Het verplaatst zich bovendien aan snelheden van 315.000 km/uur, niet op dezelfde manier als gewone kometen en asteroïden.

Oumuamua is het eerste in ons zonnestelsel waargenomen voorwerp dat daarbuiten ontstaan is. Aanvankelijk dachten onderzoekers wel degelijk aan een gewone komeet of asteroïde uit ons zonnestelsel, maar uiteindelijk werd het voorwerp gecatalogeerd onder een nieuwe klasse “interstellaire objecten”.

Kunstmatige oorsprong

Om de vreemde voortbeweging van Oumuamua te verklaren, werpen twee wetenschappers van het Harvard Smithsonian Center for Astrophysics, Abraham Loeb en Shmuel Bialy, in hun artikel enkele potentiële scenario’s op. Zoals de mogelijkheid dat het voorwerp een “kunstmatige oorsprong” heeft. Ze baseren een van hun theorieën op de “overmatige versnelling” van het object, of de onverwachte snelheidsverhoging tijdens en na het verlaten van ons zonnestelsel in januari 2018. Ze suggereren dat het object afkomstig kan zijn van technologisch geavanceerde apparatuur, mogelijk voortgestuwd door zonnestraling: “een lichtzeil, zwevend in interstellaire ruimte”. De auteurs wijzen erop dat vergelijkbare lichtzeiltechnologie ook op aarde al bestaat. De hoge snelheid en het ongewone traject van het object zouden kunnen betekenen dat het niet langer operationeel is.

Maar in hun paper, die volgende week verschijnt in Astrophysical Journal Letters, schuiven Abraham Loeb en Shmuel Bialy nog een “exotischer scenario” naar voren. “Oumuamua zou weleens een volledig operationele sonde kunnen zijn die bewust richting Aarde is gestuurd door een buitenaardse beschaving”, schrijven ze.

En na deze shitload vol speculaties en fantasie moet dan nog de pointe van het verhaal volgen :


Citaat:

Het is inmiddels te laat om dit nog te bewijzen aan de hand van waarnemingen met telescopen, omdat het object na drie dagen uit ons zonnestelsel verdwenen was. Bewijs zal moeten komen van andere gelijkaardige zwevende objecten.
:lol: wat jammer nou, 'het is inmiddels te laat om het te bewijzen' :lol::lol::lol:

bron : https://www.hln.be/wetenschap-planee...s-is~a78df952/


Nu, ik weet ook wel dat de krant hier goedkope sensatie zoekt door een artikeltje uit een populair computerboekje over dit thema over te nemen. Maar het blijf een prestatie inzake desinformatie : in zo een korte tekst zoveel wilde en totaal ongefundeerde speculaties te lanceren en dat dan een credibiliteit te willen geven door wat te goochelen met de naam Harvard.

praha 8 november 2018 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8840905)
U zich de moeite doen? Wat zou het toch. U copypast gewoon constant van een debunkers site. Volgens mij hebt u nooit een ernstig boek gelezen over ufo's. Zo zit het in mekaar.

Weer een leugen van jewelste
Het aantal lijnen dat ik hier ooit ge-copypast zou hebben valt in het niets met al de bullshit die gij hier al geplaceerd hebt.
.... en het allerstrafste is dan nog dat ge me verwijt dat ik met een bron afkom terwijl ik dit hele lange tijd speciaal gelaten heb en ge me dat verweet.

Compleet van de pot gerukt en een zoveelste poging om bewijslast om te keren

ps. Hoe zit het in feite met die enkele simpele vragen die ik je gesteld had.
Vragen waar je totaal geen bronnen nog extra links voor nodig hebt en ruim de tijd zat had

praha 8 november 2018 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8842357)
Vertel eens, jij weet blijkbaar meer. Laat me eens verschieten!

Toch straf dat al die staatsgeheimen algemene kennis zijn verworden ;-)

praha 8 november 2018 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8842894)
De dag dat iedereen weet dat er buitenaards leven bestaat en dat is onweerlegbaar bewezen zal geen haan nog langer blijven discussiëren, terug over op de orde van de dag leven, dan mag de gewenning aan buitenaardse bewoners op aarde beginnen.

Mede omdat er geen mens _ op het heet van de naald nieuwswaarde na _ nog van wakker zou liggen, niet ?
Ik geef het je op een blaadje...
Dat eerste wetenschappelijk bewijs ( -> in die context dus ) zal geleverd worden door zuivere observatie van een exo-planeet

Citaat:

Toch blijft het een raadsel hoe het idee van buitenaards leven en het verband tot ufo's ingang heeft gekregen ? Terwijl was het aan de begindagen van de film bedoeld als science fiction, een fantasie vanuit de veronderstelling dat dit al werkelijkheid is/was...dan begrijp je al veel meer hoe dit impact gehad heeft op het maatschappelijke leven.
Moest het Oosten zich nu eens verdiepen in die historie en het één en het ander zou hem duidelijk worden


Citaat:

Anyway, of het waar is of niet stelt ook het geloofwaardige of ongeloofwaardige hiervan in vraag...geenszins zal veel hiervan weinig tot niets steunen op wat de mensheid als individu als werkelijkheid ervaart !
met 99,999999999% waarschijnlijkheid en in die 0,0000000001 % krijgen we zoiets als waar het Oosten een stijve van krijgt hé

praha 8 november 2018 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8842937)
Toegegeven, echt zeker ben ik er nog niet van.

Maar de kans is reëel dat ze (aliëns) al hier zijn. Al een hele tijd Of hier geweest zijn.

ziede wel ;-)

Citaat:

Wanneer we wat logisch nadenken,
ai hier gaat het in de mist lopen

Citaat:

kan het bijna niet anders indien we de volgend hypothese aannemen. In de veronderstelling dat er een beschaving (of beschavingen) zou zijn in de kosmos die duizenden jaren voor ligt op ons en die ruimte en tijd manipuleren, dan hebben ze al lang onze aarde bezocht. Zo simpel is het.
ziede wel

Vertel me eens, Het Oosten in diezelfde logica _ en dus geen extrapolatie naar semi-goddelijke interventie _ waarom dat zo zou zijn ?
Enig idee wat de kans daarop zou zijn dat die beschaving in die paar duizend jaar een onbeduidend brok in een verre uithoek zou vinden ?
Of gok je meteen op een exo-planeetje ?
De dicht bijzijnde staat op zo'n 5 pc

praha 8 november 2018 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8843184)
Elke dag ontdekken we nieuwe diersoorten waarvan we gisteren niet wisten dat ze bestonden.
We kunnen dus niet zeggen dat ze vandaag bestaan en gisteren niet. Anders zou er sprake zijn van instant creation. :-)
Maw, ze bestonden gisteren ook, maar we wisten het niet.

Met buitenaards leven is dat net hetzelfde.
We mogen dan nog geen buitenaards leven ontdekt hebben, we kunnen niet zeggen dat aliens niet bestaan.
'Niet bestaan' is onveranderlijk. Als we zeggen dat aliens niet bestaan, zeggen we eigenlijk eveneens dat ze 'niet kunnen bestaan'.

Er zijn geen natuurwetten die buitenaards leven ergens in het universum uitsluit.
Integendeel, door de grote aantallen van miljarden melkwegstelsels of sterrenclusters, met elk miljarden zonnestelsels en verschillende planeten, moet men al een héél vrome creationist zijn om te durven beweren dat buitenaards leven niet bestaat. Of zoals eerder gesteld, dat buitenaards leven 'niet kan bestaan'.

Ik geloof dat er ergens in ons universum buitenaards leven 'moet' bestaan. De kans dat enkel leven zou bestaan op aarde is vrijwel onbestaande. Wie het tegendeel gelooft moet wel een uitgesproken creationist zijn.

Maar voor mij is het duidelijk. Er is tot nu toe geen sluitend bewijs dat we buitenaards leven 'ontdekt' hebben.

De kwestie van 'bestaan' bij buitenaards leven ( ergens denkbaar vér weg ) en een nieuwe diersoort is toch verschillend, medunkt
Voor mij is bestaan als ge het kunt vaststellen of observeren

Dus als er mogen er eentje in je tuin land of een buitenaardse 'microob' op meteoriet ontdekt wordt okay
Maar wat doe je met een bv een signaal dat al enkele miljoenen jaren onderweg was of omgekeerd wanneer denk je er eentje te verwachten van dat buitenaards leven daarginds op het tijdstip 'nu'
Begrijp je ?
Het is nogal duaal om dan over een bestaan/ of een niet bestaan te spreken

praha 8 november 2018 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8843508)
Neen dat is inderdaad zo, maar indien we nochtans de wereldwijde verslagen van heel wat ervaren piloten mogen geloven (vaak bevestigd door de radar of gefilmd), vliegen er wel degelijk in het wereldluchtruim vliegende tuigen rond waarvan wij noch de oorsprong kunnen thuiswijzen, noch hun vliegcapaciteiten kunnen evenaren. Noch maken deze tuigen deel uit van het gekend vliegtuigarsenaal.

Er is dus iets wat niet klopt.

natuurlijk klopt er iets niet !
De presumptie dat het om vliegende tuigen zou gaan

Het Oosten 11 november 2018 09:26

Amerikaanse astronauten die geconfronteerd werden met Ufo’s:



-Gordon Cooper
-Donald Slighton
-Robert White
-Joseph A. Walker
-Eugene Cernan
-Ed White
-James McDivitt
-James Lovell
-Frank Borman
-Neil Armstrong
-Edwin Aldrin
-Scott Carpenter

En dan spreek ik niet eens over Russische kosmonauten, die maar net als hun Amerikaanse collega’s. ufo’s waarnamen en hen beschreven als ruimtevaartuigen van vreemde origine.


Moet er nog zand zijn?

Pandareus 11 november 2018 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8855395)
Amerikaanse astronauten die geconfronteerd werden met Ufo’s:



-Gordon Cooper
-Donald Slighton
-Robert White
-Joseph A. Walker
-Eugene Cernan
-Ed White
-James McDivitt
-James Lovell
-Frank Borman
-Neil Armstrong
-Edwin Aldrin
-Scott Carpenter

En dan spreek ik niet eens over Russische kosmonauten, die maar net als hun Amerikaanse collega’s. ufo’s waarnamen en hen beschreven als ruimtevaartuigen van vreemde origine.


Moet er nog zand zijn?



Het Oosten 11 november 2018 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8855412)





U bent niet verplicht te reageren op deze post, noch wordt u gedwongen de post in deze geijkte draad te lezen. Pikt het misschien?

Te zien naar het aantal hits van deze draad, zijn er anders genoeg mensen die hem wél willen lezen. Een van de meest succesvolle draden ooit op dit forum.

Pandareus 11 november 2018 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8855449)
U bent niet verplicht te reageren op deze post, noch wordt u gedwongen de post in deze geijkte draad te lezen. Pikt het misschien?

Te zien naar het aantal hits van deze draad, zijn er anders genoeg mensen die hem wél willen lezen. Een van de meest succesvolle draden ooit op dit forum.

Het enige dat 'pikt' is dat je opnieuw met een lijstje namen afkomt van mensen die 'iets' gezien hebben, en daar blijkbaar hun persoonlijke mening over geven wat jij dan als een bewijs doet voorkomen.

Het Oosten 11 november 2018 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8855473)
Het enige dat 'pikt' is dat je opnieuw met een lijstje namen afkomt van mensen die 'iets' gezien hebben, en daar blijkbaar hun persoonlijke mening over geven wat jij dan als een bewijs doet voorkomen.

Tenzij het filmpje fake is, lijkt het mij vrij duidelijk wat dit 'iets' is.

https://www.huffingtonpost.com/2014/...n_4880334.html

(tweede filmpje rechts of onder)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be