Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 23 december 2013 01:09

http://www.youtube.com/watch?v=LnPDju66CPk
Citizen Hearing on UFO Disclosure April 29th AM Session HD

1 h 42 minuten :-)

Citaat:

TV: http://www.youtube.com/watch?v=_ehgr...RH_twh9mRKkxjO

Former Lawmakers Hear Testimony on UFOs

http://www.citizenshearing.org/

From April 29 to May 3, 2013 researchers, activists, and military/agency/political witnesses representing ten countries gave testimony in Washington, DC to six former members of the United States Congress about events and evidence indicating an extraterrestrial presence engaging the human race.

The Citizen Hearing on Disclosure was an unprecedented event in terms of size, scope and the involvement of former members of the U. S. Congress. With over 30 hours of testimony from #40 witnesses over five days The event was the most concentrated body of evidence regarding the extraterrestrial subject ever presented to the press and the general public at one time.

# http://www.citizenshearing.org/witness.html
Een wereldsamenzwering volgens bepaalde soepkiekens (of hoe noemen ze die hier ?) LOL.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6942415)
Hier weer eens een interessant interview :

De waarheid komt uit, alle gelul van fanatieke sceptici ten spijt !

Dan heb ik me vergist soepkiekens lullen niet.

Peche 23 december 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6941874)
ja zoiets heb ik nog gelezen ... maar waarom zeg je dan dat we bewiojzen zouden negeren ?

Ik had het niet over de bewijzen, die zijn er niet. Er is wel data die genoeg ervaringen meld. Wat is wetenschap rond zoiets? Is Rick Strasmann zijn onderzoek wetenschappelijk te noemen?
Hoe bereik je iets alien wetenschappelijk ?

Wat ik dus jammer vond is dat men het innerlijke negeert en verder naar boven tuurt... Naar hoogstwaarschijnlijk manmade crafts.


Citaat:

?
Paar mensen waren persoonlijk tegen mekaar bezig en het verdween bijna achter een ruziegordijn. Gelukkig dat ik mezelf kan herquoten. (lol)


Citaat:

't Was Hermes die Pandora huwde en vervolgens Pandora die uit nieuwsgierigheid dat vat, geschoken door Zeus, opende.

Promotheus is diegene die aan die rots werd vastgeketend als straf
Klopt, en de moreel van dat verhaal is mij afgelopen dagen duidelijk geworden.
Hoe nieuwsgierig kunnen en mogen we eigenlijk zijn ? Of is de vraag beter: Hoe ver mag onze nieuwsgierigheid ons drijven? Waar is de grens?
Als alles energie is, en wij zijn de grootste ervaring van het universum, zouden wij dan geen telekinetische krachten kunnen ontwikkelen?

Zou de alien zich niet pas kenbaar maken als wij de aardse mysteries opgelost hebben?
Zou de alien zich niet pas kenbaar maken als wij de taal van wiskundige volledig machtig zijn?
Wij zijn vebonden aan woorden als mens, computers beheersen al een betere taal als wij. Nochtans hebben wij die taal geschreven...
We schuiven onze hersencapaciteit van ons af.... we slapen meer en meer...
En zien lang het alien niet meer... right at our feet!

Havanna 23 december 2013 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6942462)
http://www.youtube.com/watch?v=LnPDju66CPk
Citizen Hearing on UFO Disclosure April 29th AM Session HD
1 h 42 minuten :-)
Een wereldsamenzwering volgens bepaalde soepkiekens (of hoe noemen ze die hier ?) LOL.

Dan heb ik me vergist soepkiekens lullen niet.

En niet één schotel, aliens of fatsoenlijke foto.

over lullende soepkiekens gesproken.

Another Jack 23 december 2013 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6942440)
Da dag dat een Alien je te grazen neemt zal je wel anders piepen !:-)

Er heeft er ooit ene Exodus bij zijn onderste chakra's gehad...

Havanna 23 december 2013 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6942577)
Er heeft er ooit ene Exodus bij zijn onderste chakra's gehad...

Heeft hij die er wel ooit afgekregen?

Another Jack 23 december 2013 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6942586)
Heeft hij die er wel ooit afgekregen?

Ja, nog zoiets...

peter1962 23 december 2013 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6942586)
Heeft hij die er wel ooit afgekregen?

:lol: goeie vraag !

praha 23 december 2013 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6942573)
En niet één schotel, aliens of fatsoenlijke foto.

over lullende soepkiekens gesproken.

:-)

Niet meer dan een groot circus in feite

"
According to the pro-ET lobbying group Paradigm Research Group :

An event with historical implications will be held at the National Press Club in Washington, DC from April 29 to May 3, 2013. At that time as many as forty researchers and military/agency witnesses will testify for thirty hours over five days before former members of the United States Congress... The Citizen Hearing on Disclosure of an extraterrestrial presence engaging the human race will attempt to accomplish what the Congress has failed to do for forty-five years - seek out the facts surrounding the most important issue of this or any other time"


Eerst lobbyen die ufo-nuts dus een 'disclosure hearing' waarmee ze al meteen de trend zetten dat er iets verborgen zou zijn dat onthuld dient te worden.
( dit terwijl daar dus 0.0 % enige aanwijzing voor is )
Dit met een passend propaganda-filmpje.

De vijf voorzitters werden door PRG rijkelijk betaald ( $ 20,000 ) om dat circus voor te zitten en waren van zeer bedenkelijk allooi.
Ofwel waren het voorvechters om de 'waarheid' ( die van PRG dus ) aan het licht te brengen ofwel true believers in aliens en/of alien-contact en eentje, een zogenaamd skeptisch iemand, die een open geest gelijk stelde met het aanhoren van 30 uur lange getuigenissen in wat hij zelf noemde een scherts-verhoor.

Die 40 zijn her en der verzameld en bestonden uit voornamelijk de bekende figuren en stonden zelfs niet onder eed.
Ze kunnen dus zeggen wat ze willen zonder enige vrees van legale vervolging als het zou blijken dat ze ronduit aan 't fantaseren waren of logen.
Dat ze (althans een deel) dat deden is ondertussen al ruimschoots aangetoond.

Verder is er uiteraard, zoals te verwachten viel, geen enkel stukje fysiek bewijslast gepresenteerd.

Er was zelfs niks historisch of revolutionair te noemen aan deze 'hoorzitting'.
Elk jaartje is er wel zo eentje

Havanna 23 december 2013 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6943532)
:-)

Niet meer dan een groot circus in feite

"
According to the pro-ET lobbying group Paradigm Research Group :

An event with historical implications will be held at the National Press Club in Washington, DC from April 29 to May 3, 2013. At that time as many as forty researchers and military/agency witnesses will testify for thirty hours over five days before former members of the United States Congress... The Citizen Hearing on Disclosure of an extraterrestrial presence engaging the human race will attempt to accomplish what the Congress has failed to do for forty-five years - seek out the facts surrounding the most important issue of this or any other time"


Eerst lobbyen die ufo-nuts dus een 'disclosure hearing' waarmee ze al meteen de trend zetten dat er iets verborgen zou zijn dat onthuld dient te worden.
( dit terwijl daar dus 0.0 % enige aanwijzing voor is )
Dit met een passend propaganda-filmpje.

De vijf voorzitters werden door PRG rijkelijk betaald ( $ 20,000 ) om dat circus voor te zitten en waren van zeer bedenkelijk allooi.
Ofwel waren het voorvechters om de 'waarheid' ( die van PRG dus ) aan het licht te brengen ofwel true believers in aliens en/of alien-contact en eentje, een zogenaamd skeptisch iemand, die een open geest gelijk stelde met het aanhoren van 30 uur lange getuigenissen in wat hij zelf noemde een scherts-verhoor.

Die 40 zijn her en der verzameld en bestonden uit voornamelijk de bekende figuren en stonden zelfs niet onder eed.
Ze kunnen dus zeggen wat ze willen zonder enige vrees van legale vervolging als het zou blijken dat ze ronduit aan 't fantaseren waren of logen.
Dat ze (althans een deel) dat deden is ondertussen al ruimschoots aangetoond.

Verder is er uiteraard, zoals te verwachten viel, geen enkel stukje fysiek bewijslast gepresenteerd.

Er was zelfs niks historisch of revolutionair te noemen aan deze 'hoorzitting'.
Elk jaartje is er wel zo eentje

vanwaar komen die centen ?

praha 23 december 2013 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6943549)
vanwaar komen die centen ?

Wel ik dacht dat het duidelijk was PRG dus

Havanna 23 december 2013 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6943565)
Wel ik dacht dat het duidelijk was PRG dus

Dat was inderdaad duidelijk, ik vroeg me hardop af waar hun geld vandaan kwam.

praha 23 december 2013 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6943601)
Dat was inderdaad duidelijk, ik vroeg me hardop af waar hun geld vandaan kwam.

ah zo... op die manier

Wel zotten (en vriendjespolitiek) genoeg he... je moet maar eens op de links drukken.
Bij 'contribute' zie je bv een keuzetabel om online te betalen met 9 opties, gaande van $ 10 tem $ 5000 ... zegt al genoeg hé

Druk je op de link naar 'Citanzan Hearing' kom je weer een knop tegen om dat specifiek project te ondersteunen.
Als we die knop drukken zie je een soort meterke met inkomsten uit donaties : $ 3,285 binnen ( van in mei dus... dat grapje kostte zowat
600,000 ) en hun doel is $ 250,000
Daarnaast nog tal van inkomsten door boekjes, dvd-tjes, gadgets, etc
En het is uiteraard niet uitgesloten dat aan de vooravond van zon volgende sessie er een 'gulle weldoener' een uitzonderlijk hoog bedrag stort

meneer 24 december 2013 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6942460)
Geen probleem, ze hebben een voorkeur voor koeien ea domme beesten. hoop ik ?

Maak je geen zorgen, ze zullen je wel een stevige beurt geven.:-)

meneer 24 december 2013 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6942577)
Er heeft er ooit ene Exodus bij zijn onderste chakra's gehad...

Bron ? Bewijs ?
Zoals gewoonlijk vulgaire achterklap hé Jacques...Kun je écht niet beter ?:roll:
Wist je dat hoe meer alcohol iemand tot zich neemt, hoe minder kritisch hij tegenover zichzelf staat ? Wat besluit je daaruit ?

meneer 24 december 2013 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6943601)
Dat was inderdaad duidelijk, ik vroeg me hardop af waar hun geld vandaan kwam.

Wat gaat jou dat aan ? wat heeft dit met het onderwerp te maken ? Ben je jaloers op hun geld omdat je zelf geen nagel hebt om je gat af te krabben ?:lol:

meneer 24 december 2013 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6943676)
ah zo... op die manier

Wel zotten (en vriendjespolitiek) genoeg he... je moet maar eens op de links drukken.
Bij 'contribute' zie je bv een keuzetabel om online te betalen met 9 opties, gaande van $ 10 tem $ 5000 ... zegt al genoeg hé

Druk je op de link naar 'Citanzan Hearing' kom je weer een knop tegen om dat specifiek project te ondersteunen.
Als we die knop drukken zie je een soort meterke met inkomsten uit donaties : $ 3,285 binnen ( van in mei dus... dat grapje kostte zowat
600,000 ) en hun doel is $ 250,000
Daarnaast nog tal van inkomsten door boekjes, dvd-tjes, gadgets, etc
En het is uiteraard niet uitgesloten dat aan de vooravond van zon volgende sessie er een 'gulle weldoener' een uitzonderlijk hoog bedrag stort

En dit terwijl jouw schrijfsels totaal waardeloos zijn !:lol:
Pikt het ?:lol:

Dixie 24 december 2013 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6938462)
Die case is helemaal geen hoax. Daarvoor moet je natuurlijk een beetje verder spitten dan 5 seconden de bronnen te bekijken.

die burgemeester had dit allemaal verzonnen omdat zijn dorp verschillende ongelukken had meegamaakt en wilde hiermee zijn dorp terug op de kaart zetten de bronnen zijn duidelijk alleen lees jij ze niet :-D

meneer 24 december 2013 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6943837)
die burgemeester had dit allemaal verzonnen omdat zijn dorp verschillende ongelukken had meegamaakt en wilde hiermee zijn dorp terug op de kaart zetten de bronnen zijn duidelijk alleen lees jij ze niet :-D

Amai, jij bent precies goed op de hoogte !
Nu nog wat bronnen, bewijzen , een linkje misschien ? ...Nee ? Niet in huis ?
Maar afkappen bij de " loze beweringen " dan zeker ?
D�*�*�*�*g Dixie.:-)

Dixie 24 december 2013 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6943845)
Amai, jij bent precies goed op de hoogte !

in ieder geval beter dan jij zo blijkt, ach het normale verhaal geen bewijzen die de hoax kunnen staven geen alien body, geen brokstukken :lol: hilarisch dat mensen in zulke onzin geloven

Havanna 24 december 2013 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6943818)
Bron ? Bewijs ?
Zoals gewoonlijk vulgaire achterklap hé Jacques...Kun je écht niet beter ?:roll:
Wist je dat hoe meer alcohol iemand tot zich neemt, hoe minder kritisch hij tegenover zichzelf staat ? Wat besluit je daaruit ?

Hij zelf ...
Je geheugen aan het verliezen? Begin van het einde, dat besef je toch.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be