Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 2 april 2016 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050333)
Hebt u het boek gelezen? Zo niet, lees het eerst in plaats van te leuteren.

Neen ... en ik ben het ook niet van plan te doen
Dat mens is het woord journalist niet waard, laat staan dat ze een expert zou zijn of haar zogenaamde vele getuigen.

Misschien even iets citeren :

"Kean is enormously impressed by pilot sightings, which she describes as “a unique window into the unknown.” She writes that pilots “represent the world’s most experienced and best-trained observers of everything that flies... these
unique circumstances potentially transform any jet aircraft into a specialized flying laboratory for the study of rare
anomalous phenomena.
"
However, Dr. J. Allen Hynek, the late USAF Project Blue Book consultant who Kean repeatedly cites as a respected UFO authority, came to exactly the opposite conclusion. On page 271 of his 1977 book The Hynek UFO Report, he wrote, “Surprisingly, commercial and military pilots appear to make relatively poor
witnesses”).

Kean actually quotes from other pages of that book, but makes absolutely no mention of Hynek’s low opinion of pilot sightings. This is perhaps the clearest example of Kean’s habit of totally ignoring everything in the UFO literature that disagrees with her beliefs."

praha 2 april 2016 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050341)
Kom kom. U maakt het zich wat gemakkelijk. Te gemakkelijk.

Brian O' Leary, kreeg een opleiding als astronaut, is dr. in de fysica en/of astronomie, prof. aan universiteit van Princeton en hij meent het volgende:

https://www.youtube.com/watch?v=TTKFHc9z7-U

Let wel, ik zeg dit niet. O'Leary zegt dit. En hij zou toch moeten weten waarover hij praat . U daarentegen...

????
Ik maak me het makkelijk met die bedenking maar jij bevestigt eens te meer die gedachte
Hoe lomp kan je zijn ?
Zoek me misschien eens wat op dat er loodrecht op staat

Another Jack 2 april 2016 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8052922)
Neen ... en ik ben het ook niet van plan te doen
Dat mens is het woord journalist niet waard, laat staan dat ze een expert zou zijn of haar zogenaamde vele getuigen.

Misschien even iets citeren :

"Kean is enormously impressed by pilot sightings, which she describes as “a unique window into the unknown.” She writes that pilots “represent the world’s most experienced and best-trained observers of everything that flies... these
unique circumstances potentially transform any jet aircraft into a specialized flying laboratory for the study of rare
anomalous phenomena.
"
However, Dr. J. Allen Hynek, the late USAF Project Blue Book consultant who Kean repeatedly cites as a respected UFO authority, came to exactly the opposite conclusion. On page 271 of his 1977 book The Hynek UFO Report, he wrote, “Surprisingly, commercial and military pilots appear to make relatively poor
witnesses”).

Kean actually quotes from other pages of that book, but makes absolutely no mention of Hynek’s low opinion of pilot sightings. This is perhaps the clearest example of Kean’s habit of totally ignoring everything in the UFO literature that disagrees with her beliefs."

Dat is meteen ook de reden waarom geen enkele gerespecteerde wetenschapper hier tijd noch energie wil in steken.
Het aantal foute bronnen en mensen die in die 'business' zitten is enorm.

praha 2 april 2016 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050383)
Dat is het traditioneel argument zonder al te veel inhoud. Een cliché dat maar al te graag wordt gebruikt door sommigen.

Bovendien, er zijn naar mijn aanvoelen te veel 'authorities' die hetzelfde beweren dan O' Leary. Men kan zich niet goedkoop ervan afmaken met de slagzin: 'ja maar , u buigt voor 'the argument of authority'.

ah ge voegt daar meteen een ad populumpje bij ?

Neen hoor...
een ad verecundiam is wel degelijk een drogreden als de autoriteit niet erkend wordt door de opposant.
Bij deze is al meermaals duidelijk uitgelegd waarom dat niet erkend wordt:
Er bestaat niet zoiets als een authoriteit inzake context van ufo's, noch zijn die personen de meest betrouwbare getuigen, noch gaat het niet op dat ze zich niet kunnen vergissen, liegen, fantaseren whatever

praha 2 april 2016 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050496)
Dat is een leugen.
Daar heb je tientallen jaren nodig, om al die rommel die op het net wordt gesmeten te onderwerpen aan een deftig bronnenonderzoek.

JUIST !
Bovendien wordt er veronderstelt dat zo'n filmpje zou bijdragen... wat absoluut niet zo is.
EN het triestige van de zaak is : ge moet al die pulp blijkbaar doorworstelen alvorens ge 'moogt' meespreken.

Ik kijk per definitie geen filmpjes meer... steeds dezelfde brol
En als er al iets van deftig in zou zitten dan moet het een kleintje zijn daar naar te verwijzen

praha 2 april 2016 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050678)
U zegt dat er vliegende voorwerpen worden gespot in ons luchtruim. Vervolgens oreert u dat men ze niet kan identificeren. Vaneiges niet. Daarom zijn het ook ufo's. Men herkent hen niet als zijnde één der 'onzen'.

Er zijn dan twee mogelijkheden.
1)Ofwel zijn experimentele tuigen. Hetgeen zeer goed mogelijk is.
2)Ofwel zijn het tuigen die niet van deze aarde zijn.

Er is potentieel een derde mogelijkheid: het zijn atmosferische verschijnselen die we (nog) niet kunnen verklaren. Maar de getuigenissen van de zeer vele piloten alsmede de radars spreken dit tegen. En dan heb ik het niet eens over de filmpjes, waarvan men gerust mag aannemen dat ze niet allemaal 'fake' zijn.

Er stond :"ongeïdentificeerde zaken"
Niet eens "voorwerpen" dus, laat staan tuigen

..dus vul die 2 maar al aan

Peche 3 april 2016 08:02

Praha gij gaat er wellicht nooit op terugkomen he? :)
We are infected with an alien force.

Another Jack 3 april 2016 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8053103)
Praha gij gaat er wellicht nooit op terugkomen he? :)
We are infected with an alien force.

Jij noemt dat zo, in de laatste DSM noemt men dat nog anders....

Peche 3 april 2016 08:40

Hoe dan?

Pandareus 3 april 2016 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8053147)
Hoe dan?

Waanstoornis

Another Jack 3 april 2016 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8053150)
Waanstoornis

Een andere mogelijkheid: psychose.

Peche 3 april 2016 08:46

dubbel

Peche 3 april 2016 08:46

Als er 1000 mensen die elkaar niet kennen met eenzelfde verhaal naar buiten komen, wat moet ik daar dan van denken?

Another Jack 3 april 2016 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8053154)
Als er 1000 mensen die elkaar niet kennen met eenzelfde verhaal naar buiten komen, wat moet ik daar dan van denken?

Veel psychoses zijn inderdaad niet uniek, denken we maar aan de ontelbare mensen die de maagd Maria zien.

Peche 3 april 2016 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8053158)
Dat er zoiets als een collectieve geheugen bestaat.

Wel, neigt dat niet naar telepathie?
En als er in het collectieve dezelfde boodschap huist, dienen wij daar dan niet naar te luisteren? "The beeper wisdom".

Another Jack 3 april 2016 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8053159)
Wel, neigt dat niet naar telepathie?
En als er in het collectieve dezelfde boodschap huist, dienen wij daar dan niet naar te luisteren? "The beeper wisdom".

Neen, dat neigt naar flutverhalen die algemeen gekend en verspreid zijn.
Wist je dat in India psychoten nooit de maagd Maria zien?
Ze zien er hun goden...

Peche 3 april 2016 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8053158)
Veel psychoses zijn inderdaad niet uniek, denken we maar aan de ontelbare mensen die de maagd Maria zien.

Maar dat komt van buiten uit, is beïnvloed door externe bronnen.
Daarom dat in mijn cultuur mensen zo vrij mogelijk van ideologie wensen te blijven, ze willen niet "besmet" worden met gedachten zodat ze het koren van het kaf kunnen onderscheiden.
Volgens mij is de alien interdimensioneel en zoals in Alien VS predator kunnen zij elk punt op de aarde in 3D afbeelden en observeren ze ons al duizenden jaren. Ik vraag mij zelfs af of zij onze cultuurbelevenis beïnvloed hebben.

Peche 3 april 2016 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8053163)
Neen, dat neigt naar flutverhalen die algemeen gekend en verspreid zijn.
Wist je dat in India psychoten nooit de maagd Maria zien?
Ze zien er hun goden...

U vergist zich, daar hebben velen het Christen paradigma geadopteerd.
Maar ik ben daar persoonlijk niet in gevolgd, anders sloot ik me wel aan.
Ik verschil sterk in mening. Ik heb nooit Jezus of Maria gezien, in feite heb ik zo goed als niets gezien.
Ik zou het kunnen schrijven, maar dan ook weer niet :) TOO alien.

parcifal 3 april 2016 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8053103)
Praha gij gaat er wellicht nooit op terugkomen he? :)
We are infected with an alien force.

hmm, "infected with an alien force".
Dat klinkt als eufemisme voor vogelen met aliens.
Zoals deze mevrouw, die een ervaringsdeskunige zou kunnen genoemd worden in jouw ogen, ze was -zegt ze zelf- 10 keer infected. Alle (media-)aandacht is welkom uiteraard. ;)


http://worldunity.me/maak-kennis-met...n-fotos-video/

Citaat:

Bridget Nielsen legt het Alien hybridisatie programma uit dat verantwoordelijk is voor het feit dat ze 10 Alien Hybrid baby’s baarde door middel van droomtoestand op een buitenaards vaartuig.

Ze beweert een Mormon te zijn en woont in Sedona wat blijkbaar een super hoog energie vortex punt is in Noord-Amerika
Hoeveel alien hybrides heb jij al geworpen of bevadert , Peche? En heb je een foto?

Peche 3 april 2016 09:39

De alien werkt in mysterieuze wegen. Bij mij was het elektrisch en op de rand van de dood. En ja seksueel zeer seksueel. De natuur is een geil beest ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be