Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Irsan 7 april 2016 13:09

Is diezelfde zever hier nu nog altijd bezig?

Aliens bestaan, dat is al lang geen discussie meer!

De vraag is gewoon, wanneer zullen ze het aan het publiek zeggen.

Ik raad aan aan de goedmenende mensen hier je tijd niet te verspillen aan diegene die het niet kunnen geloven en ermee lachen! Sommige mensen volgen immers gewoon altijd de gangbare opinie , en je kan er niet mee discussieren. QED

Pandareus 7 april 2016 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8058332)
Is diezelfde zever hier nu nog altijd bezig?

Aliens bestaan, dat is al lang geen discussie meer!

De vraag is gewoon, wanneer zullen ze het aan het publiek zeggen.

Ik raad aan aan de goedmenende mensen hier je tijd niet te verspillen aan diegene die het niet kunnen geloven en ermee lachen! Sommige mensen volgen immers gewoon altijd de gangbare opinie , en je kan er niet mee discussieren. QED

Wie zijn "ze" dan wel ?

Irsan 7 april 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8058363)
Wie zijn "ze" dan wel ?

All you need to know:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

700.000 views and counting!! De waarheid wordt ontdekt zonder de hulp van de mainstream.

Pandareus 7 april 2016 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8058366)
All you need to know:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

700.000 views and counting!! De waarheid wordt ontdekt zonder de hulp van de mainstream.

Ik stel je een vraag, en krijg als antwoord een filmpje van een pseudo wetenschapper ? :?

Irsan 7 april 2016 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8058380)
Ik stel je een vraag, en krijg als antwoord een filmpje van een pseudo wetenschapper ? :?

Ik had dit antwoord uiteraard verwacht.

Ik kan alleen zeggen dat het geen pseudo wetenschapper is. Het is zelfs geen wetenschapper.

Je moet mij niet geloven, je gelooft toch wat je wil. En voor mijn part mag je absoluut geloven wat je wil.

Ik kan alleen zeggen dat het heeel interessant is.Als jij geen beetje moeite wil doen om open te staan voor andere meningen, dan is dat maar zo. Jouw keuze.

Meer heb ik niet te zeggen.

Het Oosten 7 april 2016 17:10

Hoax?

Het Laatste Nieuws, vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...estation.dhtml

Yog Sothoth 7 april 2016 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8058663)
Hoax?

Het Laatste Nieuws, vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...estation.dhtml

Nee, gewoon ruimte afval of een satteliet of iets dergelijks. Ik zie er in ieder geval geen Millennium Falcon in!

Irsan 8 april 2016 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8058753)
Nee, gewoon ruimte afval of een satteliet of iets dergelijks. Ik zie er in ieder geval geen Millennium Falcon in!

Er worden regelmating objecten gezien naast het ISS. Er worden al jaren overal UFO's gezien en getracked en samen met alle getuigen en alle bewijs is het niet meer te ontkennen. Het is natuurlijk de standaard uitleg van debunkers om te zeggen dat het ruimteschroot is! Laat ze het geloven. Ik doe geen moeite om ze te overtuigen van het tegendeel.

In de link hierboven zie Steven Greer wordt het bewijs ook gegeven dat sommige debunkers zoals Philip J. Klass voor de CIA werkten...

De aliens houden ons soms in de gaten. In feite is het beter de spreken van "star people" dan van aliens. Wat het zijn individuen zoals u en ik. En zij weten dat velen op onze planeet nog niet klaar zijn om hun horizon te verbreden en hun bestaan te accepteren.

Peche 8 april 2016 08:36

Wat als ze gewoon van deze planeet komen?
Starpeople ... gewoon earth people? In our image.

Yog Sothoth 8 april 2016 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059260)
Er worden regelmating objecten gezien naast het ISS. Er worden al jaren overal UFO's gezien en getracked en samen met alle getuigen en alle bewijs is het niet meer te ontkennen. Het is natuurlijk de standaard uitleg van debunkers om te zeggen dat het ruimteschroot is! Laat ze het geloven. Ik doe geen moeite om ze te overtuigen van het tegendeel.

Toon me dan eens iets waar meer op te zien is dan alleen een lichtpuntje, iets waar duidelijk een vorm of structuur in te zien is, dat zou al een mooi begin zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059260)
De aliens houden ons soms in de gaten. In feite is het beter de spreken van "star people" dan van aliens. Wat het zijn individuen zoals u en ik. En zij weten dat velen op onze planeet nog niet klaar zijn om hun horizon te verbreden en hun bestaan te accepteren.

Daarom zeker dat ze bij voorkeur malloten uit het zilverpapierenhoedjes- en geitewollensokken-en-kristallen-milieu bezoeken zeker?

Irsan 8 april 2016 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8059623)
Toon me dan eens iets waar meer op te zien is dan alleen een lichtpuntje, iets waar duidelijk een vorm of structuur in te zien is, dat zou al een mooi begin zijn.

Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.

Citaat:

Daarom zeker dat ze bij voorkeur malloten uit het zilverpapierenhoedjes- en geitewollensokken-en-kristallen-milieu bezoeken zeker?
Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Het Oosten 8 april 2016 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.



Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Interessant om te weten is ook hoe deze foto genomen werd ...

kiko 8 april 2016 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Heb je toevallig een foto die er nóg klungeliger en faker uit ziet ?

Kristof Piessens 8 april 2016 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8059846)
Interessant om te weten is ook hoe deze foto genomen werd ...

Heb je niet gelezen wat er stond ?

Hoe is toch duidelijk ?

Hoe moesten ze kaarten maken van hun land ?

Je gaat op eigen kracht vliegen en neme een fototoestel mee....

Landmapping foto's nooit van gehoord, de techniek voordat satalieten het werk deden om landkaarten te maken ?

Ik zou me al schamen om mij deze vraag te stellen !

Yog Sothoth 8 april 2016 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8060159)
Heb je toevallig een foto die er nóg klungeliger en faker uit ziet ?

Idd, een foto scherp gesteld op de begane grond, en toch staat een vliegende schotel die er toevallig onder passeert haarscherp op.

Yog Sothoth 8 april 2016 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.



Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Het kan werken, maar het kan nog veel beter werken om beïnvloedbare mensen valse herinneringen aan te praten, al dan niet doelbewust.

Pandareus 9 april 2016 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8060268)
Idd, een foto scherp gesteld op de begane grond, en toch staat een vliegende schotel die er toevallig onder passeert haarscherp op.

:lol:

Het Oosten 9 april 2016 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8060181)
Heb je niet gelezen wat er stond ?

Hoe is toch duidelijk ?

Hoe moesten ze kaarten maken van hun land ?

Je gaat op eigen kracht vliegen en neme een fototoestel mee....

Landmapping foto's nooit van gehoord, de techniek voordat satalieten het werk deden om landkaarten te maken ?

Ik zou me al schamen om mij deze vraag te stellen !

Daarom is de foto ook interessant en merkwaardig. Men gaat aan landmapping doen, trekt een hele reeks foto’s om gebieden in kaart te brengen en men ontdekt totaal onverwachts op de beelden dit vliegend tuig. Een ufo als het ware ‘betrapt'. Tenzij de foto vervalst zou zijn...

En dus, men moet ook wat ernstig blijven en niet alles a priori wegwuiven zoals debunkers dit gemakshalve doen.Hieronder een onderbouwd gesprek met Dr. Ir. Coen Vermeeren. Vermeeren neemt een zinnige houding aan tegenover het ufo-fenomeen. En zo hoort het.

https://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY

Kristof Piessens 9 april 2016 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8060544)
Daarom is de foto ook interessant en merkwaardig. Men gaat aan landmapping doen, trekt een hele reeks foto’s om gebieden in kaart te brengen en men ondekt men totaal onverwachts op de beelden dit vliegend tuig. Een ufo als het ware ‘betrapt'. Tenzij de foto vervalst zou zijn...

En dus, men moet ook wat ernstig blijven en niet alles a priori wegwuiven zoals debunkers dit gemakshalve doen.Hieronder een onderbouwd gesprek met Dr. Ir. Coen Vermeeren. Vermeeren neemt een zinnige houding aan tegenover het ufo-fenomeen. En zo hoort het.

https://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY

Toch, de beschrijvingen geven aan dat ufo's geen rechtlijnige bewegingen maken noch op lage hoogte vliegen, tenzij ze terecht moesten op een landbasis ?

De foto kan gemaakt zijn zonder te weten dat er iets passeerde want hun snelheden zijn hoger dan de bekende techniek van vandaag...het kan dat zelfs de eerste a tweede generatie fototoestellen wel eens iets kon vastleggen dat niet verklaarbaar was !

Het Oosten 11 april 2016 07:49

Een zinnige houding.


HLN 09 04 2016.


Het hoofd van Hillary Clintons verkiezingscampagne, John Podesta, heeft op CNN gezegd dat de Amerikaanse overheid beter kan wat betreft het beantwoorden van vragen over niet-geïdentificeerde vliegtuigen.

Podesta heeft zijn interesse voor Area 51 en buitenaards leven nooit onder stoelen of banken gestoken. In februari, toen hij nog president Obama's adviseur was, tweette hij: "Tot slot, mijn grootste mislukking van 2014: wederom er niet in slagen om de ufo-documenten openbaar te maken."

Hillary Clinton liet in januari zelf ook al verstaan dat ze "tot op het bot" wilde onderzoeken of de geruchten omtrent contact tussen de Verenigde Staten en buitenaards leven waar zijn of niet.



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be