Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Jazeker 22 december 2009 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4502134)
Jullie kunnen toch gewoon deze topic negeren en jullie intelligentie besteden aan topics die wel op jullie 'niveau' zijn ;-) Dit is enkel een goedbedoelde tip, maar het zou leuk zijn mochten julile hier rekening mee houden.
Tenslotte zijn UFO enthousiasten toch maar een lagerontwikkeld soort in jullie ogen, dus jullie als hogere intelligente wezens zouden 1. begrip moeten tonen. 2. laten gebeuren 3. in wijsheid reageren

Beste Sjot,

Dit is een discussieforum. Waarom verwacht je dan een draad waarin enkel mensen die het met mekaar eens zijn elkaar schouderklopjes komen geven?

Voor de goede orde zal ik toegeven dat als er echt bewijs is van buitenaards intelligent leven, ik dat zeker zal toejuichen (als ze niet te kwaadaardig zijn natuurlijk). Maar er moet wel bewijs van zijn.

In deze draad dacht ik te hebben gelezen dat alle main stream media berichten over een UFO van anderhalve kilometer omtrek over het Rode Plein in Moskou. Dat zou nog eens wat zijn. Alleen... ik heb er niets over gelezen en het is ook niet bepaald iets wat je verborgen kan houden, he? Zo'n ding laat je ook niet zomaar los boven het Witte Huis zonder dat het wordt gezien.

Dus hou op met je sektarisch gedrag a la "ze geloven ons niet dus negeer ze".

DonQuiSjot 22 december 2009 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4503628)
Dus hou op met je sektarisch gedrag a la "ze geloven ons niet dus negeer ze".

Wat nu sectarisch gedrag?
http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...se-hemel.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-Moskou.dhtml

parcifal 22 december 2009 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4503724)

Donkey shot,

Het posten van HLN-artikels of filmpjes die al lang verklaard zijn (het blauwe licht van Noorwegen) of die fake zijn (de ufo-sighting boven het Kremlin) is niet overtuigend.

Dat doen sommigen al jaren. Het moet een soort hobby zijn.
Wat is er mis met hard, aanraakbaar bewijs en waar is het?

DonQuiSjot 22 december 2009 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4503728)
Donkey shot,

Het posten van HLN-artikels of filmpjes die al lang verklaard zijn (het blauwe licht van Noorwegen) of die fake zijn (de ufo-sighting boven het Kremlin) is niet overtuigend.

Dat doen sommigen al jaren. Het moet een soort hobby zijn.
Wat is er mis met hard, aanraakbaar bewijs en waar is het?

Paard Cheval,
Djeez :roll: staat in mijn garage natuurlijk ;)
Voor u is alles verklaard, dus ik ben blij dat uw gemoed gesust is.
En wat nu???? Gaan we de massamedia niet meer geloven? Of is jullie geloof in de MSM selectief geworden? ;-)

Another Jack 22 december 2009 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 4503535)
Goh, de kwaliteit van dat rapport zal mij een zorg zijn. Ik heb het hier over uw claims die keer op keer fout blijken te zijn. En wanneer je dat niet kan ontkennen begin je maar over iets anders.

Jammer genoeg tetter je maar door ipv uw fout in te zien.

Natuurlijk dat de kwaliteit van 'rapporten' je een zorg zal zijn.
Moest dat zo zijn, dan zou je snel doorhebben dat men je beetgenomen heeft.

Net zoals Sinterklaas, de kerstman, geesten vroeg of laat een leuke grap blijken te zijn.
Gênant wordt het echter wanneer je na de puberteit verzinsels niet meer kan onderscheiden van de realiteit.

Akufen 22 december 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4503628)
Beste Sjot,

Dit is een discussieforum. Waarom verwacht je dan een draad waarin enkel mensen die het met mekaar eens zijn elkaar schouderklopjes komen geven?

Dat vroeg hij toch niet? Hij zegt zelfs expliciet dat het daar niet om gaat.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4503628)
In deze draad dacht ik te hebben gelezen dat alle main stream media berichten over een UFO van anderhalve kilometer omtrek over het Rode Plein in Moskou. Dat zou nog eens wat zijn. Alleen... ik heb er niets over gelezen en het is ook niet bepaald iets wat je verborgen kan houden, he? Zo'n ding laat je ook niet zomaar los boven het Witte Huis zonder dat het wordt gezien.

Zo'n voorbeelden zijn er toch? Het gaat em echter niet om het al dan niet berichten over zo'n feiten, maar om de suggestie die men er bijgeeft. Simpelweg door er geen aandacht aan te besteden, buiten die enkele keer, creëert men het idee dat het niet het vermelden waard was. Tenslotte is iedereen er nog steeds van overtuigd dat zo'n historisch nieuws de aandacht zou krijgen dat het verdient.

http://en.wikipedia.org/wiki/1952_Wa...._UFO_incident
http://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_Lights

Akufen 22 december 2009 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4503737)
Natuurlijk dat de kwaliteit van 'rapporten' je een zorg zal zijn.
Moest dat zo zijn, dan zou je snel doorhebben dat men je beetgenomen heeft.

Beetgenomen op welke manier? Je weet ten eerste niet wat ik geloof of niet. Ten tweede besef je niet dat wat ik geloof in de verste verte niet is gebaseerd op zoiets als het Cometa rapport, dat ik nog nooit heb gelezen.

Uw veronderstellingen zijn van dezelfde kwaliteit als uw opzoekwerk.

Another Jack 22 december 2009 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 4503747)
Beetgenomen op welke manier? Je weet ten eerste niet wat ik geloof of niet. Ten tweede besef je niet dat wat ik geloof in de verste verte niet is gebaseerd op zoiets als het Cometa rapport, dat ik nog nooit heb gelezen.

Uw veronderstellingen zijn van dezelfde kwaliteit als uw opzoekwerk.

Beetgenomen op de manier van de gefopte die denkt dat hij de grappenmaker is geworden?

Mijn "inleidend" opzoekwerk naar cometa is inderdaad beschamend, beschamend in de zin dat ik er energie instak.
Nog voor ik 1 zin gelezen had, bleek er van alles niet te kloppen.
Ik durf dat niet te zeggen in academische middens die ik frequenteer .
Ik kan me de meewarige blikken al inbeelden (Waar die gekke Jack zich mee bezighoudt...:cry::roll:)

exodus 22 december 2009 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4503756)
Ik kan me de meewarige blikken al inbeelden (Waar die gekke Jack zich mee bezighoudt...:cry::roll:)

Juist, enkel de vrije geesten die het lef hebben zich niets aan te trekken van de riduculisaties die zoiets oproept, durven er openlijk voor uitkomen.

Another Jack 22 december 2009 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4503801)
Juist, enkel de vrije geesten die het lef hebben zich niets aan te trekken van de riduculisaties die zoiets oproept, durven er openlijk voor uitkomen.

Als "vrije geesten" zou ik ze niet omschrijven, eerder als goedgelovige, verwarde, ongeleide chaoten.

Akufen 22 december 2009 10:57

Ik zal op een ander tijdstip wel eens reageren, ik ben m'n monocle kwijt.

DonQuiSjot 22 december 2009 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4503756)
Ik kan me de meewarige blikken al inbeelden (Waar die gekke Jack zich mee bezighoudt...:cry::roll:)

LOL: en toen dacht Einstein: ik ga dat toch niet durven uiten, zo een theorie???
Wat gaan die academici wel niet denken van me??? :-D :oops: :lol:
NOT !

Another Jack 22 december 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4503872)
LOL: en toen dacht Einstein: ik ga dat toch niet durven uiten, zo een theorie???
Wat gaan die academici wel niet denken van me??? :-D :oops: :lol:
NOT !

Jaja.

parcifal 22 december 2009 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4503872)
LOL: en toen dacht Einstein: ik ga dat toch niet durven uiten, zo een theorie???
Wat gaan die academici wel niet denken van me??? :-D :oops: :lol:
NOT !

Tja vreemd genoeg (voor u dan waarschijnlijk) beperkte Einstein zich niet tot het rondtoeteren van zijn gelijk zonder enig ernstig argument.

En het verhaal van de relativiteitstheorie is overigens wel een mooi bewijs van hoe de wetenschappelijke wereld, nieuwe theorien kan opnemen na controle.
Maar die controle is er voor u natuurlijk teveel aan.

Hoe gaat het overigens nog met de ufo in uw garage en die Yeti in uw kelder?
Op tijd olie verversen en yakmelk voederen he. En ziet dat ge u niet vergist tussen de 2. 8-)

DonQuiSjot 22 december 2009 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4504072)
Tja vreemd genoeg (voor u dan waarschijnlijk) beperkte Einstein zich niet tot het rondtoeteren van zijn gelijk zonder enig ernstig argument.

En het verhaal van de relativiteitstheorie is overigens wel een mooi bewijs van hoe de wetenschappelijke wereld, nieuwe theorien kan opnemen na controle.
Maar die controle is er voor u natuurlijk teveel aan.

Hoe gaat het overigens nog met de ufo in uw garage en die Yeti in uw kelder?
Op tijd olie verversen en yakmelk voederen he. En ziet dat ge u niet vergist tussen de 2. 8-)

A never ending story, die vermoeiende welles/nietes discussies.
Ik refereer u naar mijn eerdere post #1761

parcifal 22 december 2009 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4504113)
A never ending story, die vermoeiende welles/nietes discussies.
Ik refereer u naar mijn eerdere post #1761

Pas op, je MOET hier niet komen posten he.
Dat is nog altijd een vrije keuze.

Als je geen commentaar wil is dat zelfs een vrij eenvoudige optie. ;-)

Herr Flick 22 december 2009 13:53

Ik persoonlijk vind nog altijd, dat het kan dat er life is in space,

maar dat ze op bezoek komen is iets anders,... het is zoals die berekening die bewijst dat de kerstman zijn ronde niet kan doen op eene nacht, want dat zijn slee alleen al door de temperatuur die ontstaat bij de hoge snelheid die noodzakkelijk is zou smelten.

Los van het feit dan dat een rendier (met een flinke spuit doping in zijn kont) die snelheid zou kunnen halen.

Dat probleem hebben we ook, we hebben niet alleen een aandrijving of energiebron die krachtig genoeg is om het te doen, we hebben ook geen materialen die het zouden overleven.

Als mannekes in space die wel zouden hebben en dus technologisch zoveel verder staan, hebben ze geen enkele goeie reden om ons aardlingen te komen onderzoeken, wij zijn immers technologisch inferieur, cultureel ook want we slaan mekaar enkel maar de hersens in, en mochten ze iets anders zoeken, hadden ze het al lang kunnen nemen en ons allemaal verdampen, we hebben dan toch geen technologie die snel genoeg en stevig genoeg is om de hunne te verslaan.

parcifal 22 december 2009 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4504132)
Ik persoonlijk vind nog altijd, dat het kan dat er life is in space,

Het is zelfs zo goed als bewezen dat er ooit leven op Mars was zelfs.
Wel niet de Greys die sommigen toch zo graag zien.

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...-op-Mars.dhtml

Akufen 22 december 2009 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4504132)
Als mannekes in space die wel zouden hebben en dus technologisch zoveel verder staan, hebben ze geen enkele goeie reden om ons aardlingen te komen onderzoeken, wij zijn immers technologisch inferieur, cultureel ook want we slaan mekaar enkel maar de hersens in, en mochten ze iets anders zoeken, hadden ze het al lang kunnen nemen en ons allemaal verdampen, we hebben dan toch geen technologie die snel genoeg en stevig genoeg is om de hunne te verslaan.

Zie die stelling dat snap ik dus niet hé. Wij bestuderen toch ook elk "inferieur" dier op deze planeet? Maar als er plots interplanetair reizen aan te pas komt, dan is het te ver gegrepen?

DonQuiSjot 22 december 2009 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4504132)
Ik persoonlijk vind nog altijd, dat het kan dat er life is in space,

maar dat ze op bezoek komen is iets anders,... het is zoals die berekening die bewijst dat de kerstman zijn ronde niet kan doen op eene nacht, want dat zijn slee alleen al door de temperatuur die ontstaat bij de hoge snelheid die noodzakkelijk is zou smelten.

Los van het feit dan dat een rendier (met een flinke spuit doping in zijn kont) die snelheid zou kunnen halen.

Dat probleem hebben we ook, we hebben niet alleen een aandrijving of energiebron die krachtig genoeg is om het te doen, we hebben ook geen materialen die het zouden overleven.

Als mannekes in space die wel zouden hebben en dus technologisch zoveel verder staan, hebben ze geen enkele goeie reden om ons aardlingen te komen onderzoeken, wij zijn immers technologisch inferieur, cultureel ook want we slaan mekaar enkel maar de hersens in, en mochten ze iets anders zoeken, hadden ze het al lang kunnen nemen en ons allemaal verdampen, we hebben dan toch geen technologie die snel genoeg en stevig genoeg is om de hunne te verslaan.

Sorry HerrFlick. Maar dat is de typische dooddoener in de hele exopolitiek discussie.

Wij mensen bekijken alles materieel. We kunnen ook niet anders. We hebben een stoffelijk lichaam en onze wetenschap is gebasseerd op materialenkennis. We kennen ocharme maar een paar dimensies (4). Nu, de wetenschap komt meer en meer in concensus dat er 10, zoniet 20 dimensies zijn. http://www.tenthdimension.com/flash2.php
Alle onderzoeken naar alternatieve wetenschap worden hard de kop ingedrukt. Dit terwijl regeringen gedurende lange perioden experimenteerden met remote viewing en andere alternatieve oorlogsvoering en wetenschap.

Als buitenaardsen reizen, dan doen ze dit niet dmv onze gekende visie op technologie. Ze kunnen bijvoorbeeld reizen via andere dimensies. Of de time-space buigen. Steven Hawkins heeft hier mooi theorieën over.
Denk ook aan de quark die wanneer gedraaid op locatie A, dezelfde draaing aanneemt op locatie B, zelfs al is die ettelijke lichtjaren ver. Quantum mechanica.

Waarom buitenaardsen hier zouden kunnen komen? Daar is geen sluitend antwoord op, maar wel genoeg aanwijzingen die gechanneled worden. De betrouwbaarheid hiervan, geef ik toe valt niet wetenschappelijk te staven. Maar openminded people hebben daar geen problemen mee ;-) Tenslotte weerlegt wetenschap zichzelf dag na dag. Wat vandaag feit is, is morgen verkeerd geïnterpreteerd. Keer op keer. Wetenschap is een soort godsdienst. Versterkt door peer-review.

Nu, ufologie of exopilitics zijn zeker niet wetenschappelijk gebasseerd, echter zijn er genoeg aanwijzingen van betrouwbare bronnen.
Maar zelfs al is maar 0,0001% waar van alle UFO materie, dan nog is het wereldschokkend. Er zijn miljoenen mensen, zoniet meer, die een ervaring hebben, dewelke hun leven hebben getekent.

Ik verschiet er steeds van hoeveel mensen in mijn omgeving geloven in UFO's omdat ze eens 'iets' gezien hebben. Is het buitenaards, of aards? Zelfs al is het aards, dan nog is het een duidelijke aanwijzing dat de regeringen super-technologie achter houden.

Een reden waarom ze hier zouden komen (en volgens sommige bronnen zijn er zelfs een 50-tal rassen rond onze aarde (verschillende dimensies) is bijvoorbeeld dat we gekoloniseerd worden (net zoals onze regeringen kolloniseren, doen buitenaardse rassen dat ook, zie de Kardasjev schaal) en dat sommige rassen ons terug willen in de eenheid brengen.
In de kosmos overheerst de kracht van liefde. Ohm. De oerklank. De kosmos geeft niet om dingen vernietigen of opbouwen. Alles is immers constant. Theorie: als je dood gaat gaat je energie niet verloren, maar reïncarneert naar een ander niveau.
Zo maakt het niet uit wat er met je gebeurd. Alles keert oneindig terug. Wat in de Big-Bang is geschapen blijft aanwezig.
Dat is pure liefde. Eenheid. Geen struggle for life. Daarom ook dat het voor ons aardsen zo moeilijk te begrijpen is.
Ikzelf ben nooit gelovig geweest (atheist) en wat ik nu verkondig heeft me een hele poos genomen om dit te aanvaarden. Dit kwam door vele opzoekwerk.

Maar iets heel simpel: Waarom valt het nu zo moeilijk aan te nemen dat officials en astronauten hard op hard claimen dat ze in contact zijn gekomen met buitenaardsen?
Liegen deze mensen? Zetten die hun respectabele carriere op het spel voor een hersenspinsel? Nee toch?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be