Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nationaal voetbalstadion: blame NVA. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241491)

Dadeemelee 9 december 2017 23:53

Nationaal voetbalstadion: blame NVA.
 
De niet NVA partijen zij echt oerdom.

De NVA heeft het nationaal voetbalstadion geboycot.

In plaats van de NVA aan te vallen in naam van de gedupeerde voetbalsupporters zwijgen ze.

Slechte spindoctors.
De NVA heeft de beste spindoctors.

Wapper 10 december 2017 00:11

Voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.

Dadeemelee 10 december 2017 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8593039)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.

Dat is een feit.

Svennies 10 december 2017 00:13

Het zit precies hoog.....

En voelen zich er hier "in hun gat gebeten"....

Lachen geblazen........:rofl:

Het feit dat ze hierom een draad starten zegt meer dan genoeg....

Hoe zei Van Den Stock dat ook alweer... juist ja "sukkeleirs" :rofl::rofl:

Dadeemelee 10 december 2017 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8593043)
Het zit precies hoog.....

En voelen zich er hier "in hun gat gebeten"....

Lachen geblazen........:rofl:

Het feit dat ze hierom een draad starten zegt meer dan genoeg....

Hoe zei Van Den Stock dat ook alweer... juist ja "sukkeleirs" :rofl::rofl:

Je maar er zijn een hoop meer voetballiefhebbers dan separatisten fyi.

En geen probleem: dat de NVA dan maar zegt Fuck You tegen de voetballiefhebbers, maar dat durven ze dus niet.

Libro 10 december 2017 00:22

Citaat:

De voortplanting van zeepaardjes is opmerkelijk. De ontwikkeling van de eieren gebeurt namelijk in een broedbuidel op de buik van het mannetje. Voor de paring wordt een uitgebreide paringsdans gemaakt waarbij ook de kleuren vaak veranderen. Het vrouwtje brengt tijdens de paring, waarbij de staarten van een koppel verstrengeld zijn, de eicellen in kleine aantallen tegelijk in de buidel, waarna het mannetje ze bevrucht met zijn zaad. Het mannetje beschermt de embryo's in de buik tot deze zelfstandig kunnen leven waarna ze de buidel verlaten.[3] Er zijn wel meer diersoorten, ook vissen, waarbij de man de jongen verzorgt, maar bij een zeepaardje vindt zelfs de bevruchting in het mannetje plaats, wat uitzonderlijk is. Zeepaardjes zijn monogaam, althans, bij enkele soorten kan na een cyclus van bevruchting en uitbroeden wel van partner worden gewisseld.

Aangezien het mannetje belast is met het uitbroeden van de jongen, kan het wijfje direct weer beginnen met het produceren van nieuwe eitjes. Het omgekeerde rollenpatroon leidt er ook toe dat bij deze dieren de wijfjes met elkaar wedijveren om de gunst van de mannetjes. Bij de meeste dieren vechten de mannetjes juist om de vrouwtjes, zeker bij vissen.
Om deze draad toch nog enig doel en niveau te geven.

De gemuilkorfde 10 december 2017 00:26

Vooreerst : ik ben absoluut geen voetballiefhebber, zelfs sport in het algemeen volg ik niet.
Maar als ik dan hoor hoe ze daar in Brussel dit dossier aangepakt hebben, dan verwondert het mij toch niet dat het fout afgelopen is.
Het omgekeerde had mij meer verbaasd.

Van bij de start zie je al een grenzeloze arrogantie (letterlijk en figuurlijk grenzeloos !).
Men zegt dus "Brussel gaat het doen, maar het moet wel op grondgebied van Vlaanderen."
Dus ze willen wel het etiketje Brussel erop kleven vor het prestige, maar de lasten liggen elders : in Vlaanderen.
Als je dat echt goed wilt aanpakken, zorg je eerst voor een draagvlak met alle betrokkenen, en dan kom je met veel poeha verkondigen dat jij het gaat organiseren.

Het doet mij toch wel erg denken aan de luchthaven van Zaventem, die moest ook Brussel in de naam dragen, maar alle lasten worden wel zoveel mogelijk op Vlaanderen afgewenteld.

Als je op die manier met een dossier aanvangt moet je niet verschieten dat het een fiasco wordt.
Natuurlijk wil men nu in Franstalig België graag de schuld bij N-VA leggen (voor zowat alles dat fout gaat).
De laatste peiling toont echter aan dat bij de bevolking er geen geloof meer gehecht wordt aan het eeuwige liedje dat het allemaal de schuld is van N-VA.
Ook in Brussel is de N-VA de grootste Vlaamse partij.

Dadeemelee 10 december 2017 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8593052)
Om deze draad toch nog enig doel en niveau te geven.

Het is dus écht pijnlijk voor de NVA. Ze willen niet anti-voetbal gepercipieerd worden.

Ik zou zeggen go spindoctors van de andere partijen ;)

Eyjafjallajökull 10 december 2017 07:13

Hoezo blame ?

Het is net een goede zaak dat dat stadion er niet komt. Immers de Vlaamse bouwvoorschriften zouden schromelijk met de voeten getreden worden.

Trouwens, van welke politieke signatuur is de deputatie van Vlaams-Brabant ? Want o.a. deze gaf een negatief advies.

Hypochonder 10 december 2017 07:27

Citaat:

Brussel is haar kandidatuur voor Euro 2020 niet kwijt omdat Vlaanderen dwarslag voor het Eurostadion of omdat de federale regering haar verantwoordelijkheid niet nam. Wij beten ons twee jaar geleden in het dossier vast en durven vandaag rustig te stellen: Brussel is haar kandidatuur kwijt omdat het Brussel is. Een bastion van de oude politieke cultuur, waar deals heimelijk gesloten worden en politici denken te heersen als baronnen.
https://www.hln.be/de-krant/reconstr...2020~a7e34ed4/

Bruxelles is haar stadion kwijt omwille van de incompetentie, de arrogantie, de corruptheid en de minachting voor Vlaanderen en zijn bevolking door de WalloBrux politici. Wat die gasten al allemaal verkwanseld hebben, daar is een gevangenisstraf nog veel te licht voor.

En dan komen hier enkele linkse onbenullen kwaken dat dit de schuld van N-VA zou zijn... En dit terwijl N-VA geen enkele bestuurlijke post bezet in Bruxelles, wat natuurlijk een zeer wijs besluit is als je de rottigheid ziet die daar continu naar boven komt.

reservespeler 10 december 2017 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8593024)
De niet NVA partijen zij echt oerdom.

De NVA heeft het nationaal voetbalstadion geboycot.

In plaats van de NVA aan te vallen in naam van de gedupeerde voetbalsupporters zwijgen ze.

Slechte spindoctors.
De NVA heeft de beste spindoctors.

Volgens bekende voetballers (niet van de minsten zelfs) heeft België geen nood aan zo'n stadion.

En zou u het fijn vinden moest uw buurman plannen maken om op uwe grond te bouwen?

reservespeler 10 december 2017 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8593039)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.

Er wordt veel te veel aandacht besteed aan voetbal.
Het geld dat daaraan besteed wordt ....
Ons pensioen zou nogal een pak hoger zijn moest dit geld daaraan besteed worden.

reservespeler 10 december 2017 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8593061)
Het is dus écht pijnlijk voor de NVA. Ze willen niet anti-voetbal gepercipieerd worden.

Ik zou zeggen go spindoctors van de andere partijen ;)

Dit dossier gaat niet over voetbal!

Libro 10 december 2017 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8593061)
Het is dus écht pijnlijk voor de NVA. Ze willen niet anti-voetbal gepercipieerd worden.

Ik zou zeggen go spindoctors van de andere partijen ;)

De waarheid heeft haar rechten, niet het gespin tegen de N-VA. Dat artikel van LDH is zowat het dieptepunt in de campagne tegen de N-VA (allez komaan, haal Calimero nog eens uit zijn ei).

Dadeemelee 10 december 2017 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8593127)
Dit dossier gaat niet over voetbal!

Pardon, het gaat wél over voetbal. De NVA heeft er een communautaire kwestie van gemaakt.

Universalia 10 december 2017 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8593052)
Om deze draad toch nog enig doel en niveau te geven.

Ik vind het een interessante bijdrage tnx Libro

Er zijn ook vogels die hun eitjes in een ander nest 'droppen' om ze door een andere vogel te laten uitbroeden. (met wat zou je dat nog kunnen vergelijken :rofl:)

Slim gezien? :lol:

p.s. Of moeten we uit het artikel afleiden dat u geen voetbalfan bent? Ik alvast niet maar toch ...

hamac 10 december 2017 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8593061)
Het is dus écht pijnlijk voor de NVA. Ze willen niet anti-voetbal gepercipieerd worden.

Ik zou zeggen go spindoctors van de andere partijen ;)

Wie zou er alweer in dat stadion spelen?

hamac 10 december 2017 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8593126)
Er wordt veel te veel aandacht besteed aan voetbal.
Het geld dat daaraan besteed wordt ....
Ons pensioen zou nogal een pak hoger zijn moest dit geld daaraan besteed worden.

Dezelfde denkfout als dat de overheid 4 extra miljard zou te besteden hebben als van vandaag op morgen het systeem van de bedrijfswagens zou afgeschaft worden.

hamac 10 december 2017 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8593172)
Pardon, het gaat wél over voetbal. De NVA heeft er een communautaire kwestie van gemaakt.

Neen, dat heeft Brussel gedaan door die site aan te wijzen.

BTW, mocht de N-VA het communautair gespeeld hebben, dan hadden ze of de weegschaal, de sleutelbos of het wafelijzer van de walen bovengehaald.

Dadeemelee 10 december 2017 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8593183)
Neen, dat heeft Brussel gedaan door die site aan te wijzen.

BTW, mocht de N-VA het communautair gespeeld hebben, dan hadden ze of de weegschaal, de sleutelbos of het wafelijzer van de walen bovengehaald.

Begrijp ik het goed en is dit géén overwinning voor de NVA? ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be