Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Anuna is back!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257659)

Universalia 14 februari 2021 00:09

Anuna is back!!
 
Iedereen dacht, daar zijn we vanaf maar niets is minder waar. :?

Anuna De Wever is terug: “Het is nóg ernstiger dan ik dacht”

Misschien heeft zij vrij recent een Terminator film gezien waar de 'wijze' woorden: "I'll be back" in gesproken werden.

Travis Bickle 14 februari 2021 00:25

Ik zou daar niet al te veel aandacht aan schenken.
Vandaag stond Wendy Van Wanten ook nog eens in de krant met de melding dat (naar aanleiding van 'De Verhulstjes') ook zij een eigen reality-reeks wel ziet zitten.
Er zijn nu eenmaal mensen die graag in de belangstelling staan; en zo af en toe eens wat wind maken. Anuna is zo iemand.

Universalia 15 februari 2021 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9604469)
Ik zou daar niet al te veel aandacht aan schenken.
Vandaag stond Wendy Van Wanten ook nog eens in de krant met de melding dat (naar aanleiding van 'De Verhulstjes') ook zij een eigen reality-reeks wel ziet zitten.
Er zijn nu eenmaal mensen die graag in de belangstelling staan; en zo af en toe eens wat wind maken. Anuna is zo iemand.

Mensen die megalomanie hoog in het vaandel dragen dus.

Véél aandacht ga ik er zeker niet aan geven om reden van dat er bij die mensen niet echt véél op het programma staat.

Anuna heeft thuisstad Mortsel ingeruild voor hoofdstad Brussel.

Ze hadden ze misschien beter in 'Den Amedee' (Sint-Amedeus) gestoken daar in Mortsel.

Libro 15 februari 2021 15:55

Sinds wanneer "zetelt ze in het Europees Parlement"?

Universalia 16 februari 2021 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9605575)
Sinds wanneer "zetelt ze in het Europees Parlement"?

Zetelen nog net niet dacht ik maar er waren al berichten van dat zij stage loopt om ...

Bericht de dato 02/02/2020

Anuna De Wever loopt stage bij groene fractie Europees parlement

The show must go on??? :|

DewareJakob 16 februari 2021 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9606043)
Zetelen nog net niet dacht ik maar er waren al berichten van dat zij stage loopt om ...

Bericht de dato 02/02/2020

Anuna De Wever loopt stage bij groene fractie Europees parlement

The show must go on??? :|

Toch goed dat eens te meer uit alles blijkt dat die klimaatbrossers niets met partijpolitiek te maken hebben...:roll::roll::roll::roll::roll:

Het Oosten 16 februari 2021 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9604464)
Iedereen dacht, daar zijn we vanaf maar niets is minder waar. :?

Anuna De Wever is terug: “Het is nóg ernstiger dan ik dacht”

Misschien heeft zij vrij recent een Terminator film gezien waar de 'wijze' woorden: "I'll be back" in gesproken werden.

Anuna heeft gelijk. En de politiekers weten het. Maar deze heren en dames zijn niet echt bereid daar iets tegen de doen. Ook al omdat deze incompetent zijn als persoon , niet geïnteresseerd, of niet echt bekwaam zijn op staatsvlak om iets te te kunnen ondernemen. Zulke problematiek moet stevig internationaal en wereldwijd worden aangepakt. En liefst zo snel mogelijk.

kelt 21 februari 2021 20:12

Greta en Anuna gaan stoppen met te zeggen wat andere mensen horen te doen Zeker gezien hun snotneuzigheid pakt dat in het grootste deel van de wereld,(en dat is dus niet West-Europa hé,stelletje navelstaarders) toch al verkeerd uit.

De meiden gaan nu samen een efficiente superzuinige CO2-scrubber ontwikkelen en demonstreren.Dan krijgen ze van Elon Musk persoonlijk 100 miljoen dollar..

Daar zie...komaan meiden!. :thumbsup:

PeterCC 21 februari 2021 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9604464)

Kwestie van te proberen de aandacht terug op te eisen: "Het is nóg ernstiger dan ik dacht".
Nóg ernstiger. Drama, drama.

maddox 21 februari 2021 20:17

Ik ben niet onder de indruk van Amalunatica's "denken".

kelt 26 maart 2021 06:50

Gezien de NATO beslist heeft dat "de strijd tegen de klimaatopwarming" nu prioriteit krijgt ziet de toekomst van Greta en Anuna er militair uit.

Beiden zullen toetreden tot de strijdkrachten in de nieuwe divisie "eco-warriors".In de rang van Maarschalk zullen ze dan hun woke/lgbt troepen aanvoeren naar het nieuwe slagveld vanop hun zeilschepen en dienstfietsen.

Universalia 28 maart 2021 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC (Bericht 9610544)
Kwestie van te proberen de aandacht terug op te eisen: "Het is nóg ernstiger dan ik dacht".
Nóg ernstiger. Drama, drama.

Het is drama ten top.



(gisteren was de filmprent van bovenstaande animated.gif nog op tv "It Takes Two")

quercus 28 maart 2021 11:19

Tegen de volgende verkiezingen zal ze wel door “De Zuiveren in de Leer” van Groen uitverkoren zijn om op hun lijsten te prijken. Dan zullen we allemaal uitgenodigd worden om vol beate adoratie onze stem op haar met halo omkranst hoofdje uit te brengen. Alleluia!

patrickve 28 maart 2021 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9641468)
Tegen de volgende verkiezingen zal ze wel door “De Zuiveren in de Leer” van Groen uitverkoren zijn om op hun lijsten te prijken. Dan zullen we allemaal uitgenodigd worden om vol beate adoratie onze stem op haar met halo omkranst hoofdje uit te brengen. Alleluia!

Maar is het nog altijd Anuna, of den Anoen ?

quercus 28 maart 2021 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9641508)
Maar is het nog altijd Anuna, of den Anoen ?

Da’s weer een andere kwestie. In ieder geval, in 2019 had ze de media toevertrouwd dat ze, inzake haar gender-identiteit, ernstige twijfels had. Of ze op dat punt reeds een beslissing heeft genomen kan ik u niet zeggen.

dalibor 28 maart 2021 12:18

Anuna De Wever is één van die zeldzame mensen die meer aandacht losweekt bij haar tegenstanders dan bij anderen.

Wat dit draadje en vele eerdere bewijzen. Zelf vindt ik haar methodes, net als die van Greta Thunberg, eerder contraproductief voor de klimaatzaak. Dat is en blijft een reëel probleem en de klimaatsceptici vinden in haar overdreven stijk een geknipt excuus om het hele klimaatprobleem onder de mat te vegen. Dat probleem zal zich echter mettertijd dwingender aan ons opdringen.

quercus 28 maart 2021 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9641527)
Anuna De Wever is één van die zeldzame mensen die meer aandacht losweekt bij haar tegenstanders dan bij anderen.

Wat dit draadje en vele eerdere bewijzen. Zelf vindt ik haar methodes, net als die van Greta Thunberg, eerder contraproductief voor de klimaatzaak. Dat is en blijft een reëel probleem en de klimaatsceptici vinden in haar overdreven stijk een geknipt excuus om het hele klimaatprobleem onder de mat te vegen. Dat probleem zal zich echter mettertijd dwingender aan ons opdringen.

Kijk, het klimaatprobleem is er, de opwarming is een steeds moeilijker te ontkennen realiteit. Maar wanneer ik geconfronteerd wordt met dergelijk planetair probleem luister ik liever naar de mening van bevoegde wetenschappers dan naar die van spijbelende pubers zoals Greta en Anuna.

Het Oosten 28 maart 2021 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9641545)
Kijk, het klimaatprobleem is er, de opwarming is een steeds moeilijker te ontkennen realiteit. Maar wanneer ik geconfronteerd wordt met dergelijk planetair probleem luister ik liever naar de mening van bevoegde wetenschappers dan naar die van spijbelende pubers zoals Greta en Anuna.

Het zijn wel mensen zoals Anuna die de kat de bel durfden aan te binden en zich geëngageerd hebben. Indien we De Wever moeten geloven zal de wetenschap alles oplossen. Jaja, dat zal wel, op de dag dat Godot thuiskomt dan. Neen, er moet dringend wat vaart achter gezet worden. Kortom, Anuna en Co zijn een zegen voor de mensheid inzake bewustwording van de klimaatproblematiek.

kelt 28 maart 2021 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9641551)
Het zijn wel mensen zoals Anuna die de kat de bel durfden aan te binden en zich geëngageerd hebben. Indien we De Wever moeten geloven zal de wetenschap alles oplossen. Jaja, dat zal wel, op de dag dat Godot thuiskomt dan. Neen, er moet dringend wat vaart achter gezet worden. Kortom, Anuna en Co zijn een zegen voor de mensheid inzake bewustwording van de klimaatproblematiek.


:lolabove:

ach,met eenvoudige dingen is mijne zondag ook weer goed.....

duw....

Zipper 28 maart 2021 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9641545)
Kijk, het klimaatprobleem is er, de opwarming is een steeds moeilijker te ontkennen realiteit. Maar wanneer ik geconfronteerd wordt met dergelijk planetair probleem luister ik liever naar de mening van bevoegde wetenschappers dan naar die van spijbelende pubers zoals Greta en Anuna.

en de politiek is al even verkleuterd :



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be