[quote]
En nog een paar andere bedenkingen op de posts hierboven. Hoe komt het dat als er UFO's overvliegen of in de buurt zijn auto's stilvallen, Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
al die getuigen komen op het net ,en op tv wat is daar mis mee? alle verhalen komen toch ook in de krant (de negatieve dan ) dus waarom zouden mensen hun verhaal zoals wij hier -niet vertellen op tv! of plaatsen op tube? |
Citaat:
Vergeet niet dat het organisme aan de top van hun voedselketen er niet vanzelf is geraakt (think Klingon) Hopelijk zijn ze niet op zoek naar een "garagebox" of "caravan" 8O |
zijn wij opperwezens dan ? denken we nu echt dat we alles in pacht hebben?gaan we er echt van uit !dat wij den top zijn van heel het universum de slimme elite ? denk je dat echt? dus het is best mogelijk dat er iets is! maar niet dat ze al miljoenen jaren verder staan in techniek dan wij? ,want mocht er iets zijn ,dan zijn het volgens ons dingen beneden ons technische brein of overstijgt het ons verstand ,ik denk dat het laatste de schrik is van velen het niet kunnen vatten van...
|
Citaat:
Citaat:
"Beneden ons verstand" , zie ik hier nog niet gauw verschijnen hoor :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ergens moeten wij ,volgens sommige postings dan,hier den top van een beschaving zijn want ufo's en dergelijke dat is wat teveel van het goede ,dus al die dingen moeten ergens op onze aarde worden gemaakt,ik zou er anders geen uitleg voor weten ?
|
Citaat:
Tot ik er een voor m'n neus heb kan het alles zijn. Logisch dat je er geen uitleg voor weet, je hebt ook geen gegevens. Van onze beschaving zijn wij momenteel de top ja ;-) Denk aan de enorme afstanden en de relativiteit. Die gelden ook voor "hen" |
Citaat:
|
Citaat:
Let wel ...ALS...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Met een link wil ik misschien nog wel eens kijken...maybe... :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, wel buiten de atmosfeer. En wat door de atmosfeer verbrand navenant, wat overblijft gaat recht naar de grond. UFO´s maken heel wat andere bewegingen... |
Citaat:
|
Citaat:
Duizenden getuigen, honderden schriftelijke verklaringen... En alles klopt tot in de puntjes met de waarnemingen van het leger(opsporingsradars van verschillende sites, F16-tracking radars) en de rijkswacht was ook nog getuige op de plaats, zelfs mooie authentieke foto´s gemaakt. Allemaal Belgen. :-) |
vliegtuigen aan de grond en al twee dagen mooi weer wel raar niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be