Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan
(Bericht 4714148)
|
Media speelt Hawkings-troef (lezersbrief)
Het staat in elke krant te lezen en overal springt de vervaarlijke titel in het oog: "Mensen, maak géén contact met aliens!"
Yahoo.com
Hln.be
Gva.be
Met veel aandacht heb ik het artikel gelezen waarin Stephen Hawking – uiteraard wetenschappelijk gestaafd - uitlegt dat de kansen groot zijn dat buitenaardse bezoekers boosaardig en gemeen zijn. Mijn eerste reactie was één van frustratie. Hoe kan zo'n man zo een negatief en eentonig beeld portretteren van buitenaardsen? Maar al snel werd dit eerder een vorm van medelijden voor de man. Hij mag dan wel zeer hoog begaafd zijn, het vermogen om ruim te denken is hij in ieder geval verleerd.
Bovendien spreekt hij volgens mij uit angst, en laat dat nu net de troef zijn die de Illuminati graag gebruiken. Plaats daar zijn hoge titel en wetenschappelijke reputatie bij en je hebt dé perfecte cocktail voor sensationele krantenkoppen. Wat moeten de Illuminati blij geweest zijn met deze zet!
Toch, mijn hoop voor de (nieuwe?) mensheid is hersteld toen ik de berichten van lezers ging doornemen die je telkens onderaan het artikel kan terugvinden. Er zijn best veel mensen die vinden dat we niet noodzakelijk onze camouflagepakken en oorlogstuig moeten bovenhalen als er een UFO zou landen. Stiekem vraag ik me af of mensen even redelijk zouden reageren op dit artikel moest dit 15 jaar geleden verschenen zijn.
En dan kijk ik even verder dan dit 'alien' artikel:
VS sturen geheim tuig de ruimte in, niemand kent de lading.
Superwapen VS kan elk doel wereldwijd raken binnen het uur
Nieuwe wapenwedloop onder ontwikkelingslanden
Iraanse 'war games' in Perzische Golf
Zouden 'ze' ons weeral proberen te brainwashen? Proberen ze ons weeral af te leiden van de echte zin van het leven door te berichten over oorlogen en wapens, door te berichten over gevaarlijke mensverslindende aliens? Proberen ze zo hun wapenontwikkeling te rechtvaardigen? Nou, ik kan u zeggen, bij mij werkt het niet meer. En ik hoop (ik ben er eigenlijk van overtuigd) bij u ook niet meer.
Hoog tijd om al weer eens naar buiten te komen opdat we die mensen gerust kunnen stellen die de grote luchtbel van bedrog nog niet kunnen doorprikken. En veel liefde aan hen die angst nog steeds als hun grote bondgenoot zien en het tot de laatste druppel uitbuiten.
Stefanie
Video:
In het onderstaande filmpje spreekt Carol Rosin van het Disclosure Project zich uit over de bewapening van de ruimte die op basis van leugens zal moeten worden ingezet. De laatste en grootste leugen in het rijtje is dat buitenaardsen de Aarde aan zullen gaan vallen...
http://www.youtube.com/watch?v=CaTgO...layer_embedded
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23125
Response to Stephen Hawking Comments - April 26, 2010
It is unfortunate that Stephen Hawking has added his voice to a growing chorus of xenophobia and fear regarding what he terms "Aliens."
Secondly, as a scientist, he should know better: Any interstellar civilization would possess such technologies that the meager resources of Earth would be unneeded. If you can travel faster than the speed of light, you can manifest what is needed. Period. Moreover, IF they were hostile- since ETs are already visiting Earth (see
www.DisclosureProject.org)- this would have been made crystal clear when we detonated the first atomic weapon in 1945. To date, no place on Earth has been invaded or attacked or colonized.
Hawking should refrain from stirring the war-mongering fear pot that attends all things "alien." And one might ask: Why would he make such statements, unless he is carrying water for the military-industrial-financial complex which profiteers off of the wars that fear breeds?
Steven M. Greer MD
April 26, 2010
http://www.disclosureproject.org/res...to-hawking.htm