Citaat:
|
Citaat:
en wel ik wil wel discussieren hoor, graag zelfs en dat doe ik ook, ik vraag je iets en ipv mij een antwoord te geven ontwijk je de vraag en ga je mij een vraag stellen1! parcifal, parcifal , parcifal. wie wil er hier nu niet discussieren? |
Citaat:
|
waarom? je kan denken zeggen wat je wilt, ik heb niet eens een andere methode gebruikt, ik stelde parcifal een vraag over de huidige wetenschap en hij kan er geen antwoord op geven blijkbaar en gaat hij schelden. Maar ik vergeef hem hoor, maar het is wel gemeld bij de mods. want ja, zoals parcifal vaak zelf zegt, dat kan en mag niet he?
krijgt die eindelijk eens een koekje van eigen deeg Maar goed ik wacht dus nog steeds en wat jij nu zegt vind ik nergens op slaan. |
Citaat:
De president van datzelfde land (aan wie officieren verantwoording moeten afleggen) beweerde in 2009 dat er in zijn land geen homo's waren. Sprak die man de waarheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat hij dat voor een aula vol studenten zei. |
Citaat:
Je draait rond de pot en je ontwijkt. |
Citaat:
Bovendien is dit geverifieerd in Amerikaanse rapporten van het evenement , indertijd was Amerika nog bevriend met Iran, je argument is niet alleen belachelijk maar houdt dus ook geen steek. Wat baten kaars en bril... |
|
Exodus, liegt Ahmadinejad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je het gezien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit gehoord van de term "lost in translation"? Farsie kent vele nuances die wij bv niet kennen en dan wordt het moeilijk om iets begrijpend te vertalen. Ieder draagt zijn eigen culturele bagage mee he. "In Iran we don't have homosexuals like in your country." Citaat:
Laat me raden. Gij denkt zeker ook nog steeds dat ze Israël van de kaart willen vegen? |
Citaat:
Daar zijn er zoveel meer van! Neen, een officier, een militair, die moet wel de waarheid spreken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be