Citaat:
|
Hier nog een account van een abduction, vele mensen rapporteren dit. Niet alle abductions zijn schrikwekkend voor diegene die het beleefd, maar sommigen wel.
http://www.niburu.nl/et/ancient-alie...gen-video.html |
Hier nog een detail account van de abduction van Travis Walton, met verklaringen van hemzelf en zijn vrienden die de UFO zagen. En die zagen hoe hij geraakt werd door een lichtstraal uit de UFO. Hij was 5 dagen vermist toen ze hem terugvonden (alhoewel hij zelf maar dacht dat het enkele uren was).
Deze case is zeer interessant omdat er wel getuigen zijn. Deze case staat er na 30 jaar nog steeds, en de getuigen en Travis Walton zelf leven nog, en zijn nog nooit ontmaskerd geweest als hoaxers. In eerste instantie werden ze verdacht van moord op hun vriend, omdat ze zo'n fantastisch verhaal aan de politie vertelden. http://www.youtube.com/watch?v=7wJf_Aef5k0 http://www.youtube.com/watch?v=XWaoEcIZzdI |
Die geheime UFO-basissen zijn altijd gelegen in exotische, mysterieuze en ontoegankelijke plaatsen, die liggen nu nooit eens in Schellebelle of Bachten de Kupe of op 200 meter van een winkelcentrum, de eerste lichten rechts.
Die aliens toch. |
Citaat:
|
Hier nog een interview met Travis Walton zelf, een één van de getuigen. Interessant is ook dat ze zeggen hoe het met hun vergaan is als mens, om het te verwerken.
http://www.youtube.com/watch?v=b5-gcVF9cng http://www.youtube.com/watch?v=P4fSCzT0yzI Dit is een abduction case die staat als een rots. |
Ook wel interessant om te vermelden, is dat Philip Klass, een UFO debunker en lid van CISCOP, één van de getuigen 10.000 dollar aangeboden had om te bekennen dat het allemaal een hoax was. Kan je zo al inzien welke truukken deze "professionele" debunkers gebruiken.
Is te zien in bovenstaande interviews. Gelukkig heeft deze getuige dit nooit geaccepteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig dat we jou nog hebben om ons af en toe te corrigeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als astronaut en wetenschapper is hij een held. Maar als hij over aliens praat is het plots een charlatan. Edgar Mitchell zegt dat aliens bestaan en dat de regering dit verborgen houdt.
Citaat:
|
Citaat:
1) Waarom het buitenaards leven zou moeten worden verzwegen. Ik zie niet echt in welk motief "de overheid" wel zou kunnen hebben. 2) Hoe het komt dat enkel en alleen het Amerikaans leger en de Amerikaanse overheid hierbij betrokken zou zijn. De aliens wandelen dus enkel rond in Amerika, nooit in een Arfikaans land, of in Zuid-Amerika, in China, Ergens anders in Azië of bijvoorbeeld in Australië. Weinig geloofwaardig allemaal, voor de zoveelste keer. |
Citaat:
Een andere mogelijk motief is dat de aliens technologien hebben, die het energiemonopolie van de grote bedrijven volledig zou afschaven. We zouden geen olie meer nodig hebben. Die bedrijven zouden volledig in elkaar storten. Citaat:
Het land moet natuurlijk ook voldoende groot zijn om meer afgelegen gebieden te hebben. In Amerika en Rusland heb je dat. Belgie lijkt mij daar iets te klein voor. |
Citaat:
Maar het is op geen enkele manier een concreet antwoord op mijn twee vragen. Blijkbaar moeilijk om mijn eenvoudige vragen rechtstreeks te beantwoorden. |
Citaat:
Het eerste waarover u schrijft 'bijvoorbeeld een motief zou kunnen zijn' (:-?) is te belachelijk voor woorden. De religies ondergaan zowiezo al schokgolven, niet in het minst in het Westen, en wat de 'enorme impact' wel zou kunnen zijn waardoor een aantal mensen in de overheid zouden beslissen dat ze niet kan doorgaan is mij ook niet geheel duidelijk. Sommige mensen 'beserk gaan'? Kom, kom... Uw tweede 'mogelijk motief' (weerom speculatie) is nog minder interessant. Mocht er een economische reden als motief zijn, ze zouden al lang een manier hebben gevonden om ook hiermee geld te verdienen en controle uit te oefenen, zeker na zoveel decenia. Nope, geen geloofwaardig motief om het buitenaards leven te moeten verzwijgen. Citaat:
En in heel Afrika, met de meest uitgestrekte woestijnen, is nooit een alien geland? Want ik kan mij niet voorstellen dat alle Afrikaanse overheden op dezelfde manier als de Amerikanen het zo zouden kunnen verzwijgen. Nope, ook hier geen antwoord op mijn vraag. |
Citaat:
Oh, de vakbond van de scenario-schrijvers in Hollywood is uiteraard ook zwaar tegenstander van openheid op dat vlak. Zo veel mooie scenario's die anders de vuilbak inkunnen. Zucht. Citaat:
Of gaat iedereen met batterijtjes komen aanschuiven aan het hek van de grote alienfabriek, in -ik zeg maar wat- Berlijn of Lyon? :) |
Citaat:
Jij vroeg echter zelf naar mogelijke moteiven. Je moet dan niet zagen dat ik met mogelijke motieven afkom, ik antwoord immers rechtstreeks op je vraag. Citaat:
|
Citaat:
Toch lijkt het mij zwakjes qua motief voor zo'n wereldwijde omvangrijke doofpotoperatie die reeds tientallen jaren moet plaatshebben. Omdat er anders mensen beserk zouden gaan of omdat de energie anders zou worden geregeld... Citaat:
Van Afrika, dat zet u er nu ook voor het eerst. U gaat mij toch niet wijsmaken dat alle Afrikaanse leiders (u weet wel, inclusief de folkloristische gevallen) samen met de Amerikaanse overheid alles stil houden. Man toch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be