Citaat:
Zolang je steunt op die zaken om je wereldbeeld te bepalen zal je geen meter verder geraken. Deze instituten maken deel uit van de matrix. De matrix die bewustzijn in een vals beeld van de realiteit wil houden. Je kan enkel uit die matrix stappen als je bereid bent jezelf te vertrouwen en onbelemmerd vanuit jezelf naar het bewijs kijkt. Het is een stap dat je moet maken, vanuit je bewustzijn. |
|
Citaat:
De bedenker van de alcubierre-drive zegt zelf dat het niet realsieerbaar is. https://twitter.com/malcubierre/stat...11821277839360 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest is zever. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar dat maakt de invulling van het woord bewijs en het gebrek daaraan inzake aliens op aarde er niet minder om. |
Citaat:
Want nu poog je jezelf te overtuigen dat je eigen hallucinatie's niet bestaan ( dakani dakani dakanatochni...), en terzelfdertijd meng je daar andere, perfect mogelijke zaken zoals het bestaan van Aliens tussen. Het is niet omdat uw brein volledig ontspoord is, dat Aliens onze planeet niet kunnen bezoeken ! Herpak je voor het te laat is, het gekkenhuis doet langzaam zijn poorten open voor je ! Het is vijf voor twaalf !8O |
Citaat:
Maar zoiets KAN je je niet voorstellen hé ? |
Citaat:
Grappig, want zelfs mijn 7-jarige neefje snapte dat na vrij korte tijd. Je bent dus merkbaar dommer dan een kind van 7 als u daar nog twijfel over had. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Zelfs al was het niet waar zouden ze het dan geloven. De officiële media zijn voor dat soort mensen zoals de preek van meneer pastoor vroeger voor ongeletterde boeren : de pure, de énige waarheid ! |
Citaat:
Het enige wat ik zeg is dat er geen bewijs is dat een dergelijke beschaving de aarde bezoekt of ooit bezocht heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals dat fameuze COMETA rapport...Er zouden dagelijks groepen wetenschappers met zulke rapporten kunnen afkomen, dan NOG zou je zeggen dat het géén bewijs is denk ik. Dus over de duizenden video's en getuigenissen die reeds beschikbaar zijn ga ik het niet meer hebben. Zelfs al was daar maar één percent autentiek van , dan was er al bewijs genoeg. En volgens mij is méér dan één percent betrouwbaar. |
Citaat:
Remember wat Carol Rosin zei: http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be