Citaat:
|
Citaat:
|
Leven op andere planeten buiten de aarde behoort ook tot Gods Schepping. Vergeet dat nooit.
|
Citaat:
Daarna ben je er weer een week niet goed van dat ze zo met u gelachen hebben...:-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
vooraanstaande guru capaciteiten bedoel je........ en dat direct contact wat bedoel je daarmee? :lol: :lol: :lol: |
Aliens in the White House !
Citaat:
Niet vergeten : de realiteit overtreft dikwijls de realiteit, en wat vandaag onvoorstelbaar lijkt, is morgen banaal. De ontdekking van Amerika, duikboten, reizen naar de Maan, het was allemaal onvoorstelbaar...:-) Het einde van de Soviet Unie, arabieren in de meerderheid in onze steden, homohuwelijken, China de grootste economische macht op aarde, wie had het zich allemaal kunnen of durven voorstellen enkel 30 jaar geleden ? Voor iemand van 100 jaar terug is zowat héél onze leefwereld onvoorstelbaar. En wees gerust, tegen dat jij op pensioen gaat ( als zoiets dan nog bestaat ), ga je nog veel onvoorstelbare zaken meegemaakt en gezien en gehoord hebben. Ik denk dat openlijke, officiële bezoeken van buitenaardse wezens aan onze planeet bij de mogelijkheden behoren.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ach dus het is wel voor héél binnenkort zie ik, als zelfs Obama ze nog gaat ontvangen... lol Weet je, ik verschiet van niet veel meer, je mag me vanalles en nog wat over je toekomstige officiële Alien meetings vertellen, het boeit me dat jij daar echt in gelooft, men zou haast zeggen dat je het expres doet maar sinds je vliegende stenen debacle ben ik daar niet meer zo van overtuigd :lol: Reizen naar de Maan is mogelijk, omdat we dat in tijd en afstand kunnen overbruggen, reizen naar de zon zal zelfs over 100 jaar onmogelijk zijn omdat we gewoonweg creperen van de hitte. Sommige dingen zijn niet realiseerbaar, hoe veel/graag je er ook in gelooft... |
Citaat:
Ik weet echter wel dat mijn grootvader in 1908 geboren is, en dat in die tijd men nog met paard en kar rondreed. Vandaag sturen we robots naar Mars. Dat kon men zich in 1908 ook niet voorstellen. Snap je ? Hetgeen wij " onmogelijk " vinden krijgt dagelijks een nieuwe betekenis. En de technische innovatie gaat steeds sneller vooruit. Wat ik zelf zo ongelofelijk vind, is hoe sommige wijsneuzen beweren dat iets " onmogelijk " is, alhoewel zij daar in feite niets van weten. Geen enkele vandaag levende mens kan zeggen waar onze opvolgers morgen toe instaat gaan zijn. En zulke pretentieuze zogezegd hoogopgeleidde brulapen zijn van alle tijden. Die beweerden een paar eeuwen geleden al dat de aarde plat was, en als je iets anders durfde beweren ging je de brandstapel op. |
Citaat:
Laagopgeleide... |
Citaat:
De zon is een ster, geen planeet. ;-) |
Citaat:
De mens heeft idd tal van uitvindingen gedaan die x aantal jaar geleden onvoorstelbaar waren, maar wat hebben Aliens daar mee te maken? We gaan die toch niet uitvinden? :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De zon was als vb. om te illustreren dat sommige dingen onmogelijk zijn voor ons als mens. |
Citaat:
Hoe zit het in uw nieuwe woning, vertel eens ? Lekt het niet binnen in de caravan, of zit je nog altijd in het bezemhok ? Heeft den Blacky niet te veel vlooien ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Lees mijn vorige posts eens Micele, ik stel mij best buitenaards leven voor, Alien quatsch echter niet lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be