Uri Geller zal het wel weten, denk ik.
Overigens, " kip en ei" is er duidelijk en onomstotelijk vastgesteld dat de lak eerder aanwezig was dan de deuken? |
Citaat:
Ge weet toch die fotootjes die de autoverzekering nodig heeft bij voertuigschade... hopelijk had dat vrouwtje omniumverzekering. Citaat:
alhoewel daar keep your lane aanbevolen wordt, die stoute nozems met die powerbeams toch. Allez ga maar verder naar de cinema, dan kun je je gedachten verzetten en kun je beter slapen. ;-) |
Citaat:
Voor enkelingen is hier geen discussie mogelijk, anders kunnen ze niet in slaap geraken, drink nog maar ene mss lukt het dan... @ Starkad en Willem gelijk "strontvliegen op die strontfoto" gevlogen... de rest lezen ze natuurlijk niet... sensatie boem boem... |
Citaat:
En voor de rest, nou, nou, nou, jongeman. Laat die scabreuze praat maar lekker op planeet Niburu. Wij zijn dan wel strontvliegen, maar jij ziet stront vliegen. 'k Zal de rest wel lezen hoor schat, beetje geduld hebben hé. De grote mensen werken ook nog overdag. |
Citaat:
Bekijkt dan maar eens goed wat een ADS systeem kan, denkt ge nu echt dat dit een 80 kmh rijdende auto zo in de flank kan beschadigen ? :lol: http://www.democraticunderground.com...ress=385x99531 Natuurlijk staan die 60 miloen$ prototypes langs de snelweg en testen ze hun wapens op burgerauto´s. Goe bezig. :lol: |
Zoals ik al dacht hé, Miceleetjen... Veel foto's van Billietje Mayer en de extensieve collectie van The Daily Telegraph die uitentreure overal herkauwd worden. Overigens werkt de helft van uw linkjes niet. Dus, van strontvliegerij gesproken...
Misschien is het de staatsveiligheid wel die ze snel, snel gedeletet heeft.. |
Citaat:
|
Toch deze dingen enzo? |
Zoalos er auto' s worden gepimpt met kogelgaten enzomeer, zal er ook best wel af en toe een gedeukt exemplaar zonder ontdeuken vaardig worden opgeschilderd en wellicht gebruikt voor een practical joke ...
|
Citaat:
Direct na de feiten... Citaat:
Natuurlijk heeft dat vrouwtje dat in de rapte zelf aangericht en de politie (911) gebeld. Citaat:
Ik zal maar stoppen zeker... er zouden nog een 400-tal foto´s zijn waar geen speld tussen te krijgen is, "dus onverklaarbaar goede kwaliteit". (die website opent nog altijd niet) Aangezien ooggetuigen en fysieke aanrakingen met die UFO-dingen hier blijkbaar niet tellen (bvb Kol. Corso), een fotootje voor de autoverzekering en "ze" weten al geen raad meer... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heel juist. Van Willem wisten we dat al. Al ten overvloede bewezen. |
Bon, we gaan door.
Het zijn niet enkel de amerikanen die doortrappen. Citaat:
Jaja, en al die gasten zitten aan den dope: zie ne keer wat voor zeveraars het allemaal zijn: Citaat:
Wat een zielepootjes toch he die generaals en wetenschappers. Allemaal dromers en zwevers. ;-) |
Citaat:
Ge kunt altijd proberen zelf de site te openen, mij lukt het niet, maar ik kan wel wat citeren uit de cache: Citaat:
Citaat:
Wat met alle opgenomen militaire-radardata en pilotengesprekken<>verkeersleiding op band opgenomen ? Allemaal vervalst zeker ? :? Citaat:
|
De kans dat aliens bestaan is alleszins groter dan die franse generaal van de luchtmacht.
Hij heeft nooit bestaan. |
Citaat:
Gaat jij dat maar vertellen aan Wikipedia en aan Cometa. Ik denk dat ze eens goed gaan lachen. http://www.bibliotecapleyades.net/so...tareport01.htm |
Wat met alle opgenomen militaire-radardata en pilotengesprekken<>verkeersleiding op band opgenomen ?
Allemaal vervalst zeker ? :?[/quote] kom zeg hoeveel keer is dat al niet gezegt dat dat niet allemaal waterdicht is. heb jij slechte ogen of oren, dan kan ik het begrijpen. |
Maar we hebben die generaal niet nodig, het franse CNES (Space Agency) heeft immers officieel hun ganse UFO dossier online gezet:
http://www.cnes-geipan.fr/ |
Citaat:
Voor de rest niets, geen krantenartikel, geen receptie, niks...? Sinds wanneer is wikipedia een geloofwaardige bron? |
En de Canadezen mogen we niet vergeten:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be