Citaat:
Een psychose. |
Een collectieve psychose met unaniem dezelfde boodschap?
Of hebben zij dat allen ergens op voorhand geabsorbeerd en later "nagespeeld"? De ervaringen stemmen overeen. De ene demoniseert ze echter en de andere hemelt ze op. Ik denk dat het beide is, maar wij anders naar goed en kwaad kijken dan "zij". Volgens mij is er toch werkelijk veel meer tussen hemel en aarde dan er ooit gedroomd is in de filosofie. We just don't know. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft er iemand uw harde schijf weer geformatteerd? Ik heb dat hier in deze draad al meer dan tien keer herhaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel ik heb daar een paar boeken over gelezen en op het net wat over afgeschuimd.
Daar komen toch veel soortgelijke verhalen boven waarin men een 'alien aanwezigheid' voelt. In oude culturen noemde ze dat "geesten" etc, maar wat als het krachten zijn die het leven dirigeren? Wij denken dat aliens uit de ruimte komen, maar wat als het andersom is? Wat als zij eerst op aarde leefde, hoger ontwikkelde, uitevolueerde en zo ons "creëerde". Dat zij wel de ruimte in gingen, maar eigenlijk van hier komen en ons als "vee" gebruiken. Far fetched, maar wat als we verkeerd kijken? Vinden we daarom niets? Zoek eens andersom? :) |
/
|
/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn dan twee mogelijkheden. 1)Ofwel zijn experimentele tuigen. Hetgeen zeer goed mogelijk is. 2)Ofwel zijn het tuigen die niet van deze aarde zijn. Er is potentieel een derde mogelijkheid: het zijn atmosferische verschijnselen die we (nog) niet kunnen verklaren. Maar de getuigenissen van de zeer vele piloten alsmede de radars spreken dit tegen. En dan heb ik het niet eens over de filmpjes, waarvan men gerust mag aannemen dat ze niet allemaal 'fake' zijn. |
Citaat:
Er zijn veel mogelijkheden, die zijn hier ook al honderden keren aan bod gekomen. We staan weer bij "start". |
Citaat:
Edoch, u sluit mogelijkheid 2) wel degelijk uit in uw vorige post. Met andere woorden: u bent niet goed bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be