Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=rispfz3N69w Die Bashar-rakker toch he. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb geen belang bij het feit of aliëns nu zouden bestaan of niet. Ik behoor tot geen enkele club voor wat dit onderwerp betreft. |
Citaat:
Voila, daar heb je het! |
Citaat:
|
Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet hetzelfde als contact hé. Luister goed naar wat hij zegt. Hij zegt dat er grote veranderingen gaan gebeuren, iets heel anders! Die skeptici toch, altijd tot op de letter, behalve als het voor zichzelf is natuurlijk! :) |
Citaat:
Trouwens. ons toekomstige zelf kan dan uiteraard ook een simulatie zijn op zijn beurt, enzovoort enzoverder... Leuk gedachte-experiment. ;) |
Citaat:
Het enige wat er niet is, is een algemeen verspreidde opvatting dat aliens bestaan en hier ook zijn. Als we naar het verleden kijken, dan zien we dat de meerderheid altijd verkeerd was! De consensus hinkt altijd achterop. En diegene die voorop zijn worden altijd in het belachelijke getrokken of vervolgd! Zie maar naar Galileo, met zijn theorie dat de aarde rond de zon draaide. In 1600 voor vervolgd door de autoriteiten. Nu gelooft iedereen het. Zo zal het ook met aliens zijn! De massa hinkt gewoon achterop en de meeste mensen volgen nu eenmaal de massa opninie. Niets om wakker van te liggen! Het duurt gewoon wat even vooraleer de inertie van de massa overwonnen wordt!! De mensen die hier gelovers belachelijk maken zullen wel bijdraaien als iedereen bijdraait! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hij durft en kan niets zeggen waar hij op afgerekend kan worden natuurlijk. :) En hij heeft al bij voorbaat gewonnen want er is ALTIJD iets te vinden dat je een grote verandering kan noemen, in elke maand van elk jaar. Flauwe kul van een 3de rangs oplichtertje dus, zoals altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft in het verleden wel al voorspellingen gedaan die redelijk accuraat waren (sommige zijn wel frappant, bv Fukushima in dec 2004). Sommige zijn daarvan uitgekomen, sommige niet. Hij zegt zelf dat de toekomst niet 100% te voorspellen valt want er zijn verschillende tijdslijnen! Ik ga het jullie besparen, hier een lijst: https://www.reddit.com/r/Essassani/c...i0&sh=78a59fa8 |
Citaat:
|
Citaat:
Of een hapje "iets" ? |
Citaat:
Stapje voor stapje sijpelt dit door in de consensus, en zo zal de verandering gebeuren. Er staan nu al veel meer mensen open voor ET contact. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be