Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat hoogst verdacht. Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen? Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom. Onze connectie is echt raar. |
Citaat:
Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen. |
Citaat:
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie. |
Citaat:
Ja leuk is het wel soms. Maar blijft vreemd hoe die verbondenheid zich soms kenbaar maakt. |
Citaat:
Ik zou nog meer appreciatie krijgen als ik over aliens begin. Heb je die tekst nu gelezen? Dat wij in contact staan met een andere geest? Een ufo zal hier misschien niet meteen geraken, maar ik vroeg het je al, hoe snel reist informatie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik vemoed dat je het over de zogenaamde foo fighters hebt ? Indien wel... leg me dan eens uit in welke mate er sprake was van een 'incident' en wat er moet uit blijken Citaat:
nogmaals ufos en geen UFO's Dit wil zeggen dat men het NIET WEET wat het phenomeen veroorzaakte. En als men het NIET WEET dan WEET men het dus NIET logisch toch !? Dus dan kan je ook niks zeggen over bv het feit dat het om een (vlieg)tuig, laat staan dat je kunt uitmaken dat het er eentje moet zijn met een ver ontwikkelde technologie |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien begint het probleem daar al ? Maar in feite maakt dat allemaal geen bal uit hé Stel dat je gelijk hebt en er zijn er (pak weg) 1000 per jaar In de oudheid was de mogelijkheid er niet of nauwelijks om het vast te leggen, en kan je dus enkel afgaan op de verhaaltjes Die aantal verhaaltjes zijn dus op één hand te tellen ( 't is te zeggen als ge daar de religie-bullshit aftrekt ) Vervolgens hadden we wel fotografie (en later film ) en daar is niet veel uitgekomen. Bruikbaars : nada-noppens Blijft : de verhaaltjes Nu hebben tal van mogelijkheden om te capteren Bruikbaars : nada-noppens Blijft : de verhaaltjes btw met 'bruikbaars' bedoel ik dus een observatie waaruit zou blijken dat het niet enkel een ufo was hé |
Citaat:
Citaat:
In February of 1942, the United States was still recovering from the Japanese attack on Pearl Harbor in December of 1941. So, when an unidentified flying object was discovered hovering over the city of Los Angeles, the city went into near panic, as there were hundreds of witnesses. The military got involved, fighter planes were shooting at the UFO, and a spotlight shining on the object as the government was trying to figure out what it was. So why didn’t something like this make headlines around the world? Well, World War II basically took over the media at the time. Citaat:
|
Citaat:
Er is iets Praha. |
Citaat:
Twee seconden zoekwerk levert me alvast op dat het mumbo jumbo gezever is. Tjah ... zo kan je het altijd wel een draai geven hé Waarom niet elke verschijning van de heilige maagd, god, odin, de smurfen, etc als ufo classificeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be