Citaat:
We moeten ons aan de feiten houden, en de feiten wijzen ondubbelzinnig aan dat er tuigen in onze atmosfeer rondvliegen met een voor ons ongekende technologie.UFO's zijn al decennia lang waargenomen, vastgelegd op beeldmateriaal en rader en gezien door duizenden betrouwbare getuigen. |
Citaat:
Ik had het over ' onderzoek' doen naar iets dat niet kan geverifieerd worden. Als je het logisch bekijkt is er trouwens maar 1 reele mogelijkheid : het zijn tuigen van aardse oorsprong. |
Citaat:
# zich geluidloos voortbewegen # Stil kunnen hangen zonder enig geluid of luchtverplaatsing # enorme acceleraties kunnen doen # zich in plotse hoeken van koers veranderen # waar er lichten aan hangen die pulseren # waar er soms andere kleinere objecten of lichten uitkomen # die dikwijls interesse tonen in nucleaire installie # die dikwijls interesse tonen in militaire installaties # die soms uit de oceaan komen # die soms plots onzichtbaar kunnen worden # Die elektromagnetische effecten kunnen veroorzaken # Die reageren op menselijke aanwezigheid (meestal evasief) |
China komt mogelijk binnenkort met belangrijke opening van UFO zaken+video
Iets veel groter dan groot is gebeurd in China wat betreft de UFO en extraterrestrial mistery . Zo groot dat je wellicht even zeker moet weten dat je zit en geen heet drankje vast houd terwijl je dit leest De lezers van deze website zullen wel bekent zijn met de Solar Eclipse UFO Sigting dat zich heeft voorgedaan in Deqing , Guandong provincie in China waar zich op klaarlichte dag een UFO werd gezien bij tientallen studenten en werd gefilmd en gefotografeerd door minstens 9 personen , met onvoorstelbaren beelden zoals hier boven. De UFO veranderde ook van kleur en vorm, dat werd ook gezien. Bijna geen enkele nieuwsbron bracht dit fenomeen buiten Azië terwijl het nieuws schokgolven door China’s bevolking te weeg bracht onder grote UFO bewegingen en zelfs onder behoudende wetenschappers. Nu is bekent geworden dat ook China’s beroemde observatorium op de Paarse berg heeft bevestigd de UFO te hebben gezien overdag op de dag van de eclips en 40 minuten aan materiaal hebben verzameld die ze dit jaar gaan bestuderen. 8O http://www.youtube.com/watch?v=ScWRa9-9UDk http://www.allnewsweb.com/page7947943.php ze zijn over al !!! |
Citaat:
De aannames die ik moet maken opdat dit 'geheime aardse technologie' zou kunnen zijn, zijn quasi oneindig kleiner dan de aannames die mensen moeten maken die beweren die dit alien technologie zou zijn. (of godbeterd, extradimensionele technologie). Puntjes in het vet hierboven zijn trouwens eenvoudig toe te schrijven aan aardse technologie. |
Nog een interessante docu van history channel over Ancient Astronauts in HD:
http://www.youtube.com/watch?v=iH66LramO8U&hl=nl Dit is deel 1. 't Is opgesplitst in 8 of 9 delen van een 10 tal minuten maar dat wijst zichzelf wel uit. |
Citaat:
Het zijn trouwens niet de punten appart die moeten verklaard worden (een gekende debunk techniek) maar de combinatie van al deze punten. |
Citaat:
Militaire ontwikkelingen zijn vaak top secret zoals je wel weet. Het hoeft dus niet eens een samenzwering te zijn, enkel een alternatief black project. En die ZIJN er. Hier. Op aarde. Citaat:
Vooral als we weten dat getuigenissen nooit 100% betrouwbaar zijn. Terwijl je voor de alien interpretatie een leap of faith van een paar tientallen of zelfs honderden lichtjaren nodig hebt. Dat zijn ook vaststaande feiten, maar blijkbaar passen die niet in je boekje. ;-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is het punt niet. De waargenomen maneuvres kunnen alleen verklaard worden door een exotisch propulsiesysteem dat een soort van antzwaartekracht impliceert en het opheffen van G krachten binnenin het tuig. Wat het impliceert is , als het tuigen van ons zijn, dat ze anti-zwaartekracht verborgen houden voor de massa. |
Citaat:
Als ze bijvoorbeeld al het aantal kernwapens in Belgie verborgen houden, dan lijkt dat niet zovergezocht moest die technologie bestaan. |
Citaat:
Het staat zelfs in het internetgazetje van Hechtel-Eksel: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Logica is de enigste manier om de realiteit te kunnen waarnemen. Op het einde van de dag is ze altijd overwinaar. En mijn wereldbeeld stopt waneer je fantasie en rationaliteit gaat vermengen . Als je dat verwerpt (heb ik nog al gezegt) werp dan je GSM, TV,radio,auto,ipod,bromer,frigo,kleren liefst niet,binnenhuis verlichting,computer,etc ....weg. En ga terug in het bos wonen zoals vroeger. |
Citaat:
Bewijs mij eens dat we geen onderdeel van de "matrix" zijn. |
Hoe groot lijkt de kans dat sommigen van de hier postende Ongelovigen zelf aliëns zijn, die mij willen laten (blijven) geloven dat zij niet bestaan?
:twisted: |
Citaat:
respect |
Citaat:
realiteit is wat ik hoor,zie,ruik,voel en proef. En ik hoef niets te bewijzen, kan goed zijn dat ik onderdeel ben van iets groter maar de beste vragen zijn degenen waar je van weet dat er een antwoord voor bestaat. Maar ik snap wat je wil zeggen hier is mijn antwoord daar op. de mens vraagt zich al 2000 jaar af is wat is "realiteit" . Wat al die inteligente mensen vergeten waren ( ongeveer tot aan kant dacht ik ) was namelijk dat ze niet uit hun raam keken naar de natuur. En dat ze er ook niet aan dachten dat de structuur van hun "taal gebruik" ook zijn grenzen kent. |
Citaat:
Nu op deel 2, bewijs dat jouw realiteit geen onderdeel is van de "matrix" |
Citaat:
Ik hoef helemaal niets te bewijzen, want ik weet het niet. En er is ook geen aanwijzing hiervoor om dit te doen. Hierdoor alleen al is de vraag totaal nutteloos en onrelevant. bewijs dat jouw realiteit geen onderdeel is van de "hell" of de "hemel". Dit is wat ik bedoelde met de grens van onze eigen taal. Wat jij nu doet is namelijk de sugestie weken (concept creeren) dat er zo iets is als de de "matrix". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be