Citaat:
|
Maar nogmaals, als jij wil geloven dat ruimteschepen miljoenen lichtjaren afleggen om als decoratie voor een planeet te dienen, dan mag jij dat gerust.
|
Citaat:
Bergrun beweert hier het een en het ander op basis van observatie. En ik geef dit weer. Uw opmerkingen over lichtjaren trekken natuurlijk nergens op. U spreekt zoals iemand uit 2017. En u gebruikt de kennis van iemand uit het jaar 2017. Maar u spreekt niet met de know-how van een wezen uit het jaar 35.017 om nu maar een datum te noemen. Indien er wezens zijn die ver vèr vooruit zijn op ons, dan is het toch de evidentie zelf dat ze al lang hier zijn geweest. Natuurlijk, zulke opvattingen stroken niet met denkbeelden van de doorsnee mens. Niet omdat de denkbeelden fout zijn maar omdat de mensen die zaniken over het 'overbruggen van lichtjaren' een vrij bekrompen, beperkte, en verengde manier van denken ten toon spreiden. Maar dat wisten we al. Zo dat was het dan voor een poos. Amuseer er nog maar wat. En kijk voor alle zekerheid af en toe eens in de lucht. Men weet maar nooit. |
Dag HO!
Als je nog eens zo een mooi verhaal hebt, aarzel niet om het hier met ons te delen! |
Citaat:
Ik zal mijn best doen. Dat weet u . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik die pipo's occassioneel wel eens plaag op Facebook en andere fora met vragen en tegenargumenten... Maar wat je hen ook geeft : ze blijven geloven in een platte aarde, satelieten bestaan niet en een grote ijsmuur op Antarctica met ninja Pinguins en 10 000 UN schepen houden iedereen tegen die de rand wil zien. Het is beter dan een fantasy-boek. :D Daar moet je je toch echte eens in verdiepen, HO. Vers terrein. ;-) |
Citaat:
Citaat:
Bergrun heeft echter gekozen voor de weg zonder weerstand noch kritiek. Citaat:
Ik gok op het tweede. |
Citaat:
... of we blauwe smurfen ernstig hoeven te nemen ? Citaat:
Niet alleen wist je niet eens waar het precies over ging ... bovendien bleek je nog van alles te lezen wat er niet stond... laat staan dat het bronmateriaal wat deftig was. Dus ik heb reden te over om te stellen dat het niet in het midden valt maar flink richting leek Citaat:
De man heeft niets dus hij klets uit zijn nek ... per definitie Citaat:
|
Citaat:
1) Er viel hier niks te observeren door met een microscoop naar de granulaties en defecten van foto's te gaan kijken 2) Om daar dan besluiten uit te gaan trekken dat het om ufo's gaat is helemaal te gek Citaat:
De volgende drogredenering Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een Imam heeft ooit eens het bewijs geleverd dat de aarde plat is met een simpele bal en een glas water. Hij stak de bal omhoog en goot er het glas water op. Vermits het er af liep is de vergelijking heel duidelijk. Als de aarde een bol moest zijn liep al het water er af. Simpel toch???????????:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij was ooit een scepticus en had ook geen tijd om zich bezig te houden met het Ufo- fenomeen. Maar dat veranderde. Interessant interview hieromtrent met Paul Hellyer: https://m.youtube.com/watch?v=3PPDHaIkVYA |
Citaat:
Langs de ene kant zou gans ons systeem aan elkaar hangen van samenzweringen, maar dan een oude vent, goh, die vertelt zonder twijfel de waarheid, want die was ooit minister geweest. |
Citaat:
Beginnende met een autoriteitsargument, over naar een scepticus die believer werd ( tjah wat blijft er dan nog over ? ) en dan een filmpje dat het allemaal moet uit klaren De ministercarrière van Paul Hellyer stopte op 46 jarige leeftijd. Zijn "bekering" tot de complottheorie gebeurde pas op zijn 82ste !!. De gevorderde leeftijd zal er dus wel wat meer mee te maken hebben dan zijn ervaringen als politicus!' ...en het grappige is dat elke keer dezelfde kwieten worden bovengehaald en dit met een regelmaat van de klok lees dit even. Ik ga zelfs niet de moeite doen om nog maar 1 minuut van dat filmpje te bekijken. Moest er iets nieuws en verifieerbaar instaan dan hoor ik het wel van jou |
Citaat:
Dus de argumenten die u aanvoert, trekken op niet veel. En uw houding nog minder. Mensen die weigeren zich te informeren, hebben maar weinig recht tot spreken. Indien u nu het filmpje zou bekeken hebben en daarna zou gezegd hebben: 'dit en dat kloppen niet van hetgeen de man beweert om die en die reden', ja dan hadden we bij u een gezonde kritische houding gezien. Helaas is dit niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be