Citaat:
Er zijn drie mogelijkheden: 1)Ofwel zijn deze bizarre 'vliegtuigen' het resultaat van geheime militaire onderzoeksprojecten. En werden piloten nooit hierover nooit ingelicht vermits nu juist deze projecten 'geheim' zijn. 2)Ofwel heeft één of ander land vliegende tuigen ontwikkeld die ver vooruit zijn op wat wij in het Westen hebben. De overheid kan dan moeilijk zeggen dat ze hun luchtruim niet meer kunnen verdedigen en daarom zwijgen ze over de zogenaamde 'ufo's' . Maar de piloten pikken dit taboe niet meer omdat deze tuigen soms gevaarlijk zijn of kunnen zijn. 3)Ofwel zijn het tuigen die we moeten beschouwen als 'niet-aards'. Wat dit ook moge betekenen. En dan zitten we met een min of meer ernstig probleem. En wat is het nu?? Ik zou het niet weten. Maar dat er vliegende tuigen door ons luchtruim suizen die technisch zeer ver voor zijn op onze vliegtuigen, is nu wel duidelijk. Debunkers proberen dit nog altijd weg te wuiven of weg te lachen, maar dit is een zeer dwaze houding. |
Citaat:
Daar heb je je vooroordeel dus al. Citaat:
Maar ik zie nog altijd geen voorstel van jou van wat we concreet zouden moeten doen.. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=vP1v44NM9ls Misschien bestaat er zoiets als 'meta-materials'. We komen er niet goed aan uit. Maar dat ze door de lucht vliegen, dat weten we in ieder geval. Citaat:
|
Citaat:
Uitkomst niks. Nergens zegt hij dat als 'gek' werd versleten door dat louter te rapporteren. sterker : 0:24 "there was no former policy not to talk about it" Wat hij wel zegt dat hij schrik had om daarvoor versleten te worden door media en collega's. De schrik om belachelijk gemaakt te worden zat dus eerder tussen zijn oren en kwam al zeker niet vanuit hogerop. Klopt ook langs geen kanten als ge anderzijds beweert dat de militairen dat allemaal tot in detail netjes rapporteren en in geheime documenten onderbrengt Kortom ge bevestigt net wat ik kwam te stellen. ...en verder zijn de vele contradicties in zijn getuigenis dit verhaal je waarschijnlijk weer vreemd ? kristal heldere hemel ...wat verderop worden dat cirruswolkjes In een eerdere getuigenis ny daily news sprak hij van een volle maan...hier was het het eerste kwartier |
Citaat:
Citaat:
Nogmaals...één fysiek bewijsje maar dat nog maar één van die uap een fysiek (vlieg)tuig zou zijn Moeilijk natuurlijk daar ze net unidentified zijn :? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij jou was het nog een zekerheid in je vorige post Citaat:
...maar laat me raden dat zijn nu niet meteen het soort materialen dat ge voor ogen had bij die alweer door de ufo-nutters gerecupereerde welklinkende wetenschappelijk term Citaat:
zou dat louter toevallig geweest zijn dat er in het begrip ufo een f staat en in uap een a ? Citaat:
Er iets aan kunnen doen start, mijn inziens, met er iets meer over te weten en jij weet er nogal veel van : "vliegende tuigen die technisch zeer ver voor zijn op onze vliegtuigen" |
Citaat:
|
Citaat:
Bijna goed. We weten ook niet of het tuigen zijn en of ze bestuurd worden. Al wat we weten is dat er waarnemingen zijn die we momenteel niet kunnen verklaren. |
Citaat:
Misschien komt dit omdat wij deze tuigen afwegen aan de criteria van 'aardse' tuigen. Met dito uiterlijk en/of materiaal gebouwd. Quod non met deze tuigen. Misschien zijn deze tuigen een soort 'levende' entiteiten. Niet de tuigen zouden dan zo speciaal zijn wel onze menselijke instelling (te beperkt?) om bepaalde dingen te (kunnen) evalueren. |
Citaat:
En ook naar die nieuwe "antenne" van China die zo groot is als new York. Daar lees je ook niets van. Wat doen ze daarmee? |
Citaat:
Het ging over het rapporteren ervan Dus als er morgen een onderliggende cultuur bij collega's en media ( is al ergens aan de gang) zou bestaan die vindt dat ge bv homofoob geweld maar niet moet aangeven wegens te overdreven gevoelig dan stel jij dit gelijk met het feit dat als ge dat aangeeft en daar pv van laat opmaken dat ge weggelachen wordt en dat het dossiertje verdwijnt richting prullenmand ? Ge zijt weer aan het zeveren Hij zegt zelf dat er geen officieel beleid was dat niet te doen en het rijmt langs geen kanten met jouw beeld van geheime ondergrondse militaire bunkers vol met ufo-waarnemingen. Van waar zouden ze in godsnaam komen als er niks au serieus zou genomen worden |
Citaat:
Ge blijft maar met 101% zekerheid stellen dat het vliegende tuigen zouden zijn. Da's meer dan zomaar een hypothese |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zit ik toch met mijn gedachten altijd? Ps; correctie...5 keer zo groot als New York. |
Wat was de snelheid van die onbekende tuigen nu ook alweer?
|
Citaat:
Dat zijn de versnellingen die optreden tijdens een car crash bij frontale botsing. Een getrainde luchtmachtpiloot kan 8 a 9 g overleven, maar dat is de grens. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch gek dat ge er steeds een soort godelijke status dient aan te geven om toch maar uw bekrompen en totaal gesloten visie op ufo's te kunnen volhouden. Triestig is het Alles wijst (zover bekend) net in de omgekeerde richting zover we er iets zinnigs over kunnen vertellen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be