Citaat:
|
|
Citaat:
Dat zijn niet de soort ufo's waar gij op alludeert....en dat weet ge goed genoeg Dat zijn wat ze zijn ufo's En als er dan eens een mogelijke plausibele verklaring wordt gegeven dan aanvaard ge ze niet |
Citaat:
Die 'disclosure' zoals gij het graag hoort is enkel het verlangen dat hun waarnemingen au serieus genomen werden Citaat:
Er zijn al decennie lang ufo's waargenomen en gecapteerd Okay met mindere middelen, dat wel In feite spreekt dit weeral eens in je nadeel Want nu we beschikken over beter technologische mogelijkheden om ze waar te nemen, te capteren en er data over in te zamelen blijkt het eens te meer dat er 0,0 extra over te zeggen valt. En de gevallen waar dan wel iets over te zeggen valt ... is die data net genoeg om vaak een meer plausibele verklaring te sterken...maar dan negeert ge die netjes Hou het gewoon simpel en sereen Vertel me wat we NU meer weten dan vroeger over ufo's ( dat zijn dus diegenen die nog niet verklaard zijn per definitie ) ZONDER terug te grijpen naar flutsites, pseudo-wetenschappers, zelfverklaarde experts etc |
Citaat:
Wat zou het anders kunnen zijn hé, Het Oosten |
Citaat:
Dat zeggen we hem nu geruim 10 jaar denkelijk |
Citaat:
|
ik zal de link bijhouden se...dat bespaart me de moeite iets te typen ;-)
|
Gesprek met een ufo-piloot:
https://www.youtube.com/watch?v=1X-Asda_YZ0 Nu begin ik toch ook wel te twijfelen, hoor... |
Een zeer betrouwbare getuigenis...zoiets kan je niet negeren
Het ziet er naar uit dat Het Oosten uiteindelijk toch nog gelijk krijgt Die dingen worden intelligent bestuurd :-) |
|
|
|
Citaat:
-attention whore -prankster -conman -psychisch ziek - ... |
|
Citaat:
En dus, concentreer u voortaan op het onderwerp en niet op de persoon van de poster. Het gaat niet over de poster, het gaat over alles wat met ufo's en mogelijke aliens te maken heeft. Telkens als u de poster aanvalt in plaats van het onderwerp te bediscussiëren, zal ik u er op attent maken in het vervolg. En dus laat ons terugkeren naar het onderwerp van de draad en meer -in casu- bepaald naar de ufo's. Grofweg, en zoals de zaken de dag van vandaag er voor staan (dank zij ook de steeds voortschrijdende technologie), kunnen we het probleem nu als volgt omschrijven: "Mysterious aircraft are secretly flying the skies above planet Earth. These strange craft are considered by some to be extraterrestrial spacecraft. Others are positive that the United States has developed and deployed highly top secret, antigravity ships ." Dat is de stand van zaken voor het ogenblik. Sommigen voegen er aan toe: "Perhaps the truth lies somewhere between." |
Citaat:
Waar zie jij in dat stukje in het blauw iets dat op de man spelen zou zijn ? Dat beschrijft enkel jouw gedrag in relatie tot discussie Het zijt gij, verdomme, die je nooit bij het onderwerp houdt door steeds weer over wat anders te beginnen. Er staat sinds jaren nog een resum vragen open die ge niet wilt of durft te beantwoorden Citaat:
Citaat:
HET GAAT OVER UFO's ...en niet over wat een paar zeveraars denken dat ze zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het gaat over ufo's, mijn beste Per definitie dingen die niet thuis gebracht kunnen worden en waar geen enkel greintje van bekend is Elke uitspraak door over is dus zuiver speculatie Citaat:
We weten dat niet, Het Oosten We nemen enkel ufo's waar Of dat vliegende tuigen zijn hebben we het raden naar en de onmogelijke vliegprestaties zijn lang niet aangetoond en hangen vast aan het feit of het een tuig is of niet. Het is inderdaad onzinnig om nog verder te klappen of nog maar een poging te doen om een zinvolle discussie aan te gaan zolang gij met de waarheid een loopje blijft nemen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be