Dit is dus gewoon een doordeweekse conspiracy draad..:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah, ik zie al dat u excuses zoekt. Als ik het goed begrijp komt er dus geen invasie als er genoeg mensen zijn die denken dat er wel 1 zal komen? Welk effect willen ze wel bekomen en waarom zou het daardoor Nihil zijn? Als de invasie onwaar blijkt te zijn dan moet het u toch duidelijk zijn dat uw wereldbeeld niet klopt? Of zal u blijven ontkennen en de datum dan wat verder in de toekomst plaatsen? |
Citaat:
U doet niet eens U best het te begrijpen |
Citaat:
O jawel hoor. U beweert dat er een staged alien invasion komt tijdens de OS2012. Ik vraag wat er zal veranderen aan uw wereldbeeld als zou blijken dat er geen invasie komt. U geeft geen antwoord op die vraag en begint met het verzinnen van een excuus voor het geval die er niet komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
zeker geen lampions ;-) wat het is ?
http://www.youtube.com/watch?v=Qhm4Y...eature=related |
|
Tatooke, niet voor het één of ander, maar links plaatsen zonder boe of ba maakt weinig indruk.
|
Citaat:
|
ik wil geen indruk maken (integendeel),ik laat gewoon zien dat er wel degelijk dingen zijn waar je kan over doordrammen zonder eigenlijk zelf te weten wat die dingen eigenlijk zijn meer niet mvg
|
Citaat:
|
en natuurlijk ,de link zegt zelf niets uiteraard ,je moet ze aan klikken ook ,anders heeft het geen nut natuurlijk ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CNN's Errol Barnett verslagen over de grootste declassering van UFO-dossiers door de Britse regering.
http://www.youtube.com/watch?v=td99y...ayer_embedded# |
Eindelijk! Brandweermannen New York staan publiekelijk op voor 9-11 waarheid.
"Explosies. We kunnen het bewijzen. We hebben 118 'first responders' die explosies hebben gerapporteerd. We hebben opnames van radiotransmissies. We hebben audio, video, getuigen. Broeders, ik weet dat de implicaties moeilijk zullen zijn maar we hebben 343 vermoorde broeders die schreeuwen om gerechtigheid." http://www.youtube.com/watch?v=kxGB2...ayer_embedded# doem denken ??? |
En zo stappen we naadloos over van de alien invasions naar de 9/11 conspiracies..
Bon..ook de IKEA beschikt blijkbaar al over een kinderhoekje.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom hier met feiten,of zijn deze mensen ook leugenaars? hetzelfde als die mensen die vreemde objecten hebben waargenomen ook leugenaars en complot denkers?
|
Citaat:
Ook brandweermannen kunnen psychische stoornissen ontwikkelen..één medestander is geen complotbevestiging.. Het feit dat 9/11 conspiracies en alien invasions dezelfde believers hebben zegt genoeg.. |
dus met andere woorden deze brandweermanen zijn allemaal gestoord volgens u? want dat zeg je hier wel degelijk ?deze man spreekt wel voor een paar honderd collega's die zijn verhaal steunen dus psychische komaan !
|
het gaat hier niet om BELIEVERS maar om mensen die hun ogen beginnen open te trekken of het moe zijn hun mond te houden voor de elite die geen bal inzit met de naam (mens)
|
wat zou er gebeuren mocht de VS over een technologie bezitten,dat dit ufo fenomeen zou verklaren?stel nu het is MAN MADE ,en al die info rond 2012 het 9/11 gebeuren- dan zijn we toch met gangsters bezig niet.want als dit bovengenoemde waar is ,dan zijn we onze eigen geschiedenis wel degelijk aan het schrijven en zullen zij er voor zorgen dat er inderdaad een dooms day komt, dus wie is wie aan het neuken?
|
Citaat:
Geef nu zelf toe, die blauwe kleur, dat is toch een bewijs dat ze puur kwaadaardig zijn. De zaak lijkt me volkomen duidelijk. Waarschijnlijk zijn ze afkomstig van de Dimensie Xqauzolp-[[mpiw]]! Run for the hills! ... (they are comming from the hills) ... Aaargh, then run the other way! |
MAN MADE ,noem ik hier omdat ik open sta voor alle mogelijkheden ,zoals velen zeggen ;we zijn niet alleen- maar ze zijn niet hier ! en gezien er vaak geen antwoord kan gegeven worden aan de verschijningen die in de lucht worden waar genomen ,moeten we er dus vanuit gaan dat het MAN MADE is .of zijn er nog mogelijkheden volgens u? dus neem dit allemaal even samen 2012- dat de maya's weg lachen omdat het word aanzien als doomday,films over 2012 de wereld vergaat !!!wie steekt hier dan een complot ineen ...kan het volgen u dan niet zijn, dat heel deze zaak word georkestreerd door bepaalde lui (elite) ?
|
Citaat:
dus ik zeg dan ook "STEL" |
Citaat:
hebben via een solenoide een masker herrinering gekregen (de ontvoering door buitenaardsen) om verhinderen te zien dat ze ge-mind-controlled zijn. en wat springt U toch snel naar conclusies....veel te snel..en te makkelijk |
Citaat:
|
Susan Reed is pas vermoord en waarom?
O ja! ze had een boek geschreven over de buitenaardsen die hier zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be