Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   m'n nieuwe wassertje oohooo! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248563)

bembem 16 mei 2019 21:18

m'n nieuwe wassertje oohooo!
 
ik zen zo blij!! :cheer::cheer: :BIG: :cheer:













m'n wasmachine had het begeven & ik had echt geen zin om een repairman te laten komen of een ander te kopen (zeer steile trap hier waardoor heel zware objecten een ware marteling zijn om naar boven te sjouwen), en ik had ook geen zin (meer) om me telkens naar de wasserette te slepen -vooral met aankomende zomer -been there done that, never again lol (maar dat terzijde); zodoende viel m'n oog op zo'n mini wasmachientje en OMG het is zelfs nog beter dan ik verwacht had... wast ZO goed -én men kan de hoeveelheid water zelf naar believen regelen én de centrifuge is een echt toppertje (zo'n leuk 'spinnend' geluidje dat het maakt LOL xD)

ook: voor wie op een studioke of kleinere ruimte woont (such as me) is het ideaal.......... echt, ik heb spijt van het niet eerder in huis gehaald te hebben o_0

all in all i really recommend it, het is eentje van bij Vida XL en het kostte 162 eurokes (gratis levering <- was ook nog eens super snel :-)))) )

bij deze beste mensen, raad ik Samsung wasmachines af; aub koop het niet -alleszins de 'goedkopere' uit het segment -mijne was zo'n 300eurokes destijds (2015), ik vind het -itt hun smartphones BROL!

bembem 16 mei 2019 21:22

daarnet wat wasjes gedaan, en het wast reuzegoed, ik zen echt ZO BLIJ!!!

bembem 16 mei 2019 21:26

also, voor mijn beddegoed ga ik een ander systeem bedenken, het zullen van zo'n lapjes van bvb 100 x100cm zijn die ik mits knopen aan elkaar rijg, that way is het super makkelijk om ze afzonderlijk te wassen (+ drogen) maar is het toch een groot laken eenmaal 'geassembleerd'; hihi ik zen inventief niet :-):-):BIG: hiiihihi :cheer:

Dadeemelee 16 mei 2019 21:31

Hopelijk komt Mark De Scheemaeker er niet in kakken. :lol:

bembem 16 mei 2019 21:31

euhhhhhhhhhhh

Tavek 16 mei 2019 21:31

Euh....goed voor u ?

Tavek 16 mei 2019 21:38

Uw water gaat gewoon het putteke in ?

Ik zie die buis naar nergens gaan op foto 3?

kojak 16 mei 2019 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9016676)
ik zen zo blij!! :cheer::cheer: :BIG: :cheer:....

Lijkt me wel wat klein.
Kan jij daar helemaal in ?

Anna List 16 mei 2019 21:58

Dus uw beddengoed geraakt er niet in. :(

kojak 16 mei 2019 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9016695)
Uw water gaat gewoon het putteke in ?

Ik zie die buis naar nergens gaan op foto 3?

Zou ze dan toch in de the middle of nowhere wonen ?

Henri1 16 mei 2019 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9016676)
ik zen zo blij!! :cheer::cheer: :BIG: :cheer:













m'n wasmachine had het begeven & ik had echt geen zin om een repairman te laten komen of een ander te kopen (zeer steile trap hier waardoor heel zware objecten een ware marteling zijn om naar boven te sjouwen), en ik had ook geen zin (meer) om me telkens naar de wasserette te slepen -vooral met aankomende zomer -been there done that, never again lol (maar dat terzijde); zodoende viel m'n oog op zo'n mini wasmachientje en OMG het is zelfs nog beter dan ik verwacht had... wast ZO goed -én men kan de hoeveelheid water zelf naar believen regelen én de centrifuge is een echt toppertje (zo'n leuk 'spinnend' geluidje dat het maakt LOL xD)

ook: voor wie op een studioke of kleinere ruimte woont (such as me) is het ideaal.......... echt, ik heb spijt van het niet eerder in huis gehaald te hebben o_0

all in all i really recommend it, het is eentje van bij Vida XL en het kostte 162 eurokes (gratis levering <- was ook nog eens super snel :-)))) )

bij deze beste mensen, raad ik Samsung wasmachines af; aub koop het niet -alleszins de 'goedkopere' uit het segment -mijne was zo'n 300eurokes destijds (2015), ik vind het -itt hun smartphones BROL!

Ziet eruit als een Vietcong wc pot.

Dadeemelee 16 mei 2019 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9016720)
Zou ze dan toch in de the middle of nowhere wonen ?

Antwerpen met zijn niet-gelovige stads islamgidsen.

bembem 16 mei 2019 22:11

de buis gaat in een teil (plastic krat, lol)



<- het wit onderaan is geen plank, maar het piepschuim uit de doos (dempt de schokken & zoals men kan zien past het machientje er mooi in) :-):-)

bembem 16 mei 2019 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9016723)
Ziet eruit als een Vietcong wc pot.

o_0

bembem 16 mei 2019 22:13

(in principe kan een (hoes)laken er wel in, alleen om te centrifugeren is het daarna wat lastig)

bembem 16 mei 2019 22:14

en bon ik was het toch zat met telkens van zo'n grote lakens

Anna List 16 mei 2019 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9016732)
de buis gaat in een teil (plastic krat, lol)



<- het wit onderaan is geen plank, maar het piepschuim uit de doos (dempt de schokken & zoals men kan zien past het machientje er mooi in) :-):-)

Welke schokken? Het heeft geen trommel?

bembem 16 mei 2019 22:22

m'n handdoeken (reeds lang vervangen) zijn trouwens van zo'n sporthanddoekjes, klein(er) v formaat + supersnel drogend (ook minder broeihaard vr bacterien)

bembem 16 mei 2019 22:23

Anna dat maakt schokken hoor, enfin je moet me niet geloven (:roll:)

Anna List 16 mei 2019 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9016750)
m'n handdoeken (reeds lang vervangen) zijn trouwens van zo'n sporhanddoekjes, klein(er) v formaat + supersneldrogend (ook minder broeihaard vr bacterien)

Gekocht en na een keer weggesmeten... Vond t een afschuwelijk gevoel.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be