Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Bijna gelukte aanslag op bus kinderen in Italië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247664)

Hoofdstraat 20 maart 2019 18:07

Bijna gelukte aanslag op bus kinderen in Italië
 
Moslim (die bekend stond voor dronkenschap en seksueel geweld) reed al jaren met een schoolbus toen hij vandaag de stoppen verloor en de 50 kinderen van z'n bus wou vermoorden vanwege de migranten doden in de Middelandse zee.

Gelukkig hebben ze hem klemgereden en konden de kinderen uit de schoolbus ontsnappen. Hij reed al jaren met die bus maar 'opeens' moet die geradicaliseerd zijn.

We moeten ons de vraag stellen of je gelijk welke moslim nog wel belangrijke taken kunnen geven, zoals bij kinderen, bewaking, politie of leger. Elke gematigde moslim kan te makkelijk radicaal zot worden en een aanslag plegen, zeker inteelt producten zoals deze Senegalees.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ppen~a9c8c58e/

daiwa 20 maart 2019 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8970227)
Moslim (die bekend stond voor dronkenschap en seksueel geweld) reed al jaren met een schoolbus toen hij vandaag de stoppen verloor en de 50 kinderen van z'n bus wou vermoorden vanwege de migranten doden in de Middelandse zee.

Gelukkig hebben ze hem klemgereden en konden de kinderen uit de schoolbus ontsnappen. Hij reed al jaren met die bus maar 'opeens' moet die geradicaliseerd zijn.

We moeten ons de vraag stellen of je gelijk welke moslim nog wel belangrijke taken kunnen geven, zoals bij kinderen, bewaking, politie of leger. Elke gematigde moslim kan te makkelijk radicaal zot worden en een aanslag plegen, zeker inteelt producten zoals deze Senegalees.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ppen~a9c8c58e/

Niets aan de hand, Anuna & co vinden het klimaat belangrijker.

Piero 20 maart 2019 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8970227)
Moslim (die bekend stond voor dronkenschap en seksueel geweld) reed al jaren met een schoolbus toen hij vandaag de stoppen verloor en de 50 kinderen van z'n bus wou vermoorden vanwege de migranten doden in de Middelandse zee.

Gelukkig hebben ze hem klemgereden en konden de kinderen uit de schoolbus ontsnappen. Hij reed al jaren met die bus maar 'opeens' moet die geradicaliseerd zijn.

We moeten ons de vraag stellen of je gelijk welke moslim nog wel belangrijke taken kunnen geven, zoals bij kinderen, bewaking, politie of leger. Elke gematigde moslim kan te makkelijk radicaal zot worden en een aanslag plegen, zeker inteelt producten zoals deze Senegalees.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ppen~a9c8c58e/

Vreemd bericht. Ik heb het niet gelezen want ik ben gestopt met cookies accepteren en dan mag je HNL niet op. Ik had meer dan een gigabite aan cookies opgeslagen en kreeg dagelijks 10 tot 15 spammails. Die cookies vinden dus mijn email adres. Nu is dat ineens gestopt.

Maar op de radio hoor ik dat het een Senegalees was en dat hij de bus nog in brand heeft gestoken. Ja, die dingen gebeuren en vroeger hoorde je niet alles wat er in de wereld gebeurt. Maar of het een moslim is dat weet ik niet.

Hoomer 20 maart 2019 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8970255)
Vreemd bericht. Ik heb het niet gelezen want ik ben gestopt met cookies accepteren en dan mag je HNL niet op. Ik had meer dan een gigabite aan cookies opgeslagen en kreeg dagelijks 10 tot 15 spammails. Die cookies vinden dus mijn email adres. Nu is dat ineens gestopt.

Maar op de radio hoor ik dat het een Senegalees was en dat hij de bus nog in brand heeft gestoken. Ja, die dingen gebeuren en vroeger hoorde je niet alles wat er in de wereld gebeurt. Maar of het een moslim is dat weet ik niet.

Senegal is een moslimland hoor. en cookie =/= spammail.

Skobelev 20 maart 2019 20:01

Wie geeft er nu zijn kinderen mee met een islamitische Senegalees?

Gipsy 20 maart 2019 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8970255)
Vreemd bericht. Ik heb het niet gelezen want ik ben gestopt met cookies accepteren en dan mag je HNL niet op. Ik had meer dan een gigabite aan cookies opgeslagen en kreeg dagelijks 10 tot 15 spammails. Die cookies vinden dus mijn email adres. Nu is dat ineens gestopt.

Maar op de radio hoor ik dat het een Senegalees was en dat hij de bus nog in brand heeft gestoken. Ja, die dingen gebeuren en vroeger hoorde je niet alles wat er in de wereld gebeurt. Maar of het een moslim is dat weet ik niet.

Gewoon een degelijke antivirus, zelfs gratis zoals AVG of Bitdefender of gewoon de Windows Defender. Het enige wat kan gebeuren is dat sommige filmpjes geblokkeerd worden.

Piero 20 maart 2019 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8970298)
Gewoon een degelijke antivirus, zelfs gratis zoals AVG of Bitdefender of gewoon de Windows Defender. Het enige wat kan gebeuren is dat sommige filmpjes geblokkeerd worden.

t is een Samsung tablet.

Hoofdstraat 21 maart 2019 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8970370)
t is een Samsung tablet.

Al je mail doorsluizen naar Gmail en die gebruiken als spam filter, werk heel goed.

Ik vermoed dat je geregistreerd was op HLN en als de koekjes niet goed beveiligd zijn kunnen die inderdaad ingelezen worden door andere sites.

Hoofdstraat 21 maart 2019 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8970255)
Vreemd bericht. Ik heb het niet gelezen want ik ben gestopt met cookies accepteren en dan mag je HNL niet op. Ik had meer dan een gigabite aan cookies opgeslagen en kreeg dagelijks 10 tot 15 spammails. Die cookies vinden dus mijn email adres. Nu is dat ineens gestopt.

Maar op de radio hoor ik dat het een Senegalees was en dat hij de bus nog in brand heeft gestoken. Ja, die dingen gebeuren en vroeger hoorde je niet alles wat er in de wereld gebeurt. Maar of het een moslim is dat weet ik niet.

Hier kun je misschien lezen zonder koekjes

https://www.telegraph.co.uk/news/201...ation-migrant/

Elio di Supo 21 maart 2019 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8970227)
Moslim (die bekend stond voor dronkenschap en seksueel geweld)

De arme man was gewoon een beetje verward.

Skobelev 21 maart 2019 07:36

Koren op de molen van rechts Italië.

Universalia 21 maart 2019 10:42

Daar de verschillen qua samenleving te groot zijn en moslims zich tot op bepaalde hoogte nog steeds niet willen aanpassen (blijven radicaliseren) en hun eigen ding willen opdringen is er in de EU maar 1 ding dat men zou kunnen doen om verdere aanslagen te voorkomen en dat is ze er allemaal terug uit te zetten.

En daar mag men Europa (andere landen) geen steen voor gooien want dat is zelf gezocht in samenwerking met enkele gekken a (<-accenten werken nog steeds niet) la merkel.

Pijnlijk detail is of men ze in eigen landen graag terug wil zien verschijnen dat lijkt mij dan weer hoogst twijfelachtig.

p.s.

Best een rare zaak in de zin van dat ik dacht dat 'echte' moslims geen alcohol mochten drinken?

Waarom mogen moslims geen alcohol drinken?

Een 'verwarde' die zondigde tegen de eigen regels? :|

Bovenbuur 21 maart 2019 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8970610)
Koren op de molen van rechts Italië.

En de rest van Europa. Als ik into complotten was zou ik voorstellen dat het een false flag is.

Maar dat ben ik niet, dus denk ik dat het een hele stomme actie van een hele grote eikel betreft. Gij denkt dat er meer migranten gered gaan worden als een migrant 50 kinderen levend verbrand? Hoe komt ie daar op?

Hoomer 21 maart 2019 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8970801)
En de rest van Europa. Als ik into complotten was zou ik voorstellen dat het een false flag is.

Maar dat ben ik niet, dus denk ik dat het een hele stomme actie van een hele grote eikel betreft. Gij denkt dat er meer migranten gered gaan worden als een migrant 50 kinderen levend verbrand? Hoe komt ie daar op?

Even het gemiddelde IQ van Nigerianen erbij halen: 84.
Case closed.

Lof der Zotheid 21 maart 2019 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8970810)
Even het gemiddelde IQ van Nigerianen erbij halen: 84.
Case closed.

't Is wel een Senegalees ;-). Maar ik neem aan dat het verschil niet bijster groot zal zijn.

Diego Raga 21 maart 2019 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8970810)
Even het gemiddelde IQ van Nigerianen erbij halen: 84.
Case closed.

So true, maar de pocojudassen zullen nooit toelaten dat zoiets 'officieel' is:

Nobelprijswinnende DNA-pionier ontdaan van titels wegens conclusie: IQ is afhankelijk van ras en genen

https://sceptischnieuws.nl/nobelprij...-ras-en-genen/

Zelfs wetenschappelijke vaststellingen worden onder de cultuurmarxistische mat geveegd, gewoon om de multi-doctrine te kunnen volhouden.

Hoofdstraat 21 maart 2019 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8970810)
Even het gemiddelde IQ van Nigerianen erbij halen: 84.
Case closed.

Nigeria heeft nog 40% Christenen dus een hoger IQ dan Senegal waar deze terrorist van afkomstig is. Senegal is maar 76 IQ.

Inteelt in Senegal moet 50+% zijn dus dat lage IQ is meer dan logisch. Hoe meer inteelt, hoe lager het gemiddelde IQ.

https://infogram.com/inbreeding-perc...gg4qpz439om1yo

.

Bovenbuur 21 maart 2019 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8970868)
Senegal is maar 76.

Fun fact: het IQ van Belgen rond het jaar 1900 zoals het gemeten zou worden door de testen van vandaag is ook ongeveer zo'n getal. Was voor zover ik weet toch niet een grote kinderbarbecue.

De implicatie dat jij even een exacte verklaring in procenten inteelt aan een gemiddeld getal kan hangen vind ik verder een beetje onzinnig.

Hoofdstraat 22 maart 2019 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8971471)
Fun fact: het IQ van Belgen rond het jaar 1900 zoals het gemeten zou worden door de testen van vandaag is ook ongeveer zo'n getal. Was voor zover ik weet toch niet een grote kinderbarbecue.

De implicatie dat jij even een exacte verklaring in procenten inteelt aan een gemiddeld getal kan hangen vind ik verder een beetje onzinnig.

Je bedoelt die periode in de Europese geschiedenis met massa's Europese oorlogen en de fucking eerste wereldoorlog? Dat lijkt me een extreem grote barbecue.

Ik heb me daar eens mee bezig gehouden en op luchtfoto's van WO1 zie je dat de boerderijen groter waren dan de dorpen er rond, daar was inteelt, veel inteelt. Het is niet voor niets dat boertig nog steeds synoniem staat voor dom en ongemanierd. De eerste wereldoorlog heeft dat danig door elkaar geschoten, massamigratie en heelder gebieden lagen plat. Door en na de 2 wereldoorlogen heeft Europa een gigantische mix meegemaakt die inteelt quasi heeft uitgeroeid.

Dat heeft ons IQ sterk doen stijgen, het is in elk land zo, hoe minder inteelt hoe hoger het IQ, hoe meer inteelt hoe lager het IQ.

Mooi voorbeeld is Israel, Joden staan bekend voor groepjes met sterke inteelt (doordat ze soms met niet veel waren) wanneer gemixed wordt komen daar slimme gasten uit. Israel is een grote mix pot en daar heb je een hoog IQ, behalve bij othodoxen die inteelten, die hebben dezelfde problemen als moslims.

vanderzapig 22 maart 2019 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8971597)
Dat heeft ons IQ sterk doen stijgen, het is in elk land zo, hoe minder inteelt hoe hoger het IQ, hoe meer inteelt hoe lager het IQ.

Mooi voorbeeld is Israel, Joden staan bekend voor groepjes met sterke inteelt (doordat ze soms met niet veel waren) wanneer gemixed wordt komen daar slimme gasten uit. Israel is een grote mix pot en daar heb je een hoog IQ, behalve bij othodoxen die inteelten, die hebben dezelfde problemen als moslims.

Dikke zever. Evolutionaire druk heeft de IQ verschillen tussen bevolkingsgroepen gecreëerd.

Inteelt is niet bevorderlijk voor onder meer je mentale gezondheid, maar sluit op zich geen hoog IQ uit.

Dezelfde evolutionaire druk die van de Ashkenazy Joden de slimste bevolkingsgroep ter wereld maakt, heeft ook gezorgd voor de hoge inteeltgraad bij die groep.

Om niet in herhaling te vallen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8710205)
Ik denk dat de islamitische cultuur veel doorslaggevender is dan inteelt.

De Ashkenazi Joden hebben/hadden ook een hoge inteeltgraad [1]. Dit verhindert hen echter niet om de wereldkampioenen op het vlak van IQ te zijn.

Eén van de vele genetische aandoeningen waarmee ze kampen, torsie dystonie, correleert zelfs met een hoog IQ:

Citaat:

A 1969 study of torsion dystonia patients found an average IQ 10 points higher than controls matched for age, sex and ethnic background
[1] Fun fact: Albert Einstein hertrouwde met Elsa Einstein, zijn nicht langs moederskant en zijn achternicht langs vaderskant. Gelukkig zijn daar geen kinderen van gekomen!




Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be