Een van de weinige officiele instanties die toegeven dat UFO's echt zijn.
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Door de eeuwen heen, en op de meest verschillende plaatsen op aarde, komt men verhalen tegen over UFO's, en zelfs landingsbanen in Zuid Amerika, in Nazca : Citaat:
Desondanks de talrijke aanwijzingen, blijven de fanatieke sceptici steeds koppig als steenezels als een mantra herhalen dat er géén bewijzen zijn ... |
Citaat:
En jij hebt ze ook gezien, niet? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je ? |
Citaat:
http://www.niburu.nl/et/5386-we-gaan...mteburen-video |
|
Citaat:
Jij zwiert gewoon op een hoop alles wat niet in uw eng gedachtenpatroon past, alles waar je gewoon niets van begrijpt. En dat probeer je dan belachelijk te maken...Word je ervoor betaald,of ben je zelf één van de naïevelingen die in de val trappen ? Ik denk het tweedde. Een narcistisch, eerder kwaadaardig persoon, zowel erg zelfingenomen als goedgelovig. Dat is in elk geval de indruk die je geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen steno dactylo hoor. Dat vraagt men ook aan niemand hier. Wat ik jou wel zou willen vragen, is om hier niet gedurig dronken te komen forummen. Doe eens een ontwenningskuur of zo. |
Citaat:
Is dat trouwens niet vernederend om door een dronken persoon verbeterd te worden? |
UFO in de lucht?
Neem de slechtste camera die je hebt!! |
Citaat:
Geen reden om zo heethoofdig rond te beginnen stampen als een dolle dino in de porseleinkast. Dat is in elk de indruk die jij geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot groot jolijt van de X-Files-fans
brachten hoge piefen voor de lens getuigenissen over basissen vol aliens, weird things en suspens NIBURU |
Citaat:
Citaat:
Of eenvoudig onder de mat vegen, schouders ophalen en zeggen : " DA KAN NI " ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be