Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   WK '22 in Qatar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244353)

Elio di Supo 14 juli 2018 08:48

WK '22 in Qatar
 
De FIFA heeft blijkbaar beslist dat dit toernooi zal plaatsvinden tijdens de maanden oktober en November teneinde de ondraaglijke hitte in de zomer te vermijden. Veel nationale competities zullen dan onderbroken worden en het is maar de vraag wat het effect daarvan zal zijn.

Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat WK hebben toegekend aan Qatar.

Jay-P. 14 juli 2018 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8758805)
De FIFA heeft blijkbaar beslist dat dit toernooi zal plaatsvinden tijdens de maanden oktober en November teneinde de ondraaglijke hitte in de zomer te vermijden. Veel nationale competities zullen dan onderbroken worden en het is maar de vraag wat het effect daarvan zal zijn.

Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat WK hebben toegekend aan Qatar.

? :lol:? ?
:lol::lol::lol:

Dadeemelee 14 juli 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8758805)
De FIFA heeft blijkbaar beslist dat dit toernooi zal plaatsvinden tijdens de maanden oktober en November teneinde de ondraaglijke hitte in de zomer te vermijden. Veel nationale competities zullen dan onderbroken worden en het is maar de vraag wat het effect daarvan zal zijn.

Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat WK hebben toegekend aan Qatar.

Ik niet zunne


Elio di Supo 14 juli 2018 09:44

Precies ja, enkele aan grootheidswaanzin lijdende emirs die hun landje op de wereldkaart willen zetten. En daarvoor moeten alle voetbalcompetities ter wereld over hoop worden gegooid.

Elio di Supo 14 juli 2018 09:57

Enfin, de verplaatsingen zullen tenminste kort zijn.

Zipper 14 juli 2018 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8758805)
De FIFA heeft blijkbaar beslist dat dit toernooi zal plaatsvinden tijdens de maanden oktober en November teneinde de ondraaglijke hitte in de zomer te vermijden. Veel nationale competities zullen dan onderbroken worden en het is maar de vraag wat het effect daarvan zal zijn.

Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat WK hebben toegekend aan Qatar.

het is tussen 21 november en 18 december 2022

Dadeemelee 14 juli 2018 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8758830)
Precies ja, enkele aan grootheidswaanzin lijdende emirs die hun landje op de wereldkaart willen zetten. En daarvoor moeten alle voetbalcompetities ter wereld over hoop worden gegooid.

Oorspronkelijk zou het in de zomer zijn in stadions met airco. Dat was pas idioot :)

Elio di Supo 15 juli 2018 10:35

Het gaat er alleszins gezellig zijn daar in een landje dat slechts 1/3 de oppervlakte van Belgie heeft en waar er slechts 5 speelsteden zullen zijn die zich allemaal redelijk bij elkaar bevinden.

De voorzitter van de Australische voetbalbond en de CEO van de Premier League hebben ook al laten weten dat indien de FIFA vasthoudt aan november-december als speeldata dat er zal overwogen worden om schadevergoedingen te eisen.

Het Qatarese organisatiecomite reageert dan weer met de opmerking dat het enkel naijver betreft vanuit de veelal angelsaksische media.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

dalibor 15 juli 2018 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8758843)
het is tussen 21 november en 18 december 2022

Met een gluhwein op de kaaien naar de finale kijken.

Elio di Supo 15 juli 2018 10:47

Het WK in Rusland is ook vlekkeloos verlopen. Maar dat heeft dan ook te maken met bepaalde factoren zoals de uitgestrektheid van het gebied, de reputatie van de Russische hooligans, een overheid die hardhandig optreedt en een land dat toch een zekere ervaring heeft opgebouwd in het organiseren van grote evenementen zoals Zomerspelen in Moskou en Winterspelen in Sotchi.

Niets van dit alles zal men terugvinden in Qatar.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be