Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Experiment 27 februari 2009 16:47

Dit is voor mij zowat het beste bewijs:

http://aliencasebook.blogspot.com/20...vealed-in.html

Klikken op de afleveringen van UFO-Hunters "Area 51 Revealed"

420yeahbaby 27 februari 2009 18:40

En dan onderaan de sfinx van egypte zou een verborgen kamer zijn.
Die regering daar geeft absoluut GEEN toestemming omdat daar te onderzoeken he.

Net hetzelfde met de Maya's. Die zijn afkomstig van de Olmeken ofzo, maar daarvoor was er een NOG grotere beschaving waarvan ze de kennis kregen.
Misschien wel van een miljoen jaar, if not more.

Der is iets gekomen dat grote beschavingen gewoon op zéér korte tijd bijeen vaagde. Natuurrampen enzo. De nalatenis van deze mensen staat op muren en teksten, maar we mogen dat niet onderzoeken.

En erger nog, de Spanjaarden hebben des tijd veel geschiedenis van de Maya's vernietigd, zodat de mensheid nooit de waarheid zal weten.
En dan durven mensen nog dien boek (den bijbel) volgen :roll:

Derk de Tweede 27 februari 2009 18:49

Nederland wordt aangevallen door aliens! :lol:

kiko 27 februari 2009 19:28

Voor wat betreft dat Orion-gedoe: men beseft toch dat dit louter een wankele theorie is, gebaseerd op eigenlijk weinig tot niets ?

kiko 27 februari 2009 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3999899)


Sumeriërs...






Dus dat is het bewijsmateriaal door de vele eeuwen heen ? Amper een kanttekening in een handvol afbeeldingen ?

Wat die tekeningen ook mogen voorstellen, blijkbaar heeft men er inderdaad maar bijzonder weinig aandacht aan gehecht.

420yeahbaby 27 februari 2009 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4000259)
Voor wat betreft dat Orion-gedoe: men beseft toch dat dit louter een wankele theorie is, gebaseerd op eigenlijk weinig tot niets ?

Wat bedoelt U juist van Orion?
De samenstand van Orion's riem met Sirius om de x aantal jaren?
Dat is een FEIT!

Experiment 27 februari 2009 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4000268)
Dus dat is het bewijsmateriaal door de vele eeuwen heen ? Amper een kanttekening in een handvol afbeeldingen ?

Wat die tekeningen ook mogen voorstellen, blijkbaar heeft men er inderdaad maar bijzonder weinig aandacht aan gehecht.

Wa zit ge nu te vitten op die onnozele prentjes. Bekijk die reportage liever eens van History Channel. Nough said..

420yeahbaby 27 februari 2009 19:42

De tofste vind ik nog altijd die van Nasca, op de grond :D
Enkel waar te nemen vanuit de lucht, dat wil dus zeggen dat de bevolking toen de aandacht van iets daarboven wou trekken? hmz :)

kiko 27 februari 2009 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4000284)
Wa zit ge nu te vitten op die onnozele prentjes.

Het zijn wel jouw onnozele prentjes he makker.

kiko 27 februari 2009 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4000280)
Wat bedoelt U juist van Orion?
De samenstand van Orion's riem met Sirius om de x aantal jaren?
Dat is een FEIT!

Simpel: de theorie van Bauval hangt met haken en ogen aan elkaar. Als je meer informatie wil, moet je je vraagstelling nauwkeuriger formuleren, dan wil ik best wel antwoorden.

Steve_M 27 februari 2009 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4000285)
De tofste vind ik nog altijd die van Nasca, op de grond :D
Enkel waar te nemen vanuit de lucht, dat wil dus zeggen dat de bevolking toen de aandacht van iets daarboven wou trekken? hmz :)

Net zoals kerken en kathedralen naar de hemel reiken. Zijn die dan ook gebouwd om de aandacht van aliens te trekken? De mannen in Rome zullen het graag horen.

Steve_M 27 februari 2009 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3999866)

Wat staat er op dit prentje en wat heeft het te maken met aliens? Meer bepaald, op welke datum en welk uur verhoudt de piramide zich op deze manier met de sterren, of beweegt de piramide mee (d�*t zou pas een wonderlijke ontdekking zijn)?

Experiment 27 februari 2009 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4000361)
Wat staat er op dit prentje en wat heeft het te maken met aliens? Meer bepaald, op welke datum en welk uur verhoudt de piramide zich op deze manier met de sterren, of beweegt de piramide mee (d�*t zou pas een wonderlijke ontdekking zijn)?

Ik zou graag commentaar krijgen ivm area 51 en die docu's daarover. De rest kan mij nu bommen.

420yeahbaby 27 februari 2009 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4000352)
Net zoals kerken en kathedralen naar de hemel reiken. Zijn die dan ook gebouwd om de aandacht van aliens te trekken? De mannen in Rome zullen het graag horen.

Om naar de hemel te reiken? Om boven alle andere gebouwen uit te steken zeker lol

420yeahbaby 27 februari 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4000420)
Ik zou graag commentaar krijgen ivm area 51 en die docu's daarover. De rest kan mij nu bommen.

Area 51 is een testbasis.
Er is zo'n wetenschapper dat ooit naar daar moest gaan om een buitenaards schip te onderzoeken. En die had zwijgplicht, maar vond toch dat het volk het moest weten.
Na jaren was hij het beu als gek uitgemaakt te worden, dan hebben ze hem (vrijwillig) aan de leugendetector gehangen en guess what?
Die man sprak alle jaren de waarheid :)

Area51 is inderdaad iets aparts, maar nu vooral om nieuwe vliegtuigen etc te testen enzo. Ook wapens;
Maar vroeger (en nu wss nog) hield men daar alien technology bij/

Er is ook een man die sprak dat ze daar aliens opgesloten houden.

420yeahbaby 27 februari 2009 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4000346)
Simpel: de theorie van Bauval hangt met haken en ogen aan elkaar. Als je meer informatie wil, moet je je vraagstelling nauwkeuriger formuleren, dan wil ik best wel antwoorden.

Opnieuw: wat bedoelde U over Orion dat zever was?

DSC 27 februari 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3998109)
DAt komt omdat de "believers" in feite niet de echte believers zijn, maar onbevooroordeeld naar de feiten kijken. De zogenaamde non believers zijn de echte gelovers die alleen maar hun wereldbeeld zitten te verdedigen.

Als je de feiten bekijkt dat zie je dat UFO's bestaan en dat de buitenaardse hypothese zeer waarschijnlijk is.

Zeggen dat er in het heelal geen leven bestaat verraad een materialistische uitkijk. Het heelal zit vol met leven, meerdere dimensies. Het heelal IS leven.

Dat klopt niet, ik ben het als rationeel mens vaak gewoon niet eens met jouw redeneringen.

Zo wil ik bvb. best geloven dat er leven is buiten de aarde, maar w�*�*rom zouden die wezens ons in godsnaam bezoeken? Wezens die bekwaam zijn om ruimtetuigen te bouwen komen zo goed als zeker van buiten ons zonnestelsel en zijn intellectueel veel ontwikkelder dan wij. Komen die dan hier zomaar effekes hun supertechnologie inzetten om voor de fun sondes in ons achterwerk te implementeren? Of investeren ze zo in meststoffen voor hun planeet?

En als het heelal effectief 5 miljard jaar oud zou zijn, zouden zij dan al van zover afkomstig zijn? Het duurt immers miljoenen jaren om van 'daar' naar 'hier' te reizen daar niets sneller kan gaan dan het licht omdat het dan automatisch vertraagt (E=MC2).

Ik geloof dat die aliens de functie van God hebben overgenomen: het Grote Geheim in de geesten van de mensen dat het leven zin geeft...

Ik ben een kritische geest, alleen met andere overtuigingen dan jij. *knip*

willem1940NLD 27 februari 2009 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4000437)
Area 51 is een testbasis.
Er is zo'n wetenschapper dat ooit naar daar moest gaan om een buitenaards schip te onderzoeken. En die had zwijgplicht, maar vond toch dat het volk het moest weten.
Na jaren was hij het beu als gek uitgemaakt te worden, dan hebben ze hem (vrijwillig) aan de leugendetector gehangen en guess what?
Die man sprak alle jaren de waarheid :)

Area51 is inderdaad iets aparts, maar nu vooral om nieuwe vliegtuigen etc te testen enzo. Ook wapens;
Maar vroeger (en nu wss nog) hield men daar alien technology bij/

Er is ook een man die sprak dat ze daar aliens opgesloten houden.

Een leugendetector kan hooguit onderbouwen dat iemand zelf gelooft in wat hij verkondigt.

420yeahbaby 27 februari 2009 23:03

Ach, ik geloof hem toch :) zelfs zonder die test

willem1940NLD 27 februari 2009 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4000633)
Ach, ik geloof hem toch :) zelfs zonder die test

Uiteraard; dat is kenmerkend voor alle gelov(ig)en.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be