Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 22 november 2013 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897409)
Ik ben idd. nog niet 100% overtuigd.. post eens een pic van een bi Alien.. Ben benieuwd hoe die er zoal uitzien... :lol: :lol:

Zo bevriend ben ik niet met Aliens , dat die mij hun intieme delen laten zien.:-)
Maar vraag eens aan Jacques, dewelke ze van dichtbij gezien heeft naar het schijnt...

bembem 22 november 2013 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6897414)
Zo bevriend ben ik niet met Aliens , dat die mij hun intieme delen laten zien.:-)
Maar vraag eens aan Jacques, dewelke ze van dichtbij gezien heeft naar het schijnt...


Ik vroeg niet naar hun intieme delen, een pasfoto is meer dan genoeg, viespeuk :-P

Another Jack 22 november 2013 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897409)
Ik ben idd. nog niet 100% overtuigd.. post eens een pic van een bi Alien.. Ben benieuwd hoe die er zoal uitzien... :lol: :lol:

Die van Roswell droegen metaalkleurige pakjes...

Another Jack 22 november 2013 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6897414)
Zo bevriend ben ik niet met Aliens , dat die mij hun intieme delen laten zien.:-)
Maar vraag eens aan Jacques, dewelke ze van dichtbij gezien heeft naar het schijnt...

Droom jij van mij?

exodus 22 november 2013 09:14

UFO's zijn ook USO's (Unidentified submerged object). UFO's worden ook op veel plaatsen gezien uit het water te komen. Het is geweten dat aliens ook basissen hebben op de bodem van de oceaan.

Citaat:

Russische marine: Buitenaardsen gezien bij onderzeeërs en NAVO-vloot
donderdag, 21 november 2013 18:09 geplaatst in:
ET

PDF Afdrukken E-mail

Russische marine: Buitenaardsen gezien bij onderzeëers en NAVO-vlootIn juli 2009 maakte de Russische marine zijn archief over ongeïdentificeerde objecten openbaar. Nieuwssite Svobodnaya Pressa maakte dat bekend.

De documenten zijn opgesteld door een speciale groep die verslagen verzamelde over onverklaarbare incidenten.

De groep werd aangestuurd door commandant-admiraal Nikolay Smirnov en de documenten onthullen dat verschillende onderzeeërs en marineschepen werden geconfronteerd met onbekende objecten.

Oud-marineofficier en ufoloog Vladimir Azhazha zei dat het materiaal van grote waarde is. “De helft van de waarnemingen is gedaan op zee. Nog eens 15 procent bij grote meren,” legde hij uit. “De objecten lijken zich dus voornamelijk bij het water op te houden.”

Kernonderzeeër

In één van de verslagen is te lezen dat een kernonderzeeër voor een missie op weg was naar de Stille Oceaan toen zes onbekende objecten werden gedetecteerd. Nadat de bemanning er niet in slaagde de achtervolgers af te schudden gaf de kapitein opdracht terug te keren naar de oppervlakte. De objecten volgden, stegen op en vlogen weg.

Rond de Bermudadriehoek deden zich vele mysterieuze gebeurtenissen voor, zo herinnerde vice-admiraal Joeri Beketov zich. Instrumenten vielen zonder aanwijsbare reden uit of werden verstoord. Beketov denkt dat de storingen te maken kunnen hebben gehad met de onbekende objecten.

NAVO

“Verschillende keren registreerde men fysieke objecten die zich met ongelooflijke snelheden voortbewogen, tot meer dan 400 kilometer per uur. Zelfs aan het oppervlak zijn dergelijke snelheden een uitdaging. De weerstand onder water is vele malen groter. Het was alsof de objecten zich niets aantrokken van de natuurwetten. Er is slechts één verklaring: de wezens die ze [de schepen] bouwden zijn veel hoger ontwikkeld dan de mens,” zei Beketov.
https://www.niburu.nl/et/1645-russis...-en-navo-vloot

meneer 22 november 2013 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6897532)
Droom jij van mij?

Dromen ? Niet overdrijven. Ik moet wel aan u denken elke keer dat ik een dronken landloper op straat zie rondstrompelen met zijn ouwe bastaardhond als enkel gezelschap...:cry:

meneer 22 november 2013 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897417)
Ik vroeg niet naar hun intieme delen, een pasfoto is meer dan genoeg, viespeuk :-P

Sorry, pasfoto's van Aliens bezit ik niet. Ik weet zelfs niet of identiteitskaarten bestaan op hun planeet ...

meneer 22 november 2013 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6897529)
Die van Roswell droegen metaalkleurige pakjes...

En degenen die u ontvoerd en misbruikt hebben ? Heb je daar meer informatie over ? t'Is voor den bembem, die zoekt achter pasfoto's van die wezens ?
Misschien kan je je nuttig maken ? Voor de verandering...

meneer 22 november 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897417)
Ik vroeg niet naar hun intieme delen, een pasfoto is meer dan genoeg, viespeuk :-P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

Ik ben idd. nog niet 100% overtuigd.. post eens een pic van een bi Alien.. Ben benieuwd hoe die er zoal uitzien
Een pic van een bi alien vroeg je ? Wil " pic " pasfoto zeggen, of iets anders ?

meneer 22 november 2013 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6897574)
UFO's zijn ook USO's (Unidentified submerged object). UFO's worden ook op veel plaatsen gezien uit het water te komen. Het is geweten dat aliens ook basissen hebben op de bodem van de oceaan.



https://www.niburu.nl/et/1645-russis...-en-navo-vloot

Wat de verdwijningen van schepen en vliegtuigen zou kunnen verklaren in die beruchte Bermudadriehoek !

Another Jack 22 november 2013 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898033)
Dromen ? Niet overdrijven. Ik moet wel aan u denken elke keer dat ik een dronken landloper op straat zie rondstrompelen met zijn ouwe bastaardhond als enkel gezelschap...:cry:

Jij komt dat soort mensen dagelijks tegen?
Wel wel wel...

Another Jack 22 november 2013 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898040)
En degenen die u ontvoerd en misbruikt hebben ? Heb je daar meer informatie over ? t'Is voor den bembem, die zoekt achter pasfoto's van die wezens ?
Misschien kan je je nuttig maken ? Voor de verandering...

Ik hoef uw flutverhalen niet te illustreren.

Descartes Jr 22 november 2013 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898046)
Wat de verdwijningen van schepen en vliegtuigen zou kunnen verklaren in die beruchte Bermudadriehoek !

Zou kunnen. Een plausibele theorie bestaat er in dat er in die driehoek regelmatig gas uit de zeebodem (methaan/CO2 ?) ontsnapt en opstijgt waardoor de densiteit van het zeewater (en de lucht erboven) tijdelijk verlaagd wordt en het draagvermogen van schepen (en vliegtuigen in de lucht erboven) verminderd wordt (cf wet van Archimedes). Dit is fysisch een zeer verklaarbaar fenomeen. In hoeverre dit wetenschappelijk werd onderzocht weet ik niet.

bembem 22 november 2013 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898042)
Een pic van een bi alien vroeg je ? Wil " pic " pasfoto zeggen, of iets anders ?


Die zit! wahahahahhahaa! :thumbsup: :thumbsup: !!!!!

meneer 23 november 2013 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6898335)
Jij komt dat soort mensen dagelijks tegen?
Wel wel wel...

Ja, ik kom dikwijls in het stad, en daar lopen altijd van die hopeloze mensen rond...Druggebruikers, zatlappen, landlopers, allemaal half zot van de psychotropen en de miserie...En dan denk ik altijd " Wat triestig...En wie weet loopt de Jacques wel tussen die arme sloebers, ocharme...". Speciaal als ze een hond bij zich hebben pas ik extra op, of diens naam misschien niet " Blacky " is...:cry:

meneer 23 november 2013 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6898505)
Zou kunnen. Een plausibele theorie bestaat er in dat er in die driehoek regelmatig gas uit de zeebodem (methaan/CO2 ?) ontsnapt en opstijgt waardoor de densiteit van het zeewater (en de lucht erboven) tijdelijk verlaagd wordt en het draagvermogen van schepen (en vliegtuigen in de lucht erboven) verminderd wordt (cf wet van Archimedes). Dit is fysisch een zeer verklaarbaar fenomeen. In hoeverre dit wetenschappelijk werd onderzocht weet ik niet.

Ze hebben daar wel schepen teruggevonden die geen enkele schade opgelopen hadden, maar zonder opvarenden...Niemand aan boord. Spoorloos verdwenen.

Another Jack 23 november 2013 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898929)
Ja, ik kom dikwijls in het stad, en daar lopen altijd van die hopeloze mensen rond...Druggebruikers, zatlappen, landlopers, allemaal half zot van de psychotropen en de miserie...En dan denk ik altijd " Wat triestig...En wie weet loopt de Jacques wel tussen die arme sloebers, ocharme...". Speciaal als ze een hond bij zich hebben pas ik extra op, of diens naam misschien niet " Blacky " is...:cry:

Ik dacht het al.
Je wereld begint in Berchem en eindigt in Ekeren.

Another Jack 23 november 2013 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6898931)
Ze hebben daar wel schepen teruggevonden die geen enkele schade opgelopen hadden, maar zonder opvarenden...Niemand aan boord. Spoorloos verdwenen.

Dat is raar, je zou verwachten dat er daar er nog geraamtes in matrozenpakjes op het dek zouden staan met een zwabber in de hand...
:lol:

meneer 23 november 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6899003)
Dat is raar, je zou verwachten dat er daar er nog geraamtes in matrozenpakjes op het dek zouden staan met een zwabber in de hand...
:lol:

Hou jij je maar bezig met de zwabber die tussen je benen hangt, dan ben je even zoet, en dan kunnen de normale mensen rustig praten onder elkaar .

meneer 24 november 2013 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6898617)
Die zit! wahahahahhahaa! :thumbsup: :thumbsup: !!!!!

hij " zit " ! Maar waarin zit hij ? D�*t is de vraag !:-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be