Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Havanna 24 december 2013 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6944606)
ughh... liever niet.

Alles voor de wetenschap :p

peter1962 24 december 2013 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6944562)
Ja ik heb niet liever dan aangesproken te worden.
Maar hoe men hier een medeforummer in de bloemetjes kan zetten" is niet bepaald zinvol te noemen.

Peter
Zeggen dat er contact te maken valt, zou dan niets met aliens meer te maken hebben? Dat snap ik niet.
Wat is alien dan in de woordenboek hier?
Esoterisch methoden aanreiken om alien contact te maken is naar mijn mening dik on topic.
Ik durf zelfs mijn eigen ego te strelen met te melden dat ik een knooppunt raak.
Want jawel beste mensen, contact has already been made!
Het woord stroomt buiten, it's vibration.
Iets wil interactie met ons en maakt zich kenbaar, ik zou buigen!

En op welke foto's wacht jij misschien?

We hebben hier al fantasten genoeg, alle mogelijke vormen van reptilians & consoorten, voorzien van chakra's en tutti quanti. Dat is al voldoende. Esoterie is een ander vakgebied van de kwakzalverij. Als mensen beginnen te zeveren over vibraties, kenbaar maken, en vragen te buigen dan is het tijd om de goeie ouwe Mauser C96 boven te halen.
Die werkt met argumenten die je eigenste ego zeer zeker zal begrijpen.

Havanna 24 december 2013 17:02

De wraak van Pindar
Citaat:

Pindar PLC owed trade creditors some 6.5m when it went into administration in July.
The total amount owed ballooned to £105.8m once a £90m debit against the company's final salary pension was included. The scheme was known to have a £19.5m deficit prior to the business going into administration, the £90m figure is understood to be the theoretical value of buying out the scheme. HMRC was owed £4m.

praha 24 december 2013 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6944525)
NotEvenNearTheTarget blijft hier zo lang hangen deze keer?

Ja blijkbaar ... normaliter gooien ze die na een rondje persoonlijk te gaan van 't forum... om twee minuten later onder een nieuwe nick de vermoorde onschuld te komen uithangen.

Wie weet is de moderatie wat vergevingsgezind vanwege de speciale dagen :-)
Wie weet blijft hij lang genoeg om de reeks beloften in te vullen ?

praha 24 december 2013 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6944562)
Ja ik heb niet liever dan aangesproken te worden.
Maar hoe men hier een medeforummer in de bloemetjes kan zetten" is niet bepaald zinvol te noemen.

Peter
Zeggen dat er contact te maken valt, zou dan niets met aliens meer te maken hebben? Dat snap ik niet.
Wat is alien dan in de woordenboek hier?
Esoterisch methoden aanreiken om alien contact te maken is naar mijn mening dik on topic.

Neen dat is het niet ... dat is je verschuilen achter een godsargument bij gebrek aan argumenten
En ik dacht dat het hier een discussieforum was

Citaat:

Ik durf zelfs mijn eigen ego te strelen met te melden dat ik een knooppunt raak.
Want jawel beste mensen, contact has already been made!
Het woord stroomt buiten, it's vibration.
Iets wil interactie met ons en maakt zich kenbaar, ik zou buigen!
Madame Blavatsky in volle actie

praha 24 december 2013 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6944599)
De moderatie heeft ook tijd nodig om kerstinkopen te doen. Binnen dit en 24u ligt hij wel weer buiten zoals alle andere dagen van het jaar.

denkt ge ? Het duurt verdomme al 51 spamberichten

meneer 24 december 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6944633)
We hebben hier al fantasten genoeg, alle mogelijke vormen van reptilians & consoorten, voorzien van chakra's en tutti quanti. Dat is al voldoende. Esoterie is een ander vakgebied van de kwakzalverij. Als mensen beginnen te zeveren over vibraties, kenbaar maken, en vragen te buigen dan is het tijd om de goeie ouwe Mauser C96 boven te halen.
Die werkt met argumenten die je eigenste ego zeer zeker zal begrijpen.

Oh, je gaat zelfmoord plegen !:-D
D�*t is pas een goed idee !:thumbsup:

meneer 24 december 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6944677)
De wraak van Pindar



Hoe ken jij die legendarische " Pindar " ? Jij bent hier pas aangekomen, en die persoon blijkbaar al lang weg ?
Of ben je een dubbel van een reeds aanwezig forumlid ?

meneer 24 december 2013 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6944764)
Ja blijkbaar ... normaliter gooien ze die na een rondje persoonlijk te gaan van 't forum... om twee minuten later onder een nieuwe nick de vermoorde onschuld te komen uithangen.

Wie weet is de moderatie wat vergevingsgezind vanwege de speciale dagen :-)
Wie weet blijft hij lang genoeg om de reeks beloften in te vullen ?

Heb je het nu over Havanna ?:-)

meneer 24 december 2013 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6944770)
Neen dat is het niet ... dat is je verschuilen achter een godsargument bij gebrek aan argumenten
En ik dacht dat het hier een discussieforum was


Madame Blavatsky in volle actie

Wat heb je tegen Madame Blavatsky ? Graag wat uitleg ?
Of spuw je maar lekker op iemand zonder te weten waar het om gaat ?:-)

praha 24 december 2013 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6944828)
Tegen Madame Blavatsky is heel wat in te brengen helaas, ze was door en door een charlatan en heeft veel gewoon verzonnen. Vooral haar 'ascended masters'

Het is niet anders.

al een chance dat Tesla dat door had...

praha 24 december 2013 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6944881)
Van Tesla heb jij dus niks onderzocht!~


Ben ik verbaasd? verre van!

Met 'onderzoek' bedoel je dan wat er aan new-age conspiracy zever op een google-klikje ver na allemaal aan te treffen valt en waar verder geen bal van de staven valt.

Ben ik verbaasd? verre van!

Havanna 24 december 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6944828)
Tegen Madame Blavatsky is heel wat in te brengen helaas, ze was door en door een charlatan en heeft veel gewoon verzonnen. Vooral haar 'ascended masters'

Het is niet anders.

Je overgrootmoeder toevallig?

Havanna 24 december 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6944881)
Van Tesla heb jij dus niks onderzocht!~
Ben ik verbaasd? verre van!

In tegenstelling tot jou die al zijn experimenten in je kelderlabo heeft herhaald?

Peche 25 december 2013 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6944633)
We hebben hier al fantasten genoeg, alle mogelijke vormen van reptilians & consoorten, voorzien van chakra's en tutti quanti. Dat is al voldoende. Esoterie is een ander vakgebied van de kwakzalverij. Als mensen beginnen te zeveren over vibraties, kenbaar maken, en vragen te buigen dan is het tijd om de goeie ouwe Mauser C96 boven te halen.
Die werkt met argumenten die je eigenste ego zeer zeker zal begrijpen.

Mensen die open staan verwelkomen hoe meer hoe liever.
Het eindeloos doorlullen en youtube films posten over schotels komt tot waar?
Het derde oog openen en openstellen tot het universum leidt tot waar?
Ik kan van beide praten, en u?

Iedereen is vrij te geloven wat zij willen. Dat het nu reptillian is, botanisch of ufo schotels.
Fuck zij die beperking opleggen.

praha 25 december 2013 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6944923)
In tegenstelling tot jou die al zijn experimenten in je kelderlabo heeft herhaald?

ach laat het Havanna ... 't heeft geen zin
Tesla is nu éénmaal het stokpaardje van de prille new-age beweging.
Ze verheerlijken die man _ niet dat ie onmiskenbaar een genie mag genoemd worden_ door hem zowat alle ( da's echt ni overdreven ) uitvindingen rond die tijd toe te schrijven om er dan een verhaaltje rond te brouwen van genie zwart schaap wiens uitvindingen gestolen of bewust in de vergeetput zouden gestoken zijn door slinkse zakenpartners en overheid.
Feit was dat Tesla nét niet zo zuiver op de graad was.
Hij was een showman & wetenschapper-businessman die reeds bestaande zaken heeft gepopulariseerd.
Hij was daar zo goed in dat enkel het vermelden dat hij dit of dat spectaculairs had uitgevonden meteen werd geloofd door de goegemeente... vandaar dat die mythe van free energy, death ray, etc zo harnekkig is blijven hangen.

praha 25 december 2013 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6944963)
Mensen die open staan verwelkomen hoe meer hoe liever.
Het eindeloos doorlullen en youtube films posten over schotels komt tot waar?
Het derde oog openen en openstellen tot het universum leidt tot waar?
Ik kan van beide praten, en u?

Iedereen is vrij te geloven wat zij willen. Dat het nu reptillian is, botanisch of ufo schotels.
Fuck zij die beperking opleggen.

zeg Peche zou je jezelf niet eerst even moeten afvragen vanwaar die twee komen vooraleer je jezelf de vraag stelt tot waar ?

Peche 25 december 2013 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6944982)
zeg Peche zou je jezelf niet eerst even moeten afvragen vanwaar die twee komen vooraleer je jezelf de vraag stelt tot waar ?

Ah vanwaar komen de ufo'kes dan?
Ik durf tenminste toe te geven dat ik het niet weet!
Maar mijn theorie erover is dat het mens gemaakte objecten zijn. Gewoon technologie dat rondzweeft op het aards magnetisch veld zonder te moeten bijtanken.

Waarom zouden wij geen contact kunnen leggen met "entiteiten" or whatever ge het noemt via mindwaves?
EVP maar dan buiten de doos met uw eigen geest.
Waarom niet?
Het is ne keer iets anders dan een hostie delen he.

meneer 25 december 2013 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6944921)
Je overgrootmoeder toevallig?

Indien Blavatysky een bedriegster was, zou ik er niet van verschieten dat JIJ van haar afstamt.
Iemand die zich voor luxe-sigaar laat doorgaan, en in feite een ouwe sigarettestompel van allerslechtste kwaliteit is...

meneer 25 december 2013 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6944923)
In tegenstelling tot jou die al zijn experimenten in je kelderlabo heeft herhaald?

Bewijs ?:-) Bron ??:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be