Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 9 maart 2014 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7049615)
Hou jij je bezig met ezelslullen?

Als ze mij antwoorden op het forum soms wel ja. Anders niet, danku, dat laat ik aan u over. Ik weet dat ge daar dol op bent.

Another Jack 9 maart 2014 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050178)
Als ze mij antwoorden op het forum soms wel ja. Anders niet, danku, dat laat ik aan u over. Ik weet dat ge daar dol op bent.

Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

Demper 9 maart 2014 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050180)
Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

Van zwerfkatten.

Another Jack 9 maart 2014 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7050220)
Van zwerfkatten.

Zouden ze ook hun eigen streekproducten meenemen?

meneer 9 maart 2014 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050180)
Hoe zouden aliens hun stoofvlees maken, meneer?

D�*t, jong, gaat u niet bevallen...Zij verkiezen zatlappenvlees, en vooral die hun lever. Dat is voor hen een lekkernij, zoals vette ganzelevers voor ons. Zij eten dat op Alien-feestdagen.
Menselijk zatlappenvlees gestoofd in Alien -bier, ze smullen ervan !:-D
Dus pas maar op want het Alien-jachtseizoen op menselijk wild is pas opengegaan. Blijf maar goed opgesloten in uw hondekot !

Another Jack 9 maart 2014 19:23

Blij dat je ook mee kan lachen!

Another Jack 9 maart 2014 19:23

2x

meneer 10 maart 2014 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7050359)
Blij dat je ook mee kan lachen!

Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

exodus 10 maart 2014 09:41

UFO's zijn er al lang, zelfs van voor de jaren 40 en van voordat de mens toestellen in de lucht had.

Citaat:

"Driehoekige UFO's niet door mensen gemaakt"
zaterdag, 08 maart 2014 19:00 geplaatst in:


Driehoekige UFO's niet door mensen gemaakt

Tien jaar voor de eerste vlucht van de gebroeders Wright in 1903 werden in het Nederlandse VOC-gebied al driehoekige UFO’s waargenomen. Deze UFO’s werden in 1895 ook gemeld in Schotland en Engeland. Door wie werden deze geruisloze zwarte objecten bestuurd?

De objecten kunnen zich in sommige gevallen splitsen in twee driehoeken en vervolgens weer samensmelten tot één. Verschillende mensen hebben gezien dat deze dingen voor hun ogen van vorm veranderden, aldus David Marler. Hij doet al meer dan 20 jaar onderzoek naar driehoekige UFO’s. Marler, schrijver van het boek ‘Triangular UFOs: An Estimate of the Situation’, is deze week te zien tijdens de serie ‘Are We Alone?’ op Science Channel.
http://www.niburu.nl/ufo/5839-qdrieh...ensen-gemaaktq

exodus 10 maart 2014 09:44

Er zijn veel zulke plaatsen op aarde. Verschillende groepen aliens hebben basissen op de aarde. Sommige onder bergen of rotsformaties, sommige onder de oceaan.


Citaat:

"Gebergte in Taiwan mogelijk bewoond door buitenaardsen"
vrijdag, 07 maart 2014 19:00 geplaatst in:

Volgens een UFO-enthousiasteling wordt een berg in het zuiden van Taiwan mogelijk bewoond door buitenaardsen. In het gebied zijn een aantal waarnemingen van ongeïdentificeerde vliegende objecten gedaan en aan één kant van het gebergte kan een gigantisch gezicht worden gezien.

Op zijn blog UFO Sightings Daily schreef Scott C. Waring dat hij het gezicht met eigen ogen heeft gezien toen hij samen met zijn vrouw en zoon door het arrondissement Pingtung in het zuiden van Taiwan reed. Zijn vrouw, Jennifer Chen, had hem eerder over de ongewone rotsformatie verteld en het drietal besloot het gebied te onderzoeken. Waring maakte foto’s met de smartphone van zijn vrouw en plaatste later beelden van vermeende buitenaardse wezens in het gebied op zijn blog.

Waring schreef dat het gebergte op slechts 11 kilometer van een militaire basis is gelegen, waar weken geleden een buitenaards wezen zou zijn gezien. De berg ligt ook op 30 tot 40 kilometer van de plek waar een politieagent in 2012 een doorzichtig wezen met de kop van een bidsprinkhaan heeft gezien. Waring concludeerde dat buitenaardsen op een diepte van 4 tot 6 kilometer mogelijk een basis hebben aangelegd. Verschillende televisiezenders in Taiwan hebben inmiddels aandacht besteed aan de vondst.
http://www.niburu.nl/et/5837-qgeberg...buitenaardsenq

parcifal 10 maart 2014 09:48


Another Jack 10 maart 2014 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050808)
Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

Helaas, pindakaas.

Another Jack 10 maart 2014 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7050808)
Moesten die Aliens jou vangen, in stukken kappen en opvreten zou ik zeker en vast heel hard moeten lachen !:twisted:

edit

exodus 10 maart 2014 13:12

Zie ook dit filmpje ivm bovenstaand artikel:

http://www.sciencechannel.com/tv-sho...ying-house.htm

meneer 10 maart 2014 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7051010)
UFO's zijn er al lang, zelfs van voor de jaren 40 en van voordat de mens toestellen in de lucht had.



http://www.niburu.nl/ufo/5839-qdrieh...ensen-gemaaktq

Bewijs dat het wel degelijk over Aliens gaat. Fanatieke Sceptici vergeten dit uiteraard met opzet. Ze willen het niet weten.

meneer 10 maart 2014 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7051170)
Helaas, pindakaas.

Natuurlijk. De Aliens eten immers geen bedorven vlees. Je riskeert niks .

parcifal 10 maart 2014 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7051352)
Natuurlijk. De Aliens eten immers geen bedorven vlees. Je riskeert niks .

En ook geen hersenen, je bent zo safe als maar kan, meneer!

meneer 10 maart 2014 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7051358)
En ook geen hersenen, je bent zo safe als maar kan, meneer!

Van jou komende doet zo een opmerking mij vreemd aan ?...
Hoe kun juist JIJ het aandurven om andere mensen van hersenloosheid te beschuldigen ?
Maar dat is dikwijls zo. Ventjes die zowel naïef als pretentieus zijn, en dan ook nog eens te lomp om te helpen donderen, die normale mensen beledigen.
Koop jezelf een brein, en word u bewust van al de onzin die je hier uitbraakt, beklagenswaardige sukkelaar.

Antoon 10 maart 2014 16:00

@ exodus, kan je misschien zo'n reptilian aliën vragen wat de lottocijfers zijn van aanstaande trekking? Je weet maar nooit ...

meneer 10 maart 2014 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7051385)
@ exodus, kan je misschien zo'n reptilian aliën vragen wat de lottocijfers zijn van aanstaande trekking? Je weet maar nooit ...

Waarom zouden Aliens in de toekomst kunnen kijken, slim bazekke ?:roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be