Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 15 mei 2015 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7656350)
Dat weet ik ook wel, je hebt een batterij nodig daarvoor. Maar ook om jouw wagen te starten he..
Dus iemand die op waterstof rijdt, rijdt dus ook op elektriciteit (want nodig om te produceren)? Beetje kort door de bocht he.
Je kan zo zeggen dat je op elektriciteit rijdt als je op diesel rijdt.
Want de pompen die de olie uit de grond halen werken op elektriciteit..
Moeten jullie eigenlijk altijd tegendraads doen, f*rs?

Je hebt gezegd 'water', niet 'waterstof'. Jij maakte de fout, dus jij wordt gecorrigeerd. Zo gaat dat he.

Of je moet een auto kunnen tonen die kan rijden met enkel water als krachtbron voor de motor.
so?

Another Jack 15 mei 2015 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7656465)
Je hebt gezegd 'water', niet 'waterstof'. Jij maakte de fout, dus jij wordt gecorrigeerd. Zo gaat dat he.

Of je moet een auto kunnen tonen die kan rijden met enkel water als krachtbron voor de motor.
so?

Wat ben je weer streng, Parcifal...
Water, waterstof ... allemaal eender...
;-)

parcifal 15 mei 2015 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7656480)
Wat ben je weer streng, Parcifal...
Water, waterstof ... allemaal eender...
;-)

Natuurlijk, onze Frank strooit waarschijnlijk ook basilicum en arsenicum over zijn patatten met evenveel schwung. die paar letters verschil, wie maalt erom nietwaar? ;-)

Another Jack 15 mei 2015 17:06

Ik moet deze draad wat meer volgen, schitterende humor aan de lopende band!

Frank51 15 mei 2015 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7656465)
Je hebt gezegd 'water', niet 'waterstof'. Jij maakte de fout, dus jij wordt gecorrigeerd. Zo gaat dat he.

Of je moet een auto kunnen tonen die kan rijden met enkel water als krachtbron voor de motor.
so?

Hehe, ik maakte geen fout. Ge weet gewoon niet dat het proces van water naar waterstof evengoed in de auto kan gebeuren. Daar ben je nog niet van op de hoogte. Dat de technologie nog niet op punt staat is best mogelijk. Maar als je vb zonnepanelen op het dak van de wagen legt kan die de batterij opladen terwijl hij stilstaat. Maar ja.. is nog veeel te vroeg. Eerst moet de olie op uiteraard. Want met water is niet veel geld mee te verdienen. Geen cashflow meer naar de belastingen.
Wist je dat Stanley Meyer, uitvinder van de wagen die op water rijdt, vermoord werd in 1998 door 2 Belgische NATO-officials?

Zeg nu nog eens domoor:

Stanley Meyers process has turned normal electroloysis on its head. His invention uses low amounts of electrical energy (less than 0.5 Amp), and almost produced no normal bye products of excess heat. His technique "fractals" normal tap water and produces large amounts of hydrogen and oxygen on demand. His measurements showed a 1700% greater efficiency than conventional electrolysis. The process uses AC pulses(instead of DC) at specific frequencies (high voltage and frequencies). Those who are prepared to take his work seriously believe he may have tapped into Zero Point Energy, in a similar way to other inventors, like: Alexander Chernetski, Jim Griggs and Nicola Tesla are believed to have in some of the alternate energy circles.

The main-stream scientific community has largely slated his claims, (since they seem to be so far outside conventional thinking and wisdom). Most stated that if the device worked as specified, it would violate both the first and second laws of thermodynamics, and would be a perpetual motion machine. This seems to be strange logic, since all he claimed was that he could run a motor car off water instead of gasoline. (exchanging fuels) The way he extracted the energy from the water by producing browns gas, is different but not perpetual motion.

Although scientists largely ignored and ridiculed his work, he in turn focused rather on registering patents. Even here he faced massive resistance, taking many years in some cases to have his patents registered.

Meyer took his discoveries and worked on converting a beach buggy to run on nothing but water. The buggy had only a tank for water, with no hydrogen tank, or petrol (gas) tank. The buggy had a "water splitter" instead of spark plugs, that fractures the water into hydrogen and oxygen gas, that would then be burned as fuel.


Ik kan zelfs de namen geven van die 2 Belgen

doremi 15 mei 2015 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7656733)
Hehe, ik maakte geen fout. Ge weet gewoon niet dat het proces van water naar waterstof evengoed in de auto kan gebeuren. Daar ben je nog niet van op de hoogte. Dat de technologie nog niet op punt staat is best mogelijk. Maar als je vb zonnepanelen op het dak van de wagen legt kan die de batterij opladen terwijl hij stilstaat. Maar ja.. is nog veeel te vroeg. Eerst moet de olie op uiteraard. Want met water is niet veel geld mee te verdienen. Geen cashflow meer naar de belastingen.
Wist je dat Stanley Meyer, uitvinder van de wagen die op water rijdt, vermoord werd in 1998 door 2 Belgische NATO-officials?

Zeg nu nog eens domoor:

Stanley Meyers process has turned normal electroloysis on its head. His invention uses low amounts of electrical energy (less than 0.5 Amp), and almost produced no normal bye products of excess heat. His technique "fractals" normal tap water and produces large amounts of hydrogen and oxygen on demand. His measurements showed a 1700% greater efficiency than conventional electrolysis. The process uses AC pulses(instead of DC) at specific frequencies (high voltage and frequencies). Those who are prepared to take his work seriously believe he may have tapped into Zero Point Energy, in a similar way to other inventors, like: Alexander Chernetski, Jim Griggs and Nicola Tesla are believed to have in some of the alternate energy circles.

The main-stream scientific community has largely slated his claims, (since they seem to be so far outside conventional thinking and wisdom). Most stated that if the device worked as specified, it would violate both the first and second laws of thermodynamics, and would be a perpetual motion machine. This seems to be strange logic, since all he claimed was that he could run a motor car off water instead of gasoline. (exchanging fuels) The way he extracted the energy from the water by producing browns gas, is different but not perpetual motion.

Although scientists largely ignored and ridiculed his work, he in turn focused rather on registering patents. Even here he faced massive resistance, taking many years in some cases to have his patents registered.

Meyer took his discoveries and worked on converting a beach buggy to run on nothing but water. The buggy had only a tank for water, with no hydrogen tank, or petrol (gas) tank. The buggy had a "water splitter" instead of spark plugs, that fractures the water into hydrogen and oxygen gas, that would then be burned as fuel.


Ik kan zelfs de namen geven van die 2 Belgen

Ah het is ook een complot! Ik had het kunnen weten! :D

doremi 15 mei 2015 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7655586)
Auto's rijden wél op water hoor :)
Welkom in de 21ste eeuw.
Elektrolyse van water naar waterstof en zuurstof, al van gehoord?

Dan ga je mij niet vertellen dat jij iets kent van geologie..
foute premisse? Zeg ne keer.. wat is er fout en heb je daar bewijs voor??

In wetenschap ligt de onus probandi bij diegene die een stelling poneert.
Maar dat u van wetenschap niet veel begrijpt is hier al voldoende bewezen, u zit meestal zelfs nog niet op het niveau van de 3e graad van het middelbaar onderwijs. Maar laat u vooral gaan. Uitlach-humor is immers ook humor en vaak nog verdomd goeie ook!

Another Jack 15 mei 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7656733)
Hehe, ik maakte geen fout. Ge weet gewoon niet dat het proces van water naar waterstof evengoed in de auto kan gebeuren. Daar ben je nog niet van op de hoogte. Dat de technologie nog niet op punt staat is best mogelijk. Maar als je vb zonnepanelen op het dak van de wagen legt kan die de batterij opladen terwijl hij stilstaat. Maar ja.. is nog veeel te vroeg. Eerst moet de olie op uiteraard. Want met water is niet veel geld mee te verdienen. Geen cashflow meer naar de belastingen.
Wist je dat Stanley Meyer, uitvinder van de wagen die op water rijdt, vermoord werd in 1998 door 2 Belgische NATO-officials?

Zeg nu nog eens domoor:

Stanley Meyers process has turned normal electroloysis on its head. His invention uses low amounts of electrical energy (less than 0.5 Amp), and almost produced no normal bye products of excess heat. His technique "fractals" normal tap water and produces large amounts of hydrogen and oxygen on demand. His measurements showed a 1700% greater efficiency than conventional electrolysis. The process uses AC pulses(instead of DC) at specific frequencies (high voltage and frequencies). Those who are prepared to take his work seriously believe he may have tapped into Zero Point Energy, in a similar way to other inventors, like: Alexander Chernetski, Jim Griggs and Nicola Tesla are believed to have in some of the alternate energy circles.

The main-stream scientific community has largely slated his claims, (since they seem to be so far outside conventional thinking and wisdom). Most stated that if the device worked as specified, it would violate both the first and second laws of thermodynamics, and would be a perpetual motion machine. This seems to be strange logic, since all he claimed was that he could run a motor car off water instead of gasoline. (exchanging fuels) The way he extracted the energy from the water by producing browns gas, is different but not perpetual motion.

Although scientists largely ignored and ridiculed his work, he in turn focused rather on registering patents. Even here he faced massive resistance, taking many years in some cases to have his patents registered.

Meyer took his discoveries and worked on converting a beach buggy to run on nothing but water. The buggy had only a tank for water, with no hydrogen tank, or petrol (gas) tank. The buggy had a "water splitter" instead of spark plugs, that fractures the water into hydrogen and oxygen gas, that would then be burned as fuel.


Ik kan zelfs de namen geven van die 2 Belgen

Namen!
Namen!
Namen!

Frank51 15 mei 2015 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7656875)
In wetenschap ligt de onus probandi bij diegene die een stelling poneert.
Maar dat u van wetenschap niet veel begrijpt is hier al voldoende bewezen, u zit meestal zelfs nog niet op het niveau van de 3e graad van het middelbaar onderwijs. Maar laat u vooral gaan. Uitlach-humor is immers ook humor en vaak nog verdomd goeie ook!

Dat ik niets snap van de huidige wetenschap zal wel juist zijn.
Het is CONSENSUS-wetenschap. Ridicuul en achterhaald.
Maar ja, wie ben ik? Ik heb nooit een diploma gehaald en sta aan de band. Flesjes tellen.

http://users.telenet.be/wetenschapsforum/
Lees maar eens het stuk bij ASTRONOMIE - De geofysica van Jupiter.

Heb ik bedacht tijdens het tellen van de flesjes.

Another Jack 15 mei 2015 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7657098)
Dat ik niets snap van de huidige wetenschap zal wel juist zijn.
Het is CONSENSUS-wetenschap. Ridicuul en achterhaald.
Maar ja, wie ben ik? Ik heb nooit een diploma gehaald en sta aan de band. Flesjes tellen.

http://users.telenet.be/wetenschapsforum/
Lees maar eens het stuk bij ASTRONOMIE - De geofysica van Jupiter.

Heb ik bedacht tijdens het tellen van de flesjes.

Ik ben er zeker van dat niemand zo goed flesjes kan tellen als jij.

Frank51 15 mei 2015 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7656884)
Namen!
Namen!
Namen!

Naaaah...

Frank51 15 mei 2015 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7657100)
Ik ben er zeker van dat niemand zo goed flesjes kan tellen als jij.

Beetje gelijk vrijmetselaars tellen op forums

Another Jack 15 mei 2015 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7657101)
Naaaah...

Welke flesjes tel je het liefst van allemaal?
Of zijn het steeds dezelfde?

Another Jack 15 mei 2015 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7657102)
Beetje gelijk vrijmetselaars tellen op forums

Heb je die ook al geteld?
Kapoen die je bent...

Another Jack 15 mei 2015 21:43

Zijn het volle of lege flesjes?

Frank51 15 mei 2015 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7657113)
Zijn het volle of lege flesjes?

Halfvol. Melk.

Another Jack 15 mei 2015 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7657116)
Halfvol. Melk.

Tel je luidop of in stilte?
Wat als er flesje volle melk voorbij komt?

Another Jack 15 mei 2015 21:50

Koop je dezelfde melk die je telt?
Wat denk je dan?

Johnny Blaze 15 mei 2015 21:53

Jack is weer zat. Ptsd.

Another Jack 15 mei 2015 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7657126)
Jack is weer zat. Ptsd.

Wat doe jij in het leven, Johnny?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be