Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 21 april 2016 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076339)
Was uw laatste youtube ook geheim?

Zie #14619

Another Jack 21 april 2016 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076369)
Zie #14619

Je verwijst daar naar het laatste youtubefilmpje...

Micele 21 april 2016 18:45

Wat geheim WAS vindt men idd dikwijls op het internet.

Dat is nu eenmaal zo. :-)

bvb Operatie Northwoods was 35 jaar top secret, en toen stond het vroeg of laat op het internet:
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Operation Northwoods was a proposed false flag operation against the Cuban government, that originated within the Department of Defense (DoD) and the Joint Chiefs of Staff (JCS) of the United States government in 1962. The proposals called for the Central Intelligence Agency (CIA) or other US government operatives to commit acts of terrorism against American civilians and military targets, blaming it on the Cuban government, and using it to justify a war against Cuba. The proposals were rejected by the Kennedy administration.[2]



The previously secret document was originally made public on 18 November 1997, by the John F. Kennedy Assassination Records Review Board,[4] a U.S. federal agency overseeing the release of government records related to John F. Kennedy's assassination.[5][6] A total of 1,521 pages of once-secret military records covering 1962 to 1964 were concomitantly declassified by said Review Board.

Het Oosten 21 april 2016 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076381)
Je verwijst daar naar het laatste youtubefilmpje...


Juist. Daar verwijs ik naar. Maar ja. U bekijkt die filmpjes niet. U zou dit nochtans eens moeten doen. Al was het maar onder het label van 'would be vrijdenker'.

Another Jack 21 april 2016 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8076402)
Wat geheim WAS vindt men idd dikwijls op het internet.

Dat is nu eenmaal zo. :-)

bvb Operatie Nortwoods was 35 jaar top secret, en toen stond het vroeg of laat op het internet:
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Operation Northwoods was a proposed false flag operation against the Cuban government, that originated within the Department of Defense (DoD) and the Joint Chiefs of Staff (JCS) of the United States government in 1962. The proposals called for the Central Intelligence Agency (CIA) or other US government operatives to commit acts of terrorism against American civilians and military targets, blaming it on the Cuban government, and using it to justify a war against Cuba. The proposals were rejected by the Kennedy administration.[2]



The previously secret document was originally made public on 18 November 1997, by the John F. Kennedy Assassination Records Review Board,[4] a U.S. federal agency overseeing the release of government records related to John F. Kennedy's assassination.[5][6] A total of 1,521 pages of once-secret military records covering 1962 to 1964 were concomitantly declassified by said Review Board.

Man, dat is nogal een geheim!
De VS die Cuba wilden binnenvallen!!
Wie had dat ooit gedacht zeg??

:roll:

Another Jack 21 april 2016 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076405)
Juist. Daar verwijs ik naar. Maar ja. U bekijkt die filmpjes niet. U zou dit nochtans eens moeten doen. Al was het maar onder het label van 'would be vrijdenker'.

Ja, maar met verwijzingen naar verwijzingen kunnen we lang bezig blijven hè...
Heb je anders geen verwijzing die verwijst naar de verwijzing van uw laatste verwijzing?

Het Oosten 21 april 2016 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076431)
Ja, maar met verwijzingen naar verwijzingen kunnen we lang bezig blijven hè...
Heb je anders geen verwijzing die verwijst naar de verwijzing van uw laatste verwijzing?

Zoals ik reeds vroeger stelde: u bent wat van de luie kant, is het niet Little Jack?

Another Jack 21 april 2016 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076443)
Zoals ik reeds vroeger stelde: u bent wat van de luie kant, is het niet Little Jack?

Op gebied van het zoveelste flutverhaal na te trekken, ben ik inderdaad wat luier geworden...
Dat klopt.

Another Jack 21 april 2016 19:30

Wist jij trouwens dat de VS ooit van plan waren Cuba binnen te vallen??

Het Oosten 21 april 2016 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076459)
Wist jij trouwens dat de VS ooit van plan waren Cuba binnen te vallen??

Moest ik in die tijd geleefd hebben, wist ik het niet. Nu weet ik het wel.

Het Oosten 21 april 2016 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076457)
Op gebied van het zoveelste flutverhaal na te trekken, ben ik inderdaad wat luier geworden...
Dat klopt.

Dat is natuurlijk het gemakkelijkste. Maar doe eens een efforke, kom los van uw initiële lethargie, bekijk dit filmpje, en geef ons uw commentaar.

Ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat u, om niet te moeten ingaan om ambetante ufo-voorvallen, u de discussie probeert te vermijden door onzinnige antwoorden te geven.

Geef dan nu maar eens uw commentaar op dit filmpje. Ben benieuwd.

Another Jack 21 april 2016 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076488)
Moest ik in die tijd geleefd hebben, wist ik het niet. Nu weet ik het wel.

Dat is raar, ze zijn er nochtans ooit effectief binnengevallen.
De varkensbaai, zegt u dat iets?

Je bent blijkbaar beter op de hoogte van "geheimen" dan van wat gewoon algemeen geweten is.

Het Oosten 21 april 2016 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076516)
Dat is raar, ze zijn er nochtans ooit rkens fectief binnengevallen.
De varkensbaai, zegt u dat iets?

Je bent blijkbaar beter op de hoogte van "geheimen" dan van wat gewoon algemeen geweten is.

De Varkenbaai waar de huurlingen van de Amerikanen goed op hun donder kregen. En de zo geprezen Kennedy een (door de media verdonkermaand) smadelijke nederlaag leed.

Another Jack 21 april 2016 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076542)
De Varkenbaai waar de huurlingen van de Amerikanen goed op hun donder kregen. En de zo geprezen Kennedy een (door de media verdonkermaand) smadelijke nederlaag leed.

Ja, die Varkensbaai.
Stond toen in alle kranten.

Het Oosten 21 april 2016 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076516)
Dat is raar, ze zijn er nochtans ooit rkens fectief binnengevallen.
De varkensbaai, zegt u dat iets?

Je bent blijkbaar beter op de hoogte van "geheimen" dan van wat gewoon algemeen geweten is.

De Varkensbaai, waar de huurlingen van de Amerikanen goed op hun donder kregen. En de zo geprezen Kennedy een (door de media verdonkermaand) smadelijke nederlaag leed.

Another Jack 21 april 2016 20:30

Ik ben precies tegen een spambot bezig....

Het Oosten 21 april 2016 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076552)
Ik ben precies tegen een spambot bezig....

Ik zeg maar wat is. het kan niet genoeg herhaald worden;

Another Jack 21 april 2016 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten;8076488[B
]Moest ik in die tijd geleefd hebben, wist ik het niet. [/b]Nu weet ik het wel.

Toen zou je het ook geweten hebben, het stond toen in alle kranten.

Another Jack 21 april 2016 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8076555)
Ik zeg maar wat is.

Waarom dubbel?

Het Oosten 21 april 2016 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8076560)
Toen zou je het ook geweten hebben, het stond toen in alle kranten.

Dat zal wel. Toen het faliekant uitdraaide. Toen moest het wel in de krant. Maar het geheim lag in hetgeen ze (Amerikanen) stiekem hadden voorbereid en bedisseld en wat uitdraaide op een fiasco. Tot�*le fiasco. Uncle Sam -met Kennedy voorop- had Fidel volledig onderschat.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be