Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

piraat 22 november 2008 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3808185)
Uiteraard geloof ik daar niks van.

De slimme gasten op dit forum hebben op overtuigende wijze bewezen dat de maanlandingen helemaal niet plaats hebben gevonden. Doctor Edgar Mitchell is dus een leugenaar.

Bewijzen ? Nee zeker ?

De_Laatste_Belg 23 november 2008 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3815895)
Bewijzen ? Nee zeker ?

Hier sé:

http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html

Of nog:

http://www.apfn.org/apfn/moon.htm

Wil je meer 'bewijzen' ? Of kan je 't daar mee doen ?

En ? Hoe zijn deze 'bewijzen' anders dan deze die gij aanvoert ten dienste van 't hele alien aka ufo verhaal ?

Doctor Edgar Mitchell is dus een leugenaar. Tenzij gij kunt bewijzen dat de maanlandings effectief gebeurd zijn. Ik kan bewijzen aanbrengen dat ze niet gebeurd zijn.

En nu ben je zelf slachtoffer van je eigen omkeren van de bewijslast. Kan je nu ergens een heel klein beetje eerlijkheid vinden in dat groot hart van je ?

piraat 23 november 2008 00:36

[quote=De_Laatste_Belg;3815925]Hier sé:

http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html

Of nog:

http://www.apfn.org/apfn/moon.htm

Wil je meer 'bewijzen' ? Of kan je 't daar mee doen ?

En ? Hoe zijn deze 'bewijzen' anders dan deze die gij aanvoert ten dienste van 't hele alien aka ufo verhaal ?

Doctor Edgar Mitchell is dus een leugenaar. Tenzij gij kunt bewijzen dat de maanlandings effectief gebeurd zijn. Ik kan bewijzen aanbrengen dat ze niet gebeurd zijn.
En nu ben je zelf slachtoffer van je eigen omkeren van de bewijslast. Kan je nu ergens een heel klein beetje eerlijkheid vinden in dat groot hart van je ?[/QUOTE]


Volgens jou zijn maanlandingen leugens ? Dus niemand is tot nu toe op de Maan geweest ? Al die raketten dat de ruimte ingeschoten zijn ? Fake natuurlijk, Hollywood ? Robotten op Mars ? Leugens, opgenomen in de studio in Hollywood ? Alles wat we geregeld op het nieuws zien daarover ? Leugens ? OK, bewijs dat maar eens . Niet met vervalste filmkes, foto's, en nep-interviews zoals in jouw links natuurlijk...:-) Leer eerlijk zijn...Leer om de mensen niet voor onnozelaars te pakken...Beoordeel de anderen niet naar jezelf...8-)

De_Laatste_Belg 23 november 2008 00:40

Citaat:

OK, bewijs dat maar eens . Niet met vervalste filmkes, foto's, en nep-interviews zoals in jouw links natuurlijk... Leer eerlijk zijn...Leer om de mensen niet voor onnozelaars te pakken...Beoordeel de anderen niet naar jezelf...
Vervalste fimpjes ? Bewijst gij dat maar eens.
Nep interviews ? Bewijzen aub.

Leer om de mensen niet voor onnozelaars te pakken ? Nu ja dat moet ge van uwzelf niet meer bewijzen, meneer.

De_Laatste_Belg 23 november 2008 00:42

Of beter.

Citaat:

Dit bericht is verborgen omdat piraat op jouw negeerlijst staat.
Bewijs mij maar eens dat gij bestaat.

doubled 23 november 2008 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3815890)
Ben je het niet beu om altijd lesjes moraal te geven ? Wat een gezaag, het lijkt wel een oude juffrouw Zedenleer...Over de valse beschuldigingen en beledigingen begin ik nog niet ...

jullie pseudo-wetenschappelijk gezever de wereld uit helpen word je nooit moe.
de mensen hebben het recht om juist geinformeerd te worden.
helaas is niet iedereen hoog opgeleid en daarom hebben de gene die dit wel zijn als taak om de waarheid, gebouwd op echt wetenschapelijk onderzoek te verkondigen.

ik denk dat we nu wel kunnen concluderen in alle eerlijkheid dat er nog nooit een ander buitenaars wezen op planeet is geweest.

piraat 23 november 2008 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3815953)
Of beter.



Bewijs mij maar eens dat gij bestaat.

Ik besta niet :-) Ik maak enkel deel uit van jouw hallucinatie's. Jij bestaat ook niet. De aarde bestaat niet. Wij zijn een video-game van Aliens :lol:

piraat 23 november 2008 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 3815961)
jullie pseudo-wetenschappelijk gezever de wereld uit helpen word je nooit moe.
de mensen hebben het recht om juist geinformeerd te worden.
helaas is niet iedereen hoog opgeleid en daarom hebben de gene die dit wel zijn als taak om de waarheid, gebouwd op echt wetenschapelijk onderzoek te verkondigen.

ik denk dat we nu wel kunnen concluderen in alle eerlijkheid dat er nog nooit een ander buitenaars wezen op planeet is geweest.

Bij uw doorslaggevende argumenten moet ik mij neerleggen: Ik geloof ook niet dat er wezens van uit uw aars op de planeet komen . Zélfs zonder wetenschappellijk onderzoek :lol: Alhoewel, moest je wormen hebben...?:lol:

piraat 23 november 2008 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3815953)
Of beter.



Bewijs mij maar eens dat gij bestaat.

Laatst Belg zijn negeerlijst !!!8O Hou mij vast, ik heb schrik8O

doubled 23 november 2008 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3815972)
Bij uw doorslaggevende argumenten moet ik mij neerleggen: Ik geloof ook niet dat er wezens van uit uw aars op de planeet komen . Zélfs zonder wetenschappellijk onderzoek :lol: Alhoewel, moest je wormen hebben...?:lol:

de mens is in wezen een "buitenaards wezen" want wij komen uit het heelal
dat is een theorie in de wetenschap.
maar ik neem aan dat je dat wist.

piraat 23 november 2008 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3815950)
Vervalste fimpjes ? Bewijst gij dat maar eens.
Nep interviews ? Bewijzen aub.

Leer om de mensen niet voor onnozelaars te pakken ? Nu ja dat moet ge van uwzelf niet meer bewijzen, meneer.

Ik hoef inderdaad niet te bewijzen dat ik geen onnozelaar ben . Blij dat je het met me eens bent . Nu moet je nog overtuigd geraken dat buitenaardse wezens ons geregeld bezoeken, en dat sommigen zelfs permanent tussen ons leven, en invloed hebben tot in de hoogste sferen . Vele duizenden jaren geleden zijn ze reeds begonnen met de mensheid te manipuleren. Onder elkaar noemen ze zich "de Uitverkorenen ", en zij zijn lichamelijk amper van een ander mens te onderscheiden . Dankzij genetische manipulaties kunnen ze zich zelfs met mensen voortplanten.

piraat 23 november 2008 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 3815979)
de mens is in wezen een "buitenaards wezen" want wij komen uit het heelal
dat is een theorie in de wetenschap.
maar ik neem aan dat je dat wist.

Je sterkt met dit mijn theorie dat er andere wezens in het heelal zijn . Waarom zouden wij alleen zijn ? Dat is redeneren zoals een bewoner van een klein, afgelegen eilandje, enig kind van schipbreukelingen, die nog nooit andere mensen gezien heeft, en denkt dat hij alleen op de wereld is, dat er geen andere mensen bestaan.

doubled 23 november 2008 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3815987)
Je sterkt met dit mijn theorie dat er andere wezens in het heelal zijn . Waarom zouden wij alleen zijn ? Dat is redeneren zoals een bewoner van een klein, afgelegen eilandje, enig kind van schipbreukelingen, die nog nooit andere mensen gezien heeft, en denkt dat hij alleen op de wereld is, dat er geen andere mensen bestaan.

ja maar we zijn ook niet alleen in het heelal daar ben voor me zelf weliswaar zeker van.
als je afgaat op uitspraken vb als die van Stephen Hawking dat wij maar een koreltje zijn van alle koreltje op heel het strand zegt al genoeg hoe enorm het universum is.
er zijn zelfs theorien ( mathematisch ) die beweren dat al wat hier gebeud nu miljaderen lichjaren van hier ook gebeurd.
maar zeggen dat we al bezocht zijn door buitenaars leven onrealistisch.

piraat 23 november 2008 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 3815998)
ja maar we zijn ook niet alleen in het heelal daar ben voor me zelf weliswaar zeker van.als je afgaat op uitspraken vb als die van Stephen Hawking dat wij maar een koreltje zijn van alle koreltje op heel het strand zegt al genoeg hoe enorm het universum is.
er zijn zelfs theorien ( mathematisch ) die beweren dat al wat hier gebeud nu miljaderen lichjaren van hier ook gebeurd.
maar zeggen dat we al bezocht zijn door buitenaars leven onrealistisch.

Ik zeg toch niets anders ? Zich moederziel alleen wanen in het onmetelijk grote heelal is ontzettend kortzichtig en pretentieus, vooral als je ook nog heilig overtuigd bent dat wij de hoogste graad van perfectie vertegenwoordigen. Zelf staan wij nog in een beginstadium wat ruimtereizen betreft, maar vooraleer de oceanen over te steken met geperfectioneerde zeilschepen, deden we ook maar aan kustvaart met in het begin vlotten en eenvoudige roeibootjes. Binnen 1000 jaar zullen we qua ruimtevaart een heel pak verder staan veronderstel ik, en zullen de problemen die we vandaag als onoverkomelijk zien ons belachelijk eenvoudig voorkomen.
Het enige dat ik doe, is te veronderstellen dat andere intelligente wezens, die van een andere planeet afkomstig zijn, op het gebied van ruimtereizen een eind verder staan als wij, en hier al wel eens een kijkje zijn komen nemen.
Ik veronderstel eveneens dat die het wellicht niet al te slecht met ons voorhebben, want gezien hun technologische voorsprong zouden ze ons dus kunnen domineren , of vernietigen. OF het zou moeten zijn dat ze ons op een min of meer subtiele manier beïnvloeden en manipuleren, bvb door medeplichtigheid van bepaalde regeringen en organisatie's, maar dat is weer een andere discussie...:-)
Natuurlijk zijn dat maar veronderstellingen, en ik heb daar inderdaad geen harde bewijzen voor. Dat degenen die bewijzen hebben voor het tegendeel mij nu maar de eerste steen werpen.:-)

doubled 23 november 2008 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3816109)
Ik zeg toch niets anders ? Zich moederziel alleen wanen in het onmetelijk grote heelal is ontzettend kortzichtig en pretentieus, vooral als je ook nog heilig overtuigd bent dat wij de hoogste graad van perfectie vertegenwoordigen. Zelf staan wij nog in een beginstadium wat ruimtereizen betreft, maar vooraleer de oceanen over te steken met geperfectioneerde zeilschepen, deden we ook maar aan kustvaart met in het begin vlotten en eenvoudige roeibootjes. Binnen 1000 jaar zullen we qua ruimtevaart een heel pak verder staan veronderstel ik, en zullen de problemen die we vandaag als onoverkomelijk zien ons belachelijk eenvoudig voorkomen.
Het enige dat ik doe, is te veronderstellen dat andere intelligente wezens, die van een andere planeet afkomstig zijn, op het gebied van ruimtereizen een eind verder staan als wij, en hier al wel eens een kijkje zijn komen nemen.
Ik veronderstel eveneens dat die het wellicht niet al te slecht met ons voorhebben, want gezien hun technologische voorsprong zouden ze ons dus kunnen domineren , of vernietigen. OF het zou moeten zijn dat ze ons op een min of meer subtiele manier beïnvloeden en manipuleren, bvb door medeplichtigheid van bepaalde regeringen en organisatie's, maar dat is weer een andere discussie...:-)
Natuurlijk zijn dat maar veronderstellingen, en ik heb daar inderdaad geen harde bewijzen voor. Dat degenen die bewijzen hebben voor het tegendeel mij nu maar de eerste steen werpen.:-)




kijk hier zit de kink in de kabel bij ruitme reize het heelal dijt uit waardoor de sterren verder van ons af gaan liggen waardoor het nog moeilijker wordt van de ene planeet naar de andere te vliegen.
nog zo iets is licht we kunnen gewoon niet sneller dan het licht volgens de wetten van de fysica en ik zie niet in hoe ze dat gaan doen mss later wie weet.
veronderstelling is in de meeste gevallen fantasie.
je zou een paar vragen kunnen stellen bij heel dat alien verhaal:
1 . hoe hebben ze de lichtsnelheid overbrucht?
nu kan je zeggen ja maar dit en dat,dat noent men u fantasie er op
los laten.
2 . waarom komen die hier effe kijken dan weer vertrekken.als gij naar de zee
gaat ga je toch ook niet voor 5 min en weer naar huis?
3. waarom zijn er meer ufo's gezien dan er automerken zijn?
uitspraak Marc Broux je weet toch denk ik wel wie dat is.

Dat degenen die bewijzen hebben voor het tegendeel mij nu maar de eerste steen werpen

het tegendeel is er alleen de natuur zit ingewikkelder in elkaar dan je denkt en ik kan begrijpen dat dat moeilijk is maar het is zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Falsifieerbaarheid volgt deze wet toe en je ziet wel.

Akufen 23 november 2008 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 3816224)
kijk hier zit de kink in de kabel bij ruitme reize het heelal dijt uit waardoor de sterren verder van ons af gaan liggen waardoor het nog moeilijker wordt van de ene planeet naar de andere te vliegen.
nog zo iets is licht we kunnen gewoon niet sneller dan het licht volgens de wetten van de fysica en ik zie niet in hoe ze dat gaan doen mss later wie weet.


Citaat:

It is shown how, within the framework of general relativity and without the introduction
of wormholes, it is possible to modify a spacetime in a way that allows a
spaceship to travel with an arbitrarily large speed. By a purely local expansion of
spacetime behind the spaceship and an opposite contraction in front of it, motion
faster than the speed of light as seen by observers outside the disturbed region is
possible. The resulting distortion is reminiscent of the warp drive" of science fi ction.
However, just as it happens with wormholes, exotic matter will be needed in
order to generate a distortion of spacetime like the one discussed here.
http://members.shaw.ca/mike.anderton/WarpDrive.pdf

parcifal 23 november 2008 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3816733)

Ja, en wat dan nog?
Het is ook theoretisch mogelijk om met een ruimteschip de lichtsnelheid te bereiken (99.9%) en dus bijna zonder tijdsverlies tov. de aarde te reizen.

Als je daar dan nog eens theoretische cryogene technieken bij toepast kan je, zoals in de film 'alien' naar de sterren reizen.

En zo zijn er nog tientallen theoretische technieken bedacht en te bedenken.

Wat kosten die grapjes?
Miljarden en miljarden Euro's, meer energie dan de kerncentrales van Doel in een jaar kunnen produceren, en duizenden manjaren aan werk.
En dat zou dan nog maar zijn om een prototype te bouwen dat misschien zou kunnen werken.

Maar volgens de believers vind men vast een dezer dagen een techniek om met 2 man, een luciferdoosje en een zwitsers zakmes interstellair reizen mogelijk te maken, nietwaar? :-D

Akufen 23 november 2008 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3816992)
Ja, en wat dan nog?

Eerst komen beweren dat er geen theorie voor is, dat het onmogelijk is, maar als dan blijkt dat het wél mogelijk is, kom je af met "wat gaat dat kosten"?

Te belachelijk om op te antwoorden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3816992)
Miljarden en miljarden Euro's, meer energie dan de kerncentrales van Doel in een jaar kunnen produceren, en duizenden manjaren aan werk.
En dat zou dan nog maar zijn om een prototype te bouwen dat misschien zou kunnen werken.

Ik spreek u niet noodzakelijk tegen maar op wat baseer je je?

ministe van agitatie 23 november 2008 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3817042)
Eerst komen beweren dat er geen theorie voor is, dat het onmogelijk is, maar als dan blijkt dat het wél mogelijk is, kom je af met "wat gaat dat kosten"?

Het is niet omdat er een theorie voor is, dat het ook mogelijk is. In theorie kan iedereen in de States President worden, in de praktijk is het er telkens maar één.

doubled 23 november 2008 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3817042)
Eerst komen beweren dat er geen theorie voor is, dat het onmogelijk is, maar als dan blijkt dat het wél mogelijk is, kom je af met "wat gaat dat kosten"?

Te belachelijk om op te antwoorden.



Ik spreek u niet noodzakelijk tegen maar op wat baseer je je?



ik zal de believers terug op de grond zetten het is niet mogelijk momenteel
lees dit artikel voledig

http://www.kennislink.nl/web/show?id=138347

Ten eerste heb je niet zo'n klein beetje negatieve energie nodig: meer dan in het totale universum beschikbaar is! Chris van den Broeck (KU Leuven) liet overigens zien dat er een energie-zuiniger variant bestaat dan Alcubierre berekende. Het probleem dat ook Van den Broeck niet kon oplossen is dat de wand van de ruimtetijd-bubbel causaal gescheiden is van de binnenkant. Net als er niets uit een zwart gat kan ontsnappen, komt geen enkel signaal ooit van binnenin naar de rand van de bel. Eenmaal ingeschakeld kan de bemanning van zo'n warp drive niet sturen of ooit nog remmen!

daarom dat aliens altijd maar 5 min in de atmospheer verschijnen ze kunnen niet stoppen hahahahhaha


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be