Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

nworemover 25 augustus 2010 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 4941686)
UFO's zijn -volgens hem- dus eigenlijk nazi's die ontsnapt zijn tijdens WOII met superieure technologie... http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
(Wanneer is de film met Tom Cruise in de hoofdrol?)

ja, bedoel je de film 'War of the Worlds"?
de buitenaardse UFO's (die er wel zijn) zullen niet of met moeite op
aarde kunnen komen daar 1. er een schild om de aarde hangt om ze tegen te houden. 2.Komen ze er toch door dan moeten de militairen deze neerschieten
(zie hiervoor de 2 DVD's Secret Space 1 & 2).
en zoek eens op :project paperclip, de nazi's werden vanuit Duitsland naar USA overgebracht, zodat ze hun expertise naar de USA brachten.

Cdude 25 augustus 2010 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941758)
Jij denkt echt dat de officiele archeologen 'zuiver' & 'eerlijk' zijn?
Zeker omdat ze aan een uni verbonden zijn en uni's zijn zeer eerlijk en objectief. nietwaar?
en hoe weet je zo goed dat het troep is? Of heeft iets of iemand (educatie?) je dat wijsgemaakt?

Neen, dat werd ons gechanneld door de raad der xluglub xabluglu's

nworemover 25 augustus 2010 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941770)
Neen, dat werd ons gechanneld door de raad der xluglub xabluglu's

da's tuurlijk geen antwoord maar een ridiculisatie om iets belachelijk te maken waar je bang voor bent.

Ernst Niessen 25 augustus 2010 08:01

Stephen Hawking waarschuwt voor contact met intelligent buitenaards leven
 
Stephen Hawking, een vooraanstaand theoretisch natuurkundige en kosmoloog, zegt te geloven in het bestaan van buitenaardse wezens. Hij waarschuwt de mensheid ervoor geen contact met hen op te nemen, zegt hij in een documentaire die is uitgezonden op Discovery Channel.

"In een universum met meer dan honderd miljard sterrenstelsels die elk honderden miljoenen sterren bevatten, is het bijna onmogelijk te denken dat de aarde de enige plek is waar leven is geëvolueerd", aldus een van 's werelds meest vooraanstaande wetenschappers. "Volgens mijn wiskundige brein geven die cijfers alleen al aan dat het rationeel is om na te denken over buitenaards leven. De echte uitdaging is om uit te zoeken hoe aliens zouden kunnen zijn."

Volgens Hawking zou dat leven kunnen bestaan uit microben - elementaire dieren zoals wormen die ook al miljoenen jaren op aarde leven - maar de wetenschapper suggereert dat buitenaards leven zich verder dan dat heeft kunnen ontwikkelen. "Kijk maar naar de ontwikkeling van de mensheid. Maar misschien willen we die wel niet ontmoeten. Ik stel me voor dat ze in massieve ruimteschepen leven omdat ze alle bronnen op hun eigen planeet hebben verbruikt. Misschien zijn het nomaden, op zoek naar een nieuwe planeet." Dat zou volgens de natuurkundige een ramp kunnen betekenen voor het menselijke ras. "Als zij ons bezoeken, dan zou dat net zulke gevolgen kunnen hebben als toen Columbus in Amerika aankwam. Dat is niet goed afgelopen voor de indianen."

Hawking is rolstoelgebonden door een progressieve neurologische aandoening. Hij kan alleen communiceren via een spraakcomputer.


fox 25 augustus 2010 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941775)
da's tuurlijk geen antwoord maar een ridiculisatie om iets belachelijk te maken waar je bang voor bent.

Ik vraag me af waarom dit een ridiculisatie is en uw bericht over een schild rond de aarde dan weer niet?

fox 25 augustus 2010 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941758)
Jij denkt echt dat de officiele archeologen 'zuiver' & 'eerlijk' zijn?
Zeker omdat ze aan een uni verbonden zijn en uni's zijn zeer eerlijk en objectief. nietwaar?
en hoe weet je zo goed dat het troep is? Of heeft iets of iemand (educatie?) je dat wijsgemaakt?

Jaja, de archeologen zitten ook in het complot. Bij de diploma uitrijking moet je een eed afleggen van de leiders van de archeologensekte.

Cdude 25 augustus 2010 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941775)
da's tuurlijk geen antwoord maar een ridiculisatie om iets belachelijk te maken waar je bang voor bent.

Wat? Jij durft de eed van mijn broeders in twijfel trekken?
Dit zal gewroken worden op het veld van eer.

Kies uw d(e)imensie.

nworemover 25 augustus 2010 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4941791)
Jaja, de archeologen zitten ook in het complot. Bij de diploma uitrijking moet je een eed afleggen van de leiders van de archeologensekte.

nee natuurlijk niet en dat zeg ik ook nergens, je verdraaid mijn woorden wat een wel erg goedkope techniek is. het is vele malen subtieler dan dat en een groot gedeelte is met dank aan het educatie systeem!

nworemover 25 augustus 2010 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941804)
Wat? Jij durft de eed van mijn broeders in twijfel trekken?
Dit zal gewroken worden op het veld van eer.

Kies uw d(e)imensie.

da's tuurlijk geen antwoord maar een ridiculisatie om iets belachelijk te maken waar je bang voor bent.

nworemover 25 augustus 2010 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 4941776)
Stephen Hawking, een vooraanstaand theoretisch natuurkundige en kosmoloog, zegt te geloven in het bestaan van buitenaardse wezens. Hij waarschuwt de mensheid ervoor geen contact met hen op te nemen, zegt hij in een documentaire die is uitgezonden op Discovery Channel.

Hawkins is een illuminati poppetje net als Einstein dat was!

Citaat:

Pamela Anderson, Stephen Hawking, Pope John Paul II, Louise Veronica "Madonna" Ciccone: illuminati icons
http://illuminati-icons.blogspot.com...king-pope.html


Uiteindelijk is het heel simpel. Bijna iedereen die erg bekend of beroemd is wordt geleid door de illuminati!! Zo bespelen ze de publieke opinie!

Ernst Niessen 25 augustus 2010 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941833)
Hawkins is een illuminati poppetje net als Einstein dat was!

http://illuminati-icons.blogspot.com...king-pope.html

Uiteindelijk is het heel simpel. Bijna iedereen die erg bekend of beroemd is wordt geleid door de illuminati!! Zo bespelen ze de publieke opinie!

U gaat het nog ver schoppen op dit forum als u zich zo laatdunkend uitlaat over een van 's werelds befaamdste en begaafdste astronomen. :roll:

Cdude 25 augustus 2010 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 4941847)
U gaat het nog ver schoppen op dit forum als u zich zo laatdunkend uitlaat over 's wereld befaamdste en begaafdste astronomen. :roll:

U ook als u deze, kweeniehoeveelkeer, gebande interdimnesieonale, illuminatieve, shapeshiftende reptilio peanutboy serieus neemt.

fox 25 augustus 2010 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941818)
da's tuurlijk geen antwoord maar een ridiculisatie om iets belachelijk te maken waar je bang voor bent.


Door je uitlatingen trek je hetzelf compleet in het belachelijke. Hoe ver moet je niet weg zijn om een bimbo als Pamela als frontvrouw van de "illimunati" te zien?

nworemover 25 augustus 2010 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 4941847)
U gaat het nog ver schoppen op dit forum als u zich zo laatdunkend uitlaat over 's wereld befaamdste en begaafdste astronomen. :roll:



ver schoppen? hmmm
waarom zou ik niet mogen zeggen hoe het zit?
befaamds en begaafdst?? U bent voor gek gehouden!

Cdude 25 augustus 2010 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941857)
ver schoppen? hmmm
waarom zou ik niet mogen zeggen hoe het zit?
befaamds en begaafdst?? U bent voor gek gehouden!

Leg jij het universum anders even uit?

Ik wacht in spanning.

nworemover 25 augustus 2010 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4941855)
Door je uitlatingen trek je hetzelf compleet in het belachelijke. Hoe ver moet je niet weg zijn om een bimbo als Pamela als frontvrouw van de "illimunati" te zien?

waarom niet? ze gebruiken enorm veel filmsterren. En alles en nog wat
Peter Falk (Columbo), Tom Hanks, Tom Cruise, Madona, Lady Gaga (alletwee illuminati slaven). dat ze slim of dom zijn maakt echt niet uit, zolang ze hun agenda kunnen dienen. Als ze 'op' zijn voor de agenda is het bekeken met ze (bv Michael Jackson)

nworemover 25 augustus 2010 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941862)
Leg jij het universum anders even uit?

Ik wacht in spanning.

wat een rare reactie.

Cdude 25 augustus 2010 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941863)
waarom niet? ze gebruiken enorm veel filmsterren. En alles en nog wat
Peter Falk (Columbo), Tom Hanks, Tom Cruise, Madona, Lady Gaga (alletwee illuminati slaven). dat ze slim of dom zijn maakt echt niet uit, zolang ze hun agenda kunnen dienen. Als ze 'op' zijn voor de agenda is het bekeken met ze (bv Michael Jackson)

Dat doet scientologie ook.
Geen katdie dat soort mensen serieus neemt :roll::roll:

Cdude 25 augustus 2010 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4941865)
wat een rare reactie.

Zei hij de vraag ontwijkend. :lol:

Ernst Niessen 25 augustus 2010 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4941849)
U ook als u deze, kweeniehoeveelkeer, gebande interdimnesieonale, illuminatieve, shapeshiftende reptilio peanutboy serieus neemt.

:lol:

Ik zal mij om uwentwil van verder commentaar onthouden waar het betrokkene betreft.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be