Citaat:
Dat zal ie nooit doen |
Waar waren we ook alweer gebleven ... ach ja, aliens dus ...
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Die hoorn des overvloeds zie ik enkel in de logo van het product "Lotto", nergens in de logo van de nationale loterij. Mijn vermoeden wordt zelfs nog gesterkt omdat op die oude truitjes met het hoorn des overvloeds logo, ook het gewone logo van de nationale loterij staat. Zelfs hier in een uitzending van 1986 is het logo al "de slang die zichzelf opeet". https://www.youtube.com/watch?v=9OsfJpvjacE En hier een zwart wit foto van een artikel ivm de geschiedenis van de nationale loterij (ok, je zou kunnen zeggen dat ze de foto zwart wit gemaakt hebben :) , maar toch). Wat nut heeft het logo nog als betekenis als men de oorspronkelijke hoorns des overvloeds er totaal niet meer in herkent? Is totaal onlogisch. Nergens is er bewijs dat zij dat logo zouden aangepast hebben en dat vandaar komt. Het lijkt zelfs zo dat het hoorn des overvloeds logo van de lotto van vroeger deels gebaseerd op is het echte logo van de nationale loterij. De oorspronkelijke bewerering van de skeptici houdt totaal geen steek, het bewijs is zelfs meer suggestief voor wat ik zeg. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch een zeer oude truc : bvb een tekst die zus of zo wil zeggen, met een geheime 2 de lectuur. Zo ook met tekeningen & symbolen.;-) Eindelijk eens uit uw winterslaap wakker worden , mijn beste JBM, zélf nadenken en niet doodleuk uw ( slechte ) vrienden op dit forum napraten zoals een seniele papegaai !;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk bewijzen? Dat de nationale lotterij een instelling is die bevolkt wordt door kwaadaardige en samenzwerende vrijmetselaars die geregeld een paar mensen miljonair maken omdat ze zo slecht zijn in hun kwaadaardige samenzweerderigheid en in feite het tegendeel bekomen van wat ze eigenlijk zouden willen? (werelddominantie en arme angstige sheeple overal uiteraard.) |
Citaat:
Weet dat je vele malen meer kans hebt om door Aliens ontvoerd, verkracht en zwanger gemaakt te worden dan het groot lot te winnen met de Lotto.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want eerlijk, een " parcifal " zijn, dat is zeker niet alle dagen aangenaam hé ? Wat een pechvogel ben jij zeg ! |
Citaat:
|
Citaat:
Met uw gezwam altijd...:roll: |
Citaat:
Wellicht de schuld van die alien-genen die in je gepompt werden. |
Citaat:
Gij hebt daar meer van weg, met uw gespleten tong ! Ook " staarten -eten " zie ik u eerder doen als ik. Hebben ze je dat nooit gevraagd tijdens de film-opname's misschien ?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ge weet, Aliens hebben het vooral voorzien op mensen die niet in hen geloven ! " Aah, wij bestaan niet " sissen die dan terwijl ze uw kleren van uw lijf scheuren " we zullen het u eens laten zien ! ". Dus ik zou maar oppassen Dixie !! Wie weet staan ze u al op te wachten... |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb toch niet gezegd dat ze niet bestaan enkel zijn ze NIET hier niet op deze moment en NIET in het verleden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be