Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=160)
-   -   Waar zit Guy? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87747)

Zwartengeel 12 april 2007 20:13

Waar zit Guy?
 
We zijn inmiddels vier dagen ver en nog geen teken van leven van Dhr. D'Haeseleer? En zeggen dat hij in mijn provincie opkomt en dus in principe mijn stem zou kunnen krijgen...:|

Preuße 12 april 2007 20:15

Ja, ik begin ook zo op mijn horloge te kijken. Kan iemand van de partij de radermolen in gang zetten en Guy d'Haeseleer eraan herinneren? De beste man is het blijkbaar vergeten.

evilbu 13 april 2007 13:29

Het zou niet de eerste keer zijn dat een politicus niet komt opdagen..Heeft Karel de Gucht dat niet een keer gedaan hier?
Wel jammer, het ging van 9 tot 15 april zijn. Ik heb zelf ook wat "connecties" in Ninove dus ook daarover zou ik wel vragen hebben........:|

Dronkoers 15 april 2007 08:52

Bedankt voor de bijdrage Guy... :?

drosophila 15 april 2007 17:23

Hij heeft nog 5 uur en 36 minuten

De Garde 15 april 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 2609016)
Hij heeft nog 5 uur en 36 minuten

Met het driedaags eetfestijn in Ninove op de agenda lijkt het me dat die kans héél klein is.

Preuße 15 april 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2609613)
Met het driedaags eetfestijn in Ninove op de agenda lijkt het me dat die kans héél klein is.

:lol:

baseballpolitieker 15 april 2007 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2609613)
Met het driedaags eetfestijn in Ninove op de agenda lijkt het me dat die kans héél klein is.

Als hij zich haast kan hij hier nog z'n roes komen uitzitten...:-D

evilbu 15 april 2007 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2609721)
Als hij zich haast kan hij hier nog z'n roes komen uitzitten...:-D

Hij heeft nog een half uur, alles kan nog....8-)

Maar anders vrees ik dat hij toch vooral nullen zal krijgen in de evaluatie.8O :roll:

baseballpolitieker 15 april 2007 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2609723)
Hij heeft nog een half uur, alles kan nog....8-)

Maar anders vrees ik dat hij toch vooral nullen zal krijgen in de evaluatie.8O :roll:

Ook als hij een beetje kan snel-typen kan er nog veel gebeuren...:-o

Internaut 16 april 2007 00:15

Hij kan op zijn minst aan politics.be laten weten dat hij niet kon komen en het dus bijvoorbeeld een week verzet. Als dat al niet kan tja vind ik het maar onbeschoft. Het is niet dat die man verplicht is een forumsessie te doen, maar als hij eerst zijn akkoord geeft en dan afhaakt tja...

evilbu 16 april 2007 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2609829)
Hij kan op zijn minst aan politics.be laten weten dat hij niet kon komen en het dus bijvoorbeeld een week verzet. Als dat al niet kan tja vind ik het maar onbeschoft. Het is niet dat die man verplicht is een forumsessie te doen, maar als hij eerst zijn akkoord geeft en dan afhaakt tja...

Het kan natuurlijk zijn dat er een probleem is, en dat de moderatie binnenkort meldt dat er nieuwe poging volgt? Is dat niet al gebeurd?

Want nu zitten we hier toch een beetje zielig he?:-D :-o

Guy D'Haeseleer 16 april 2007 06:23

Misverstand?
 
Beste Allen,

Excuus voor het feit dat jullie blijkbaar een week hebben zitten wachten, mar ik denk dat ik een week te vroeg ben aangekondigd. Ik kreeg immers op maandag 9 april een mail van politics.be dat mijn forumsessie "volgende week" zou beginnen en ze bezorgden me de inlog-gegevens.

Ik ben dus deze week ter beschikking.

Kadee 17 april 2007 09:45

De afwezigheid van mr D'haeseleer berust op een misverstand, hemzelf treft geen schuld.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be